Резюме від 2 лютого 2024 Файл

Валерія

PR-менеджер

Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Валерія Музиченко
Контактна інформація: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Facebook: Valeria Muzychenko

Місце проживання: Київ
Вік: 31 років

PR & Communications Specialist
ДОСВІД РОБОТИ
Вересень-грудень Менеджер зовнішніх міжнародних комунікацій
2023 Нова пошта
-формування медіа-баз європейських країн (Італія, Франція, Австрія,
Угорщина, Латвія, Естонія та інші)
-пошук контактів журналістів іноземних ЗМІ
- запрошення журналістів на відкриття першого відділення Нової пошти
у країні
- підготовка текстів на відкриття (тези для спікерів, Q&A, запрошення)
- написання пресрелізів, текстів різних форматів
- розміщення новин на сайті Nova Post

Листопад 2022 – PR Specialist
липень 2023 Івент-компанія Meet Future Event
- формування впізнаваності української івент-компанії на міжнародному
ринку (зокрема, польському)
- ведення сторінок Instagram, Facebook, Linkedin англійською мовою
- створення та наповнення Youtube-каналу
- написання та публікація матеріалів у міжнародних (Special Events,
Exhibition World, OOH Magazine) та українських ЗМІ (Sostav.ua)
- написання статей для сайту, текстів для email-розсилки клієнтам
- подання кейсів компанії для участі у міжнародних конкурсах
- формування календарю конференцій для відвідування, пошуку та
залучення потенційних клієнтів
- email-розсилка з пропозицією технічного партнерства організаторам
міжнародних виставок і конференцій

Жовтень 2021 – PR & Communications Specialist
вересень 2022 IT-компанія SPD-Ukraine
- проведення опитування-дослідження для визначення ключових
цінностей та сильних сторін компанії (комунікаційні меседжі)
- розміщення новин у спеціалізованих ІТ-ЗМІ та новинних ЗМІ
- підготовка коментарів для ІТ-ЗМІ (DOU, Dev.ua, MC Today)
- створення публікацій – колонок експертів компанії у ЗМІ
(унікальні тексти, інтерв’ю з експертами, редагування, розміщення)
НВ Бізнес – «Виклик для IT. Як іноземні клієнти реагують на війну в
Україні»
AIN – «Як змінились процеси Sales & Lead Generation в IT з початком
війни»
SPEKA – «Зростання ІТ-експорту в 2022-му: завдяки чому українські
айтівці тримають ринок?»
Delo.ua – «Як українській компанії комунікувати з іноземними клієнтами
під час війни»
MC Today – «Готувались до війни ще в травні». SPD-Ukraine розробили
план, який допоміг зберегти бізнес: кейс
Happy Monday – «Драйвери росту: як війна змінює сенси та цінності
компаній»
Budni – «Інструменти HR, які працюють у кризу»
Dev.ua – «Як пройти першу співбесіду англійською: поради айтішника з
16-річним досвідом»
Травень 2020 – SPN Agency, IT & Telecom Practice
серпень 2021 PR-менеджер
Клієнти – Huawei, Tet Cloud (латвійська IT-компанія, що надає в Україні
послуги хмарних технологій, кібербезпеки, створення чатботів)
- розробка комунікаційної стратегії та PR-плану на пів року для Tet
- оновлення медіа-бази (інформаційні агентства, новинні, соціально-
політичні, техно, лайфстайл ЗМІ)
- формулювання та пітчинг тем у ЗМІ
- пошук особистих контактів журналістів та редакторів ЗМІ
- розміщення публікацій у ЗМІ (колонки представників компанії у ділових
та техно ЗМІ на безкоштовній основі)
Мінфін – «Як і навіщо фінансисти переходять в «хмару»
Delo – «Жизнь в облаке: чего ждать от рынка облачных технологий в
2021 году»
Mind.ua – «Шпигунські пристрасті: як полюють за даними українців
популярні застосунки та спецслужби»
24 канал – Експерти назвали головні кіберзагрози 2021 року
- постановка задач та контроль роботи копірайтера
- погодження тем та текстів з клієнтом
- розміщення спецпроектів у ЗМІ на комерційних умовах – інтеграція
продуктів Huawei у підбірки новорічних подарунків
- бюджетування спецпроектів, документообіг
- моніторинг оглядів техніки у Youtube-каналах та на сайтах
- підготовка презентацій-пропозицій для клієнтів

Листопад 2018 – Концертно-продюсерська компанія Magicbox
Січень 2020 PR-менеджер
- розробка та реалізація PR-стратегій просування концертів (до 30
концертів протягом сезону), у тому числі: ювілейний концерт
Національного академічного оркестру народних інструментів НАОНІ;
всеукраїнські тури: Alekseev, Alyosha, Ляпис 98, Челентано триб’ют,
The Bohemians (офіційни триб’ют-проект Queen, Великобританія),
Деньги Вперед, АРИЯ триб’ют, Скрябін, проект Tarantinomania
(Київ, Одеса, Дніпро, Харків, Миколаїв, Херсон та інші міста)
- формування медіа-бази київських та регіональних ЗМІ
- пошук радіо-партнерів (медіа-партнерство з холдингами УМХ, ТАВР,
Business Radio Group, Люкс ФМ, Просто радіо)
- написання текстів для аудіо- та відеороликів
- запуск відео-роликів на регіональному ТБ
- розміщення анонсів на регіональних сайтах
- розміщення анонсів у збірках «Куди піти на вихідних»
- запуск бартерної реклами у торгових центрах
- контроль розміщення анонсів на ресурсах артистів, залів
- організація інтерв’ю з артистами та публікація на онлайн-ресурсах
- організація прес-конференцій
- організація ефірів з артистами на радіо та ТБ
- запрошення на репетиції журналістів телеканалів для зйомок

Проект, участю у організації якого пишаюсь, -
Ювілейний концерт до 50-річчя НАОНІ
(Національного академічного оркестру народних інструментів),
Національна опера, 12.04.2019 р.
- розробка та реалізація PR-стратегії просування концерту
- формування медіа-бази національних ЗМІ
- залучення медіа-партнерів
результат: UA: Суспільне – виступив генеральним медіа-
партнером та здійснив запис концерту для телетрансляції;
Радіо П’ятниця – виступили радіо-партнером;
- організація та проведення прес-заходу у форматі відкритої репетиції
оркестру для національних ЗМІ (онлайн та телеканали)
результат: були присутні: UA:Суспільне, Espreso.tv, Громадське
ТБ, Новое время, Інформатор; 3 телеканали (Еспресо,
Громадське ТБ, UA: Суспільне) відзняли сюжети про репетиції
оркестру та інтерв’ю художнім керівником Віктором Гуцалом;
Новое время відзняли панораму репетиції
- розміщення анонсів на ресурсах учасників концерту
результат: відео-запрошення розмістили на особистих сторінках
солісти концерту: Джамала, Валерій Харчишин, Олег Скрипка;
- організація ефірів на радіо та ТБ
результат: ефіри на радіо: Голос столиці, Промінь, Громадське
радіо; на телеканалах: Київ, UA: Культура
- контент-план публікацій у Фейсбук
- проведення розіграшів на радіо та у соц .мережах
- розміщення анонсів на сайтах

Липень – Конференція Superwoman (проект)
жовтень 2018 Менеджер по залученню комерційних партнерів

- розробка комерційних пропозицій, партнерських пакетів
- пошук контактів маркетинг-директорів
- листи, дзвінки, особисті зустрічі
- контроль партнерських проявів (бренд-зони, подарунки спікерам,
промо-матеріали у пакетах учасниць)
- залучення комерційних партнерів (бренди косметики, одягу, взуття)
результат: міжнародний бренд MaxFactor виступив генеральним
партнером; залучено 15 комерційних партнерів на загальну суму
90 тис. грн; залучено бартерного партнера (йогурти «Галичина»);
залучено 30 експонентів в експо-зону
- PR, анонсування, робота зі ЗМІ

Червень 2016 – Медіа-компанії Ekonomika+
травень 2017 (онлайн-ресурси Delo, WoMo, Marketing Media Review)

Асистент івент-менеджера
- участь в організації бізнес-конференцій для топ-менеджерів
та власників бізнесу: Business Wisdom Summit, SHE Congress,
HR Wisdom Summit, Наверняка PR, HR, DGTL Марафони
(кількість учасників – 250-300 осіб)
- наповнення сайтів Business Wisdom Summit, SHE Congress
- пошук локацій для проведення заходів
- пошук партнерів (готелів для проживання іноземних спікерів,
партнерів по технічному оснащенню та кейтерингу, бю’ті-партнерів)
- пошук волонтерів та організація їх роботи на заходах
- контроль та супровід монтажу локації
- організація роботи зони реєстрації
- організація бізнес-сніданків для спікерів конференції
- контроль партнерських проявів в день заходу (бренд-зони,
роздаткові матеріали, подарункові пакети спікерам і гостям,
банери, брендволи)
- підготовка звітів для партнерів
- публікація пост-матеріалів, фото-звітів
- публікація релізів на сайті delo.ua

Листопад 2015 – Pleon Talan, PR-агентство (рекламний холдинг Atlantik Group)
червень 2016 PR-асистент
- участь в організації PR-компанії для клієнта агенції, міжнародної
компанії Amway, у форматі всеукраїнського конкурсу для жінок,
що заснували власний бізнес – «Підприємницький талант 2015»
- анонсування конкурсу у всеукраїнських та національних ЗМІ
(Натали, Контракти, Сегодня, Частный предприниматель, Pink)
- пошук медіа-партнерів
- залучення учасників (за 3 місяці було зібрано більше 400 заявок)
- організація фіналу конкурсу у формі конференції про жіноче
підприємництво (200 учасниць), серед спікерів якої були
Юлія Савостіна (Made in Ukraine), Інна Поперешнюк (Нова Пошта),
Лєра Бородіна (Oh My Look)
- комунікація з партнерами (BDO, Нова Пошта, юридическая компания
LCF, PepsiCo, Inkerman, Vysotsky Consulting)
Досвід організації Конференція «Жіночий бізнес – від ідеї до бренду»
власних заходів 10 червня 2016 р.

Мої власні ідея, ініціатива, фінансування, організація та проведення
- запрошено 8 спікерів, засновниць бізнес-проектів MustHave,
WonderBox, Baby Box Ukraine, Lock Board, Leaf, Шпинат, Коза Чка)
- розобка програми і таймінгу заходу
- затвердження тем, підготовка презентацій
- допомога спікерам у підготовці до виступів
- написання матеріалів для анонсування
- пошук та залучення медіа-партнерів заходу: Startup Lady Media,
Ukrainky.biz, Підприємці України, JCI Youth, жіночий портал «Хочу»

Результат – 50 гостей, які придбали квитки на захід

Освіта Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Юридичний факультет, бакалавр правознавства

Підвищення Вища школа комунікацій (квітень 2016)
кваліфікації Свободная школа маркетинга (червень 2016)
Курс PR від Targenta School of Communications (грудень 2017)

Знання мов Українська – 199 балів з 200 на ЗНО з української мови
Англійська – Upper Intermediate-Advanced
(рівень володіння Upper Intermediate (B2) підтверджений сертифікатом
FCE (First Certificate in English);
рівень володіння Advanced (C1) підтверджений сертифікатом курсів
Grade Education Centre

Професійні PR та комунікації
навички Написання анонсів, прес-релізів, текстів для соц. мереж
Створення колонок та експертних матеріалів
Пошук та залучення медіа-партнерів
Розміщення анонсів, матеріалів, інтерв’ю у ЗМІ
Організація прес-заходів
Робота з блогерами та лідерами думок

Організація заходів (конференції, семінари, тренінги, концерти)
Залучення бартерних і комерційних партнерів
Пошук і комунікація з підрядниками
Комунікація зі спікерами
Анонсування заходів та комунікація з учасниками

Технічні навички Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); Google docs;
Битрикс 24, Basecamp; Terrasoft bpm online, Canva

Побажання Повна зайнятість/ часткова зайнятість
щодо умов та
оплати праці Бажаний рівень оплати праці (якщо ставка):
від 40 000 грн /місяць

Бажаний рівень оплати праці (якщо зайнятість ½ ставки):
від 20 000 грн/ місяць

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: