Резюме від 12 січня 2022 PRO

Олексій

Контент-менеджер, адміністратор сайту, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто проживання:
Хмельницький
Готовий працювати:
Дистанційно, Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Приватний підприємець

з 09.2015 по нині (8 років 8 місяців)
Приватний підприємець, Хмельницький (Телекомунікації, зв'язок)

Cтворення сайтів, інтернет магазинів, Landing Page, Робота з сайтом (оновлення/модерація/підтвердження, додавання нових позицій, фото, банера, статті тощо).

Наповнення сайту контентом:
- встановлення та настроювання CMS OpenCart;
- наповнення сайту товаром фото, опис, характеристики, комплектація двома мовами з HTML кодами);
- розробка та сортування категорій, підкатегорій товару;
- розробка та створення індивідуальних фільтрів пошуку товару по сайту;
- робота з копірайтерами, розміщення матеріалів.

Прийом та обробка заявок на товар.
Спілкування з кліентами в чатах.
Робота з клієнтом з поточних питань, вирішення спірних питань, претензій щодо якості наданих товарів та послуг.
Обробка зображень (чистка фону, накладання фільтрів, логотипу, обрізка).
Робота з прайсами постачальників.

Робота з маркетплейсами Rozetka, Prom, OLX, Епіцентр:
- реєстрація на платформах;
- заповнення карток товару відповідно до вимог маркетплейсу;
- пошук фотографій та інформації про товар.

Фінансовий директор

з 10.2012 по 09.2013 (11 місяців)
ТОВ «КФ «Говерла», Хмельницький (СТО, торгівля автозапчастинами)

-Прогноз руху грошових коштів.
-Організація щоденної звірки банківських рахунків.
-Аналіз кредиторської заборгованості.
-Аналіз контрактів.
-Створення системи показників підрозділів.
-Складання та аналіз звітів по продажах.
-Складання звітів для власників компанії.
-Розробка бюджетного процесу.
-Зустрічі з кредиторами.
-Розробка систем мотивації.
-Аналіз систем зберігання документів.

Керівник напрямку з питань залучення зовнішніх клієнтів.

з 09.2003 по 08.2012 (8 років 11 місяців)
КБ ПриватБанк, Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)

З 2003 по 2012 обіймав посади від менеджера до керівника напряму із залучення корпоративних клієнтів. У підпорядкуванні від 7 до 30 працівників.

Керівник напрямку з питань залучення зовнішніх клієнтів.
-Аналіз ринку, конкурентного середовища
-Ведення та формування бази потенційних клієнтів.
-Контроль та аналіз поточних і підсумкових результатів діяльності напрямку в розрізі відділень та менеджерів.
-Розробка локальних цільових програм з питань залучення зовнішніх корпоративних клієнтів для їх обслуговування.
-Підбір та навчання працівників, організація та контроль за професійною підготовкою.

Освіта

Тернопільська Академія Народного Господарства

Інститут міжнародного бізнесу та менеджменту. Спеціальність: Міжнародна економіка, Тернопіль
Вища, з 1993 по 1998 (5 років)

Хмельницький політехнічний коледж.

Обробка металів, диплом техніка –технолога., Хмельницький
Середня спеціальна, з 1989 по 1992 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Системный навык продвижения сайтов

2020

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint Користувач Internet Adobe Photoshop MS Outlook Email Google Docs Водіння авто Linux Google Підбір та навчання персоналу Проведення публічних виступів. Підготовка та просування нових продуктів на ринок. Розробка та проведення внутрішніх тренінгів з продажу Організація роботи, постановка завдань із залучення клієнтів Розробка та планування бюджету Управління колективом понад 20 осіб Робота з 1С-8 , 1С-7 Навички роботи з графічним редакторам Photoshop Базові знання інструментів Google: Analytics, Ads, My Business Досвід роботи з маркетплейсами prom, rozetka, epicentrk, OLX Навачки роботи з Opencart та WordPress Заповнення карток товарів в Інтернет магазині Наповнення контентом інтернет магазинів

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

- чітке виконання особистих обов‘язків,
- відповідальність,
- пунктуальність,
- здатність до швидкого навчання та адаптації в нових умовах,
- вміння працювати в високому темпі,
- комунікабельність,
- стресостійкість.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: