Резюме від 21 лютого 2024 PRO

Лідія

Керівник структурного підрозділу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний експерт з продажів і кредитування малого і середнього бізнесу

з 09.2020 по 09.2023 (3 роки)
Креді Агріколь, банк, Чернівці (Фінанси, банки, страхування)

Залучення клієнтів даного сегменту, всі процеси кредитування (консультація, збір і юридичний аналіз документів, кредитний аналіз фінансових документів, затвердження кредиту, підготовка договірної бази, оформлення і видача кредиту, постпродажне супроводження (контроль погашення, вчасна переоцінка застави, заведення фінансового стану і класу НБУ та ін.), крос-продажі). Підготовка внутрішніх звітів. Виконання розпоряджень безпосереднього керівника.

Заст.керуючого–нач.Відділу продажів відділення 1-А типу

з 01.2015 по 02.2019 (4 роки 1 місяць)
Ощадбанк, Черновцы (Фінанси, банки, страхування)

НОВІ НАВИКИ ОТРИМАНІ НА ДАНІЙ ПОСАДІ: робота з персоналом (пошук і навчання), робота з великими масивами інформації, приймання масштабних рішень, участь в нарадах керівників.
Функціональні обов`язки: організація роботи підзвітної мережі з 15 відділень із загальною чисельністю працівників до 60 людей; доведення планових показників (близько 20 показників), розробка і надання інструментів для їх виконання, контроль за виконанням завдань, проведення нарад і навчань х підзвітною мережею, забезпечення якості обслуговування, виконання функцій керуючого відділенням під час його відсутності.

Начальник відділення (починала з менеджера по юр.особам)

з 08.2009 по 03.2015 (5 років 7 місяців)
АТ Ерсте банк (потім Фідо банк) наразі не діючий, Чернівці (Фінанси, банки, страхування)

НОВІ НАВИКИ ОТРИМАНІ НА ДАНІЙ ПОСАДІ: організація роботи відділення, касова дисципліна, складання звітності.
Функціональні обов`язки:
в частині роботи з клієнтами: пошук потенційних клієнтів на обслуговування шляхом прямих продажів, оформлення всіх банківських продуктів, пост-продажне обслуговування, надання якісного сервісу;
в частині роботи з працівниками: пошук потенційних працівників відділення, проведення співбесід, введення в посаду, поточні навчання і контроль за виконанням робочих процесів, забезпечення виконання планових показників відділення.

Нач.від.мікрокредитування Калинівського відділення

з 10.2004 по 08.2009 (4 роки 10 місяців)
Райффайзен Банк, Чернівці (Фінанси, банки, страхування)

Функціональні обов`язки: - в частині роботи з клієнтами: пошук потенційних клієнтів на кредитування шляхом прямих продажів, аналіз фінансового стану позичальника, підготовка документів до оформлення кредитного договору, моніторинг кредитного портфеля, стимулювання до подальшого повторного кредитування, робота із простроченою заборгованістю;
в частині роботи з працівниками: пошук потенційних працівників відділу, проведення співбесід, введення в посаду, поточні навчання і контроль за виконанням робочих процесів, забезпечення виконання планових показників відділу.

Освіта

Донецький Національний Технічний Університет

Облік і аудит, Донецк
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Здобула кваліфікації спеціаліст з бухгалтерського обліку і аудиту (бухгалтер-аудитор)

Харківський Банківський Коледж

Банківська справа, Харків
Середня спеціальна, з 1997 по 1999 (2 роки)

Здобула кваліфікацію молодшого спеціаліста банківської справи.

Додаткова освіта та сертифікати

Курсы по прямым продажам

Многочисленные

Курсы по организации личного времени

Во время работы в банках

Курсы по руководству и мотивации персонала

Во время работы в банках

Знання і навички

Пользователь ПК MS Office Подбор персонала Обучение персонала Банковские программы Общение с клиентами для выявления потребности и продажи продукта Подбор и обучение персонала Проведение тренингов по качеству обслуживания, увеличению продаж Координация работы сотрудников (до 90 человек) Анализ финансовых данных Умение брать ответственность за принятые решения Адаптивність

Додаткова інформація

Особисті якості: порядна, відповідальна, чесна, уважна до деталей, маю аналітичний склад розуму, цілеспрямована, можу якісно організовувати свій робочий час і підлеглих, маю досвід в проведенні навчальних тренінгів і нарад, схильна до самонавчання, ініціативна, доброзичлива, змістовна.
Хоббі, захоплення: заняття йогою, відвідування саморозвиваючих тренінгів, їзда на велосипеді, читання книг, догляд за тваринами, вирощування квітів.
НЕ ТУРБУВАТИ "працедавцям" які приховують свій вид діяльності, нічого про себе не розповідають і відразу призначають співбесіду.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: