- PRO
Bogdan
Провідний інженер технічної підтримки
- Вік:
- 30 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7774563/
Досвід роботи
Провідний інженер відділу експлуатації/ заступник відділу експлуатації
з 05.2019 по 02.2021
(1 рік 9 місяців)
ТОВ "ГІГАЦЕНТР УКРАЇНА", Київ (Датацентр / Провайдер)
Посадові обов’язки:
- керування монтажною бригадою (4 особи), ведення лінійного обліку на всіх об’єктах ТОВ «Гігатранс Україна»;
- ведення лінійного та проектного обліку на всіх технічних майданчиках ТОВ «Гігатранс Україна»;
- фізичне підключення нових абонентів;
- прокладка ВОК та монтаж інфраструктури провайдера в середині приміщень;
- планування фізичного розміщення з організацією СКС мережевої інфраструктури ТОВ «Гігатранс» на ключових об’єктах;
- планування подальшого розвитку мережі, інсталяція інженерних систем ЦОД;
- кросування в ЦОДі кабелів типу: вита пара, оптичний кабель та кабелів електроживлення;
- встановлення серверної стійки та повна підготовка для подальшої експлуатації;
- виконання функцій менеджеру проектів (узгодження та подальший контроль реалізації ТЗ); - оптимізація внутрішніх процесів у групі компаній «GigaGroup» (GigaCloud + GigaTrans + GigaCenter).
Інженер моніторингу та диспетчеризації центру обробки даних.
з 08.2016 по 05.2019
(2 роки 9 місяців)
ТОВ "ГІГАЦЕНТР УКРАЇНА", Київ (Датацентр / Провайдер)
Посадові обов’язки:
-моніторинг систем життєзабезпечення ЦОДу (Електроживлення від мережі та ДГУ, система кондиціювання та вентиляції модулів;
- робота з системою моніторингу та системою відеоспостереження;
- встановлення клієнтського обладнання;
- моніторинг встановленого клієнтського обладнання та участь у усуненні проблем на фізичному рівні;
- оформлення документації (акти приймання/передачі обладнання, створення списків доступу клієнтів та списків встановленого обладнання);
- прийом та обробка запитів клієнтів у телефонному та електронному режимах;
- створення запитів компаніям партнерам;
- створення запитів та подальша їх ескалація на відповідальні особи;
- кросування в ЦОДі кабелів типу: кручена пара, оптичний кабель та кабелів електроживлення;
- встановлення серверної стійки та повна підготовка для подальшої експлуатації;
- контроль дотримання регламентів по роботі в ЦОДі та обробки клієнтських звернень;
- моніторинг стану основного обладнання;
- моніторинг клієнтських включень;
- моніторинг графіків навантаження мережі;
- обробка запитів клієнтів у телефонному та електронному режимах з подальшою ескалацією на відповідальні особи;
- Діагностика проблем клієнтів;
- створення трабл-тикетів та подальша їхня ескалація на відповідальні особи;
- оформлення документації;
- Створення запитів компаніям партнерам;
- контроль за дотриманням регламентів по роботі з транспортними партнерами, технічними майданчиками та обробки клієнтських звернень;
- контроль виконання поставлених завдань та прийняття управлінських рішень;
- складання звітів виконаних/оброблених завдань за зміну з подальшою ескалацією на зміну, що приймає.
Освіта
ДУТ
Магіістр - факультет телекомунікаційні системи та мережі. Спеціальність: телекомунікаційні., Київ
Вища, з 2013 по 2019 (6 років)
Знання мов
- Англійська — початковий
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Рекомендації
Черненко Максим Віталійович
Керівник відділу експлуатації, ТОВ "ГІГАЦЕНТР УКРАЇНА"/ ТОВ "ГІГАТРАНС УКРАЇНА"
Інші резюме цього кандидата
Київ
Бурбурський Богдан Анатолійович Дата народження : 17 червня 1995 Місце проживання Київ Телефон E-mail: Мета Інженер технічної підтримки, провідний інженер технічної підтримки, інженер широкополосного...
Схожі кандидати
-
Technical support specialist
Київ -
Спеціаліст тех. підтримки
Київ -
Інженер служби підтримки
Київ -
Інженер техпідтримки
Київ, Харків -
Customer support representative
40000 грн, Київ -
Спеціаліст help desk
Київ