• Файл

Оксана

Директор підприємства

Вік:
56 років
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Херсон

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Осипенко Оксана Анатоліївна

Особисті дані:
Дата народження: 31.12.1968 р.
Місце проживання: м. Черкаси, Україна.
Громадянство: українське.
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:
Організація, управління та контроль діяльності підприємства (управління проєктами/програмами, управління ризиками, юридичні справи, фінансовий контроль та планування, управління персоналом). Керування виробничими процесами, трудовими колективами до 100 осіб.
Взаємодія із внутрішніми підрозділами та відділами. Оптимізація та впровадження поліпшень в існуючі процеси. Аналітика.
Досвід управління бізнесом – 25 років. Формування з «0» земельного фонду компанії в розмірі до 5000 га. шляхом заключення договорів оренди земельних ділянок з пайовиками, оренди державної землі, невитребуваних паїв, договорів суборенди. Безпосередня робота з пайовиками: агітація, роз’яснення, консультації пайовиків, допомога в переоформленні спадщини на землю, вирішення суперечок шляхом перемовин та в судовому порядку. Реалізація потреб громад щодо соціальних послуг, соціальних проектів за рахунок фінансування компанії та спільно з громадами.
Контроль та організація процесу по своєчасному підписанню (перезаключення, пролонгації) з орендодавцями (фізичними та юридичними особами, державними органами) договорів оренди (суборенди) землі за встановленою формою. Здійснення: до 2013 р - державної реєстрації договорів оренди землі, з 2015 року - державної реєстрації права оренди. Ведення обліку орендодавців і договорів оренди (суборенди) землі. Звітність.
Встановлення та постійна підтримка інформаційних, ділових зв’язків з органами місцевого самоврядування щодо вирішення питань оформлення орендних відносин з пайовиками, соціальних та гуманітарних питань громади..
Забезпечення стабільності земельного банку, розширення та попередження ризиків його зменшення.Адміністративне та операційне управління процесами і командою. Управління бюджетом та фінансовими ресурсами(фінансове планування, розподіл по пріоритетах, контроль). Проведення переговорів з власниками, інвесторами, контролюючими органами, підрядниками, кредитними організаціями. Кризовий менеджер.
(з 1994 по 2002 – фондовий ринок, ліцензований торговець цінними паперами: управлінський досвід в органах управління акціонерних товариств:
з 2001 по 2019 рік – аграрний ринок, організація товаровиробників сільськогосподарської продукції, робота з оформлення довгострокових договорів оренди землі – до 2500 пайовиків одночасно в двох регіонах України: реорганізація, відокремлення, розподіл, злиття, продаж підприємств та землі: власне ведення самого сільськогосподарського товаровиробництва на 5000 га).

- 06.1994 –09.1995 роки – головний бухгалтер ТДВ « Рось – Траст»(ваучерна приватизація, страхування, ринок цінних паперів),
- 09.1995 – 10.1999 роки – виконавчий директор ТДВ « Рось – Траст» (ваучерна приватизація, страхування, ринок цінних паперів),
- 11.1999 – 05.2014 роки – генеральний директор ТОВ «Національна інвестиційна компанія»(ліцензований торговець цінними паперами, фондовий ринок України, торгівля акціями, облігаціями, векселями, випуск власних цінних паперів, скупка контрольних пакетів акцій акціонерних товариств),
- 03.2000 – 06.2008 роки – за сумісництвом, заступник директора по фінансам ТОВ «Зам’ятниця» (формування земельного банку, робота з орендодавцями, товарне сільськогосподарське виробництво),
- 06.2008 – 06.2014 роки – по переводу, заступник директора по фінансам ТОВ «Церматт» (в зв’язку з реорганізацією ТОВ «Зам’ятниця»)(формування земельного банку, робота з орендодавцями, товарне сільськогосподарське виробництво, консультаційні послуги по перереєстрації, виділу, поділу юросіб та земельних банків),
- 06.2014 – 10.2014 роки – переведена з сумісництва на основне місце роботи, заступник директора по фінансам ТОВ «Церматт»,(формування земельного банку, робота з орендодавцями, товарне сільськогосподарське виробництво, консультаційні послуги по перереєстрації, виділу, поділу юросіб та земельних банків),
- 10.2014 – 20.06.2019 роки – директор ТОВ «Церматт»(реорганізація, продаж земельного банку через корпоративні права, робота з орендодавцями, товарне сільськогосподарське виробництво, консультаційні послуги по перереєстрації, виділу, поділу юросіб та земельних банків).
- 12.2021 – 20.07.2022 роки – фахівець по угодах купівлі-продажу земель (сільськогосподарського призначення) в ТОВ «Енселко Агро». Напрямок закрили в зв’язку із війною.
-02.2023 – 19.04.2023 – заступник начальника ВПЗ Черкаської дирекції АТ «Укрпошта».
- 22.05.2023 – 02.08.2023 – керівник кластеру із земельних питань ТОВ «ТАС Агро Південь». Робота вимагала переїзду, звільнилась в зв’язку із сімейними обставинами.
- 01.11.2023 – 01.04.2024 – менеджер міжнародного аутсорсингового колл-центру«GrowUpSale». Дистанційно. Не офіційно.
- 23.04.2024 – до тепер – головний спеціаліст відділу звернень ПФУ Черкаської області.

Освіта:вища, спеціальність «Економіка підприємства»
• з 09.1986 по 05.1991 роки – Черкаський державний педагогічний інститут, спеціальність «Фізика та математика»,
• з 09.1994 по 06.1997роки – Черкаський державний технологічний університет, спеціальність «Економіка підприємства».

• Додаткова інформація: досвід роботи, широкий кругозір, аналітичний склад розуму, швидке сприйняття інформації та іі пошук, володіння комп’ютером на рівні впевненого користувача (Word, Excel, електронна пошта, інтернет, Google таблиці, CRM системи, мобільні додатки (WhatsApp. Viber, Telegram , Skype, Zoom , Google Meet), орієнтація на досягнення результатів, розвинені організаційні навички та лідерські якості, комунікабельність, клієнтоорієнованість, гнучкість, здатність справлятися зі стресом і складними ситуаціями, працювати спільно в різних командах та вирішувати міжгалузеві питання, готовність до змін.
Володіння мовами: рідні – українська, російська. На шкільному рівні – англійська, чеська.
Водійські права категорії «В».

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: