Резюме від 24 грудня 2021 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/7745428

Менеджер з персоналу

Місто:
Васильків

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Матрьоніна Наталія

Моб. тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Заміжня, виховую дитину
Освіта:
вересень 1997 - червень 2003: Академія Державної податкової служби України, м. Ірпінь, спеціальність “Фінанси”, спеціаліст
лютий 2011 - червень 2011: курс підвищення кваліфікації “Європейський бухгалтерський облік та аудит”
липень 2020 - вересень 2020: курс "Практична психологія"

Досвід роботи:
травень 2019 - липень 2020: фінансовий аналітик в Агенції індустріального маркетингу, м. Київ
спілкування з клієнтами - замовниками послуг і виявлення їх потреб, побажань щодо кінцевого продукту;
створення документації з трансфертного ціноутворення з дотриманням вимог ПКУ та законодавства;
аналіз експортних та імпортних цін підприємств на їх відповідність ринковому рівню;
рецензування, коригування документацій з трансфертного ціноутворення інших працівників з метою надання замовнику остаточної вірної документації для подання в контролюючі органи;
написання матеріалів для публікацій у блозі сайту компанії з метою висвітлення питань з трансфертного ціноутворення та розширення клієнтської бази. Сайт компанії: aimarketing.info

квітень 2018 - вересень 2018: менеджер з продажу у меблевій компанії "Terol - mebel"

квітень 2014 - листопад 2017: бухгалтер (єдиний) Васильківської районної ради
ведення кадрової роботи (документальне оформлення нових працівників, розрахунок відпусток, табель обліку робочого часу, розрахунок днів відпусток працівників, розпорядження про надання відпусток, ведення особових карток та особових справ працівників, розпорядження про преміювання, штатний розпис, колективний договір, повідомлення в ДФС про нових працівників, розрахунок днів невикористаної відпустки тощо);

складання бюджетного запиту, паспорту бюджетної програми;
складання, внесення змін та виконання річного кошторису організації;
розрахунки з оплати праці та з підзвітними особами;
облік активів та зобов’язань; інвентаризація та оформлення її результатів;
облік кредиторської та дебіторської заборгованості;
підготовка та подання платіжних документів до органу Держказначейства та банку;
складання та подання фінансової, бюджетної та статистичної звітності.

квітень 2012 - квітень 2014: економіст\спеціаліст з фінансової та кадрової роботи відділу бухгалтерського обліку та кадрового адміністрування управління фінансів Васильківської райдержадміністрації Київської області
ведення кадрової роботи (документальне оформлення нових працівників, розпорядження про надання відпусток, ведення особових карток працівників, розпорядження про преміювання, штатний розпис, складання профілів професійної компетентності посад; подання кадрової та статистичної звітності до центру зайнятості та управління статистики, організація проведення спеціальної перевірки кандидатів на зайняття посад);
розрахунки з оплати праці, розрахунки з підзвітними особами;
підготовка та подання платіжних документів до органу Держказначейства та банку;
складання та подання до контролюючих органів фінансової, бюджетної звітності.

жовтень 2006 - листопад 2011: спеціаліст відділу управління обслуговування кошторисів та інших клієнтів, моніторингу та контролю платежів Державного Казначейства України в Київській області
облік руху коштів на рахунках;
внутрішня звітність;
прийом платіжних документів, внесення даних до єдиної системи обробки даних.

липень 2004 - жовтень 2006: спеціаліст 1 категорії операційного відділу Державного Казначейства України в Київській області
прийом платіжних документів, внесення даних до єдиної системи обробки даних;
виконання зведеного звіту по результатах звітів усіх працівників відділу

Професійні знання та навички: Google Ads, досвідчений користувач MS Office Word, MS Exсel, Ліга:Закон, АІС «Діловодство», ЦСО «1С»; My Analitics; написання публікацій за професійними матеріалами, досвід аналітичної роботи з великими масивами даних, маю водійські права категорії В.

Володіння мовами:
Українською – рівень вільного володіння другого ступеня, підтверджений сертифікатом Національної комісії зі стандартів державної мови;
російською - вільно, англійською – Elementary.

Хоббі: виховання сина, психологія, астрологія, кулінарія, кондитерська справа, інші захоплення.
Особові якості: уважна до деталей, етична, відповідальна, комунікабельна, швидка, постійно розширюю свій кругозір.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: