Резюме від 8 травня 2024 Файл

Ирина

Бухгалтер

Вік:
55 років
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Редько Ірина Станіславівна.

Місто. Житомир
моб. телефон. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: Управляючий , HR-менеджер, Бухгалтер.

Володію комп'ютерними програмами:
Word; ПК: Excel: Internet;
1С 7,7, 8,1 Бухгалтерия.
Семінари: «Мотивація персонала, стратегія, тактика та інструменти»
Тренінги: «Как зробити работу персоналу эффективною»
Знанья мови. Українська- рідна, російська –вільно володію, англійська –середній рівень.

Досвід роботи:

- Бухгалтер

- Управляющий магазином.

- Рекрутинговий центр - HR-менеджер.

- «Метро Кеш Энд Керри Украина» – начальник відділів.

- «Інформбюро» - заступник директора з технічних питаннь.

Професійні навики:

1. Адміністративне управління , відкриття торговельної точки з нуля.
2. Складання фінансової звітності.
3. Укладання договорів.
4. Работа контролю дебіторською та кредиторською заборгованості.
5. Работа з контрагентами, виставлення рахунків ,проведення актів звірок.
6. Работа з контролюючими органами
7. Введення звітності в 1С бухгалтерії, работа з офісом.
8. Касові операції
9. Прийом, контроль і обробка первинні документаціі..
10. Проведення інвентаризації.
11 Контроль і списання складських залишків.( ведення документаціі)
12. Бухгалтерській облік матеріалів.
13 Ведення операцій по руху ТМЦ, облік находження та реалізація товару.
14. Планування бюджету торгових, та офісних приміщень.
15. Ведення табелю робочого часу, нарахування заробітної плати
16. Ведення кадрової документаціі.( формування особливих діл)
17. Підбір працівників. ( проведення співбесід ).
18. Адаптація, навчання і розвиток персоналу.
19. Підбір, оцінка персоналу, для внутренего резерву.
20. Розробка системи мотивації, для працівників..

Особливі якості:

--- Відповідальність.
--- Комунікабельність.
--- Дисциплінованість, уважність.
--- Креативність.
--- Психологічна та фізична стійкість.
__ Швидко навчаюсь, вміння виконувати декілька завдань одночасно.
__ Чесність і порядність.
--- Активність, життєвої позиції.

Схожі кандидати

Бухгалтер
14000 грн, Житомир

Бухгалтер (єдиний)
15000 грн, Житомир, Київ

Помічник бухгалтера
Житомир

Головний бухгалтер
Житомир

Бухгалтер
Житомир

Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера
30000 грн, Житомир, Київ, Дистанційно

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: