Резюме від 30 березня 2023

Діана

Директор з логістики, business development manager, керівник проекту

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Business Developer

з 03.2020 по 02.2021 (11 місяців)
MOST LOGISTIC TERMINAL Сухий порт на кордоні з Польщею, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Резюме об'єкта інвестування (Due diligence).
- Research аналогічних об'єктів на території України, Польщі, Угорщини, Словаччини.
- Аналітика ринку, визначення цільової аудиторії (export-import), виявлення потреб клієнта.
- Структура технологічного плану об'єкта (схема, концепція), технічне завдання, проект.
- Підрахунок бюджету на дві черги: 1) перевалка тарно-штучних, генеральних вантажів, майданчики, криті склади; 2) майданчик стафіровки контейнерів на 300 TEU, склад силосного типу 40 тис мт;
- Калькуляція ставок: перевалка, зберігання, ТЕО, додаткові сервіси.
- Модель інвестицій/доходу/витрат першої черги, складання бюджету на рік, захист бюджету.
- Формування структури команди, управління персоналом, чітке делегування задач за дедлайнами.
- Залучення клієнтів й підписання контрактів.
- Залучення партнерів на співпрацю з інвестування другої черги будівництва.
- Стратегія виходу на ринок, контент маркетинг, планування і бюджетування маркетингової діяльності.
- Розроблення системи обліку, введення CRM, інструкцій, контроль дотримання правил безпеки, охорони праці, нарахування премій та мотивація.
- Введення в експлуатацію першої черги (обробку вантажів було розпочато до повного введення в експлуатацію).
- Планування графіку прийомки на Import, відвантаження на Eхport (власні під'їзні залізничні колії 1520мм; 1435мм).
- Реєстрація митного ліцензійного складу, зони митного контролю.
- Комунікація з Львівською залізницею, ст. Мостиська-ІІ, Галицькою митницею, ДСНС, місцевою адміністрацією.
- Закупка спецтехніки, складської техніки.
- Будучи матеріально відповідальною особою керівником, підписувала документи, проставляла резолюції, візування.

Консалтингові послуги

з 09.2019 по 03.2020 (6 місяців)
Логістичний консалтинг, Київ (Транспорт/ логістика)

- Перевезення вантажів наземним, автомобільним, морським і річковим транспортом.
- Організація імпорту та експорту морем добрив, зернових, генеральних вантажів.
- Execution контрактів ЗЕД.
- Супровід з складання офіційних листів, запитів, претензій.

Operations Manager

з 05.2019 по 09.2019 (4 місяці)
MAXGRAIN INTERNATIONAL Ltd. Grain trading company, Київ (Торгівля оптова/ Дистрибуція/ Імпорт-експорт)

- Execution експортних контрактів ЗЕД (FOB, CIF) квота OLIMPEX COUPE INTERNATIONAL, мтп Одеса.
- Execution контрактів Purchase, Sale, SWAP (поставка товару наземним, річковим транспортом, довантаження баржею).
- Номінація й координування портових експедиторів, митних брокерів, агентів, фумігаційних, сюрвеєрських служб.
- Вирішення питань з документальним супроводом, невідповідністю якості і ваги, арбітражні спори, пошкодженнях судна, збій графіку підхода суден та навантажень з причини метео умов.

Head of Logistics department

з 09.2018 по 03.2019 (6 місяців)
MV CARGO (NEPTUNE) Зерновий термінал, мтп «Південний», Одеса (Перевалка/ Логістика/ Експорт- імпорт)

Обіймла посаду на етапі будівництва та введення терміналу в експлуатацію.

ТЕРМІНАЛ:
- Введення кількісного- якісного обліку, відвантаження суден, планування графіку номінацій суден.
- Залучення клієнтів й координація виконання контрактних умов.
- Планування обсягу прийомки вантажу й підтвердження вантажних вікон постановки суден.
- Надання інструкцій з формування судових партій, розпоряджень до групи обліку, лабораторії, відділу експлуатації, технічного забезпечення, службі диспетчеризації, стивідору, портовому експедитору (перепис з квоти у квоту).
- Реєстрація товариства у відповідних структурах, асоціаціях з сертифікації, робота з проектною документацією.
- Участь в нарадах ради директорів, нарадах з підрядниками будівництва.

НАПРЯМ АВТО:
На етапі введення в експлуатацію СРА, робота здійснювалась в тестовому режимі 2-ма опрокидувачами з 7-ми.
- Введення ідентифікації черги при тимчасовій відсутності площадок для очікування.
- Контроль процесів зважування, реєстрації вантажівок.
- Контроль відвантаження з терміналу, оформлення відповідних документів на вивезення.
- Вирішення суперечливих питань з представниками перевізника, власниками вантажу, експортерами.

НАПРЯМ ЗАЛІЗНИЦЯ:
На етапі прокладення колій зі ст.Чорноморська та будівництва власної СРВ, надання комплексу залізничних послуг відбувалось через внутрішню вантажну ст. Хімічна ТІС.
- Планування подачі під вивантаження залізничного рухомого складу та розташування на шляхах під'їзних колій ТІС.
- Облік щоденного звіту наявної кількості вагонів сформованих у ставки зі ст.Чорноморська на ст.Хімічна для МВ Карго.
- Організація прийомки спеціалізованих контейнерів на залізничних платформах по ст. Хімічна, КТ ТІС для МВ Карго.

НАПРЯМ МОРСЬКА ЛОГІСТИКА:
За відсутності наявного власного причалу МВ Карго і введення в експлуатацію галерей, відвантаження морських суден організовувала на причалах ТІС Контейнерний Термінал, ТІС Вугільний термінал, ТІС Руда термінал в рамках вільних вантажних вікон між плановим підходами суден.
- Планування графіку вільних вантажних вікон для підтвердження номінацій постановки суден.
- Організація відвантаження судових партій з терміналу.
- Підтвердження постановки судна до причалу за готовністю трюмів, необхідних документів й дозволів.
- Надання інструкцій ТІС КТ, судновими агентами, портовими експедиторами, митними брокерами, сюрвеєрськими, фумігаційними, екологічними службами.
- Контроль на кожному етапі процесу відвантаження з МВ Карго через причали ТІС та своєчасну готовність документів.
- Прорахунок портових зборів та звірка сталійного часу.
- Розроблення процедури реєстрації ТЗ для прийомки на термінал, інструкцій поставки, оформлення перепусток.

Logistics manager & Trade Execution

з 12.2016 по 09.2018 (1 рік 9 місяців)
RISOIL S.A. група компаній, мтп «Чорноморськ», «Південний», Одеса (Трейд/ Логістика/ Перевалка/ Експорт- імпорт)

- Execution контрактів ЗЕД згідно умов Gafta, Incoterms- 2010 (Purchase, Sale, SWAP).
- Execution контрактів закупки (резиденти, грн).
- Координація доставки товару на термінали й розроблення стратегій одночасних поставок різних типів товару відповідно до контрактних умов, автомобільним, залізничним транспортом (Продавець-елеватор-склад/Покупець-порт/зерновий термінал-склад).
- Формування судових партій.
- Координація оформлення судової партії, відвантаження з терміналу на судно.
- Фінансове планування статей витрат, погодження рахунків оплат.
- Щоденна звітність (Daily and Production reports), відвантаження на судно (Statement report).
- Інструкції портовим експедиторам, лабораторії, митним брокерам, агентам, сюрвеєрським службам.
- Вирішення поточних питань з службами вантажних станцій, представниками дирекції одеської залізниці.
- Списання (аспірація) товару по завершенню навантаження суден.

Менеджер з логістики та організації перевезення вантажів залізничним транспортом

з 02.2012 по 12.2015 (3 роки 10 місяців)
«БОРІВАЖ» Зерновий термінал, мтп «Південний», «ЕСТЕЙТГЛОБАЛ» транспортно- експедиційне обслуговування, Одеса (Транспорт/ Логістика/ Перевалка)

- Реєстрація 200 одиниць власних нових вагонів- хопперів в АТ«Укрзалізниця».
- Комерційні домовленності з елеваторами, виробниками, вантажовласниками, експедиторами.
- Розрахунок ставок по залізничним операціям.
- Оперування вагонами для власних потреб компанії, надання вагонів під технічні рейси, комплекс ТЕО в межах України.
- Контроль подачі/повернення вагонів, навантажень/вивантажень, сертифікації вантажу, дислокацій.
- Складання договорів ТЕО, додаткових угод, погоджень, інструкцій, запитів, листів претензій.

Помічник директора

з 03.2010 по 01.2012 (1 рік 10 місяців)
«БОРІВАЖ» Зерновий термінал, мтп «Південний», Одеса (Перевалка/ Логістика/ Експорт- імпорт)

- Щоденне планування робочого дня директора.
- Організація виконання поставлених задач, прямих доручень.
- Супровід на ділових зустрічах.
- Взаємодія з партнерами ТД Приват, компаніями клієнтами, дотичними державними структурами.
- Public Relations.

Освіта

Уманський Державний Педагогічний Університет ім. П.Тичини

Практична психологія та початкове навчання, Умань
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Одеський Державний Екологічний Університет

Екологічне право і митний контроль, Одеса
Незакінчена вища, з 2002 по 2004 (2 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

НОІ «Кадровий Резерв України»

2019, 3 місяці

Знання і навички

Користувач ПК 1С:Підприємство MS Power BI Месплан ТМкарта ПриватДок Ультразвукова терапія Управління проектом MOST Logistic Terminal Business development і успішне виведення на ринок MOST LT

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: