Резюме від 19 квітня 2024 Файл

Людмила

Юрист

Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Шевчук Людмила Вікторівна
дата народження: 10.10.1992
тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
• Юрист. Диплом спеціаліста з відзнакою.
• Академічна стипендія Президента України.
• Досвід організації юридичної роботи на підприємстві
зі штатом 140 осіб.
• Ведення договірної роботи більше ніж з 300 контрагентами.
• Вміння працювати з великими об'ємами роботи, в режимі багатозадачності та за умов підвищеного емоційного навантаження.
• Навички ведення переговорів.
Освіта: вища (спеціаліст). Спеціалізація – правознавство. ВУЗ – Київська державна академія водного транспорту ім. гетьмана П. Конашевича-Сагайдачного. Навчання з 2009 по 2014 р.
Досвід роботи:
01.2022- теперішній час – заступник начальника відділу організаційної роботи та правового забезпечення прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополя.
Посадові обов’язки:
Здійснення аналізу законодавства та міжнародних договорів України з питань захисту прав людини, міжнародного права прав людини, міжнародного гуманітарного права, міжнародного кримінального права, у сферах, пов’язаних із діяльністю органів прокуратури, практики його застосування, виявлення прогалин та суперечностей.
Вивчення міжнародної судової практики в сфері міжнародного гуманітарного права.
Вивчення законодавчих прогалин в регулюванні питань, пов’язаних з тимчасовою окупацією АР Крим та м. Севастополя та розробка проєктів законодавчих актів з питань пов’язаних з діяльністю Автономної Республіки Крим та міста Севастополя.
Розробка пропозицій, змін та зауважень до законопроектів.
Здійснення систематизації та обліку актів законодавства, проведення консультативно-довідкової роботи щодо інформування працівників прокуратури про набрання чинності чи втрату чинності нормативно-правовими актами, їх офіційного оприлюднення, а також підготовка оглядів та проведення навчально-методичних заходів про нове законодавство.
Вивчення судової практики, підготовка узагальнень та аналітичних довідок.
Співпраця з органами державної влади в контексті опрацювання проблематики законодавства, розробки спільних проєктів змін та доповнень до діючих законів.
Розробка регламентів, положень, наказів, інструкцій та інших документів правового характеру.
Написання проєктів доповідей, тез виступів керівника прокуратури на публічних заходах.
Підготовка протоколів та постанов нарад, організація зустрічей та публічних заходів.
03.2020-11.2021 – заступник директора з правових питань Комунального підприємства «Управляюча компанія» Вишгородської міської ради.
Посадові обов’язки:
Організація юридичної роботи на підприємстві.
Розробка внутрішніх нормативних актів (положень, порядків, інструкцій, наказів та ін.).
Розгляд звернень громадян та юридичних осіб, надання відповідей на запити контролюючих органів, запитів про надання публічної інформації.
Організація та ведення договірної роботи в сфері закупівель: розробка типових договорів поставки, надання послуг, виконання робіт, договорів цивільно-правового характеру; укладання договорів закупівель згідно вимог ЗУ "Про публічні закупівлі", укладання додаткових угод, ведення переговорів з контрагентами, підготовка додатків та специфікацій, здійснення закупівель за бюджетні кошти, співпраця з органами казначейства.
Укладання договорів про надання поворотної фінансової допомоги, договорів про відпрацювання, договорів про надання послуг згідно положень законодавства у сфері ЖКГ, сервітуту, оренди майна, перевірка контрагентів та формування повного пакету документів під договір.
Моніторинг стану заборгованості та вжиття заходів претензійного характеру, підготовка документів для наказного провадження, укладання договорів реструктуризації та подальший контроль за їх виконанням.
Співпраця з органом місцевого самоврядування: написання спільних меморандумів, програм, порядків та положень, проведення зборів та нарад.
Підготовка та подача конкурсних пропозицій, написання довідок, оформлення запитів, отримання інформації від органів державної влади та ін.
Ведення прийому громадян, надання консультацій та роз'яснень з питань діяльності підприємства.
Організація роботи відділу, контроль за виконанням, покладених на працівників, обов'язків.
Правовий супровід перевірок.
Співпраця з органами виконавчої служби, поліції, прокуратури та ін.
10.2014-03.2020 – спеціаліст, провідний спеціаліст прокуратури міста Києва.
Посадові обов’язки:
Організація і ведення діловодства у відділі та управлінні.
Робота зі зверненнями та документами для службового користування.
Контроль за виконавською дисципліною.
Розробка, формування та ведення номенклатурних справ.
Написання внутрішніх організаційно-розпорядчих документів.
Сприяння у дотриманні Інструкції з діловодства, Регламенту, Інструкції з розгляду звернень.
Надання роз'яснень та методичних рекомендацій в межах компетенції.
Кадрова робота (написання наказів, заповнення листків непрацездатності, табелів обліку робочого часу, формування графіку відпусток та ін).
Формування та ведення архіву.
Робота в СЕД та ін.

Володіння іноземними мовами;
Російська - вільно
Англійська - зі словником
Італійська - розмовна (сертифікат)

Додаткова інформація:
• стажування в Київській міській раді в управлінні правового забезпечення: займалась експертизою нормативно-правових актів, перевіркою відповідності вимогам чинного законодавства проектів розпоряджень, рішень, наказів та ін.
• підвищення кваліфікації: сертифікати про навчання медіації, нормопроектуванню, курси з міжнародного гуманітарного права, удосконалення навичок володіння державною мовою, курси для державних службовців.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: