Резюме від 12 листопада 2023 Файл

Константин

Начальник відділу, головний енергетик

Вік:
31 рік
Місто проживання:
Кривий Ріг
Готовий працювати:
Вінниця, Дніпро, Київ, Кривий Ріг, Львів, Рівне, Тернопіль, Ужгород, Чернівці, Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Савчук Костянтин Олександрович
м. Маріуполь • 30 років

Контактна інформація:
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Бажана посада:
Головний енергетик, начальник відділу енергоменеджменту,
начальник відділу з енергозбереження; керівник енергетичних проектів
Тип зайнятості: повна
З/п: від 40 000 грн./місяць.

Досвід роботи:
Помічник начальника теплоелектроцентралі з інжинірингу
ПРАТ «МК «Азовсталь» (липень 2016 – липень 2017)
- організація ремонтів енергетичного обладнання цеху, будівель та споруд; розробка дефектних відомостей та технічних завдань на поточне обслуговування та ремонти;
- забезпечення безперебійної подачі холодного дуття на доменні печі, теплоносія та стисненого повітря, генерації електроенергії на виробничі потреби комбінату;
- побудування системи трьохрівневого контролю за технічним станом обладнання, розробка путівників з надійності; дотримання точності планування витрат
- відповідальний за електрогосподарство цеху (5 гр. з електробезпеки);
- успішне введення в експлуатацію нового турбоагрегату ТКА-5200 (капітальне будівництво). Був менеджером даного проекту

Начальник відділу енергоменеджменту
ПРАТ «ПІВНГЗК» (липень 2017 – травень 2021)
- укладання, супровід договорів постачання та реалізації енергоносіїв; розрахунки витрат енергоносіїв для проведення тендерних процедур на виконання послуг підрядчиками;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей по оплаті за енергоносії;
- облік енергоносіїв, що споживають структурні підрозділи комбінату, контроль за їх раціональним використанням;
- підтримання працездатності та розширення систем комерційного та технічного обліку енергоносіїв;
- розробка методик нормування питомих витрат ПЕР на виробництво готової продукції, оперативне планування витрат енергоносіїв;
- взаємодія та ведення претензійної роботи з постачальниками енергоносіїв та енергопередавальними організаціями;
- проходження сертифікаційного аудиту функціонування стандарту ISO:50001 – 2018
- впровадження заходів та проектів, направлених на енергозбереження, зокрема:
• Переводження 90 % підрозділів комбінату на промислове світлодіодне освітлення;
• Частотно регульований електропривід технологічних насосних агрегатів рудозбагачувальної фабрики;
• Зниження витрат природного газу на виробництво окатишів за рахунок термоізоляції газоходів обпалювальних машин Lurgi-552
• Модернізація системи АСКОЕ для переходу комбінату до споживачів групи «А»;
• Будівництво блочно-модульної автономної гібридної котельні для відключення від системи централізованого опалення
• Термомодернізація теплових мереж комбінату
• Також багато проектів залишились на стадії ініціатив через дефіцит фінансування

Головний спеціаліст департаменту з питань енергетичних підприємств
Маріупольська міська рада (жовтень 2021 – лютий 2022)
- підвищення операційної ефективності комунальних підприємств міста (тепломережа, водоканал, міськсвітло та ін.)
- контроль дебіторської заборгованості підприємств
- розробка організаційно-технічних заходів з підвищення енергоефективності підприємств, аналіз та підготування звітності з споживання паливно-енергетичних ресурсів

Головний спеціаліст відділу закупівель та договірної роботи
Виконком Тернівської районної у місті ради (травень 2022 – квітень 2023)
- уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедур публічних закупівель за спрощеною процедурою, процедурою відкритих торгів та без використання електронної системи закупівель;
- укладання та супроводження договорів постачання товарів, послуг, робіт для провадження господарської діяльності виконавчого комітету

Головний енергетик
ТОВ «Надєжда Л» (квітень 2023 – по сьогодні)
Керівник енергослужби заводу з виробництва пресованих дріжджів хлібопекарських. У підпорядкуванні 9 працівнків (електрослюсарі та слюсарі з КВПтаА). Обов’язки:
• Забезпечення надійного, та безперебійного енергозабезпечення заводу, в тому числі від альтернативних джерел;
• Забезпечення проведення технічного обслуговування, ремонту та експлуатації енергетичного обладнання заводу (АСУТП, АСКОЕ, електроприводи насосних та повітродувних агрегатів з частотними перетворювачами, ВПМ та ліфти, лічильники, датчики, пневматичні системи, електронавантажувачі, холодильні установки, лінії електропередачі та зв’язку, ваги, лабораторне обладнання, маркувальне обладнання, котельне обладнання, пакувальні автомати та інше);
• Проведення модернізації АСУТП заводу (на базі обладнання Siemens Simatic) власними силами;
• Метрологічна повірка засобів вимірювальної техніки;
• Ведення документації та звітності (актуалізація однолінійних та принципових електричних схем, енергобаланс, звіти з виконання програм з енергозбереження, укладання договорів з підрядними організаціями, ведення бухгалтерського обліку основних засобів та матеріалів)
• Впровадження нових проектів (будівництво наземної сонячної електростанції потужністю 60 кВт, автоматизація станції CIP-мийки, автоматизація ферментації);

Освіта:
Приазовський державний технічний університет
Енергетичний факультет
Спеціаліст «Електротехнічні системи автоматизації та електропривод»

Курси, сертифікати:
TUV SUD: «Особливості переходу на нову версію стандарту ISO 50001:2018 «Система енергоменеджменту в рамках інтеграції з іншими системами менеджменту. Аналіз контексту організації та ризиків в області управління енергією»

Особисті якості:
• Висока витривалість при роботі в стресовому режимі;
• Здатність працювати в умовах обмежених людських ресурсів та часу;
• Не перекладаю відповідальність за результати роботи на інших;
• Комунікабельність, індивідуальний підхід до співробітників;
• Здатність до швидкого навчання;
• Відсутність шкідливих звичок;
• Орієнтованість на кінцевий результат;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: