Резюме від 4 травня 2024 PRO

Татьяна

Руководитель

Вік:
35 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий портфелем середнього бізнесу

з 05.2023 по нині (1 рік)
Банк, Вінниця (Фінанси, банки, страхування)

Обов’язки:
- залучення нових клієнтів середнього бізнесу в банк;
- продаж банківських продуктів новим та існуючим клієнтам СБ;
- аналіз характеристик і комерційного потенціалу довіреного портфеля забезпечення виконання КПІ.

Керівник відділу

з 08.2021 по 05.2023 (1 рік 9 місяців)
ПриватБанк, Вінниця (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- аналіз ринку та конкурентів в регіоні, вивчення потреб клієнтів, залучення нових та обслуговування діючих;
- координація роботи з іншими підрозділами банку з метою забезпечення якісного обслуговування клієнтів
;
- встановлення та контроль за виконанням kpi;
- навчання та розвиток співробітників відділень з метою підвищення їх професійної кваліфікації відповідно потреб банку та фінансового ринку;
- організація та проведення переговорів з ключовими клієнтами, укладання договорів на обслуговування.

Керiвник напрямку з просування послуг бюджетним органiзацiям РП

з 01.2018 по 07.2021 (3 роки 6 місяців)
АТ КБ ПриватБанк, Винница (Фінанси, банки, страхування)

Функціональні обов'язки:
- виконання особистих kpi та організація виконання задач співробітниками відділень;
- пошук та побудова партнерських відносини з новими потенційними клієнтами банку;
- навчання та допомога в залученні нових клієнтів керівникам відділень;
- залучення клієнтів на зарплатні та студентські проекти;
- контроль та забезпечення виконання КРІ приросту зарплатних карт згідно встановлених планів відділеннями
філії;
- організація комплексу заходів по обслуговуванню та утриманню діючих клієнтів;
- навчання, практична допомога та співпраця зі співробітниками відділень з питань обслуговування бюджетних організацій.

Керівник відділення

з 04.2017 по 02.2018 (10 місяців)
АТ КБ ПриватБанк, Винница (Фінанси, банки, страхування)

Функціональні обов'язки:
-забезпечення виконання особистих нормативів та планових показників відділення;
- організація роботи з діючими і потенційними клієнтами;
- комунікації та обслуговування корпоративних клієнтів, підтримання професійних відносин з метою збереження їх лояльності до банку;
- пошук, оцінка, адаптація нових співробітників та формування сприятливого клімату в колективі.

Фінансовий менеджер по продажам послуг клієнтам малого та середнього бізнесу

з 01.2013 по 04.2017 (4 роки 3 місяці)
АТ КБ ПриватБанк, Винница (Фінанси, банки, страхування)

Функціональні обов'язки:
-залучення нових корпоративних клієнтів та обслуговування
діючих;
- збільшення охоплення продуктами та послугами банку
діючих корпоративних клієнтів;
- виконання особистих нормативів

Освіта

Вінницький національний технічний університет

Менеджмент організацій, менеджер-економіст, Винница
Вища, з 2009 по 2011 (2 роки)

Вінницький національний технічний університет

Автоматизації та комп'ютеризації машинобудування, інженер-механік, Винница
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінг "Управління продажами" Б.Жалило

2018

Тренінг "Ділові переговори зі складними клієнтами" Єфремович С.Л.

2018

Тренінг "Енергія продажів" Ваче Давняна

2019

Знання і навички

Водійські права кат. B Швидко освоювати нові знання та використовувати їх в роботі.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Мета - впровадження ефективних стратегій та розвитку команди, щоб забезпечити досягнення бізнес-цілей компанії. Зробити свій внесок у створення сприятливого робочого середовища, де працівники можуть розвиватися та досягати професійних та особистих цілей.

ОСНОВНІ НАВИКИ
- Лідерство та керівництво командою: здатність мотивувати, організовувати та координувати роботу колективу;
- Клієнтська орієнтація: здатність забезпечувати високу якість обслуговування клієнтів, розвивати та підтримувати професійні відносини з ними;
- Комунікаційні навички: здатність ефективно
спілкуватися з колегами, підлеглими та клієнтами, вміння презентувати інформацію та переконувати;
- Навички прийняття рішень: здатність оцінювати альтернативи та приймати обґрунтовані рішення, узгоджувати їх зі стратегією компанії;
- Управління часом: здатність планувати свій робочий день, ефективно використовувати час та пріоритезувати завдання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати