Резюме від 5 березня 2024 Файл

Светлана

Начальник відділу врегулювання збитків

Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Щербина Світлана Володимирівна

Особові дані
Дата народження: 10.12.1976 р.
Адреса проживання: м.Київ. Подільський р-н
моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета
Робота пов’язана зі страхуванням.

Освіта
2001р.– 2005р. Східноєвропейський університет економіки та менеджменту – спеціаліст
спеціальність – менеджмент організацій
кваліфікація – менеджер–економіст.
1991р.–1994р. Погребищенське медичне училище
–спеціальність – сестринська справа
–кваліфікація – медична сестра.

Досвід роботи
З 2021р.- по сьогоднішній день АСК «Омега» начальник відділу врегулювання страхових випадків з особистих видів страхування. Врегулювання випадків по особистим видам страхування: добровільне медичне страхування, подорожуючі за кордон, нещасний випадок, на випадок хвороби.
2020р – 2021р. ТДВ «СК«Ю.Ес.Ай.» начальник відділу врегулювання збитків туристичого страхування. Врегулювання випадків по особистим видам страхування: подорожуючі по території України, медичні витрати під час перебування за кордоном, нещасний випадок.
2013р. – 2020р. ТДВ «СК«УКРФІНСТРАХ» начальник відділу врегулювання збитків особистого страхування.
Врегулювання випадків по видам страхування: медичні витрати під час тимчасового перебування за кордоном в кількості 15 000 випадків за рік, нещасний випадок, фінансові збитки внаслідок відміни подорожі за кордон або зміни строків перебування за кордоном, втрата багажу під час подорожі за кордон, добровільне медичне страхування. Сіпвпраця з асистансами, що розташовані на території України та закордоном, стосовно обслуговування застрахованих осіб. Прийом та реєстрація заяв про страховий випадок. Складання листів, запитів, страхових актів.
2008р. – 2013р. ПрАТ «СК «ІНТЕР» начальник відділу врегулювання збитків особистого страхування.
Врегулювання випадків по видам страхування: медичні витрати під час тимчасового перебування за кордоном, нещасний випадок, ДМС. Сіпвпраця з асистансами, що розташовані на території України та закордоном, стосовно обслуговування застрахованих осіб.
2011р. – 2012р. ТДВ «СК «РАЙП» начальник відділу врегулювання збитків особистого страхування.
Врегулювання випадків по договорам ДМС, НВ, тимчасове перебування за кордоном, іноземці, що тимчасово перебувають на території України. Сіпвпраця з асистансом стосовно обслуговування застрахованих осіб на території України та закордоном, Складання бордеро,страхових актів, листів застрахованим особам та асистансам, запитів до медичних установ. Ведення застрахованих осіб з ДМС в кількості 500 осіб.
2011р. – 2012р. ПрАТ «СК «ІНТЕР» – начальник відділу врегулювання збитків особистого страхування – за сумісництвом.
2008р. – 2011р. ПрАТ «СК «ІНТЕР» – начальник відділу врегулювання збитків особистого страхування.
2004р. – 2008р. ЗАТ «НФСК «Добробут»:
2007р. – 2008р. – провідний фахівець врегулювання збитків особистого страхування;
2005р. – 2007р. – фахівець врегулювання збитків особистого страхування;
2004р. – 2005р. – фахівець з супроводу застрахованих осіб, робота в контакт-центрі страхової компанії.
2001р. – 2004р. – ЗАТ «Медичний центр «Добробут»
- маніпуляційна мед.сестра
1994р. – 2001р. – Київська обласна клінічна лікарня № 1
- медична сестра відділень хірургії та УЗД.

Додаткова освіта
2006р. Семінар – «ДМС. Врегулювання збитків збитків». Тренінг-центр: «Бізнес гарант»
2007р. Тренінг «Основи техніки переговорів в ході продаж». Бизнес-тренери: Євгенія Абдуліна, Дмитро Чамара.
2008р. Семінар – «Подорожуючі за кордон. Врегулювання збитків. Методи виявлення страхового шахрайства». Тренінг-центр «Бізнес гарант».

Знання мов
Українська – вільно; російська – вільно, латинь в межах професійного користування.

Навички
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel), навички роботи програмою Форт Поліс 1:С 7.3 та 1:С 8.3 версія, E-mail (Outlook Express).

Особові дані
Комунікабельність, пунктуальність, стресостійкість, креативність, вимогливість до себе.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: