- PRO
Дмитро
Оператор технічної підтримки
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 31 рік
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Бориспіль, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7800801/
Досвід роботи
Оператор технічної підтримки
з 04.2022 по нині
(3 роки 4 місяці)
Пт, Київ - Бориспіль (Телекомунікації, зв'язок)
Професійний Резюме
Відданий та досвідчений оператор технічної підтримки з понад 1 роком та 8 місяцями практичного досвіду надання високоякісного обслуговування клієнтів та технічної підтримки. Володію навичками діагностики та вирішення широкого спектру технічних проблем, управління білінговими системами, використання моніторингових інструментів, таких як Zabbix та UserSite. Відомий своєю здатністю ефективно вирішувати проблеми, увагою до деталей та вмінням спілкуватися з клієнтами як з фізичними особами, так і з корпоративними клієнтами.
Основні обов'язки:
Прийом та обробка дзвінків від абонентів по телефону та через соціальні мережі (Telegram).
Робота із білінговою системою компанії.
Використання моніторингових систем Zabbix та UserSite для діагностики та вирішення технічних проблем.
Обробка звернень абонентів:
Перевірка стану порта абонента, прямих та зворотних рівнів, VLAN, журналу подій обладнання.
Замір швидкості через Wi-Fi та напряму через кабель.
Зміна сегменту та IP-адрес в білінгу, перевірка балансу рахунку, звірка MAC-адреси з білінгом.
Допомога в налаштуванні та підключенні роутерів по телефону, консультація з придбання роутерів.
Консультація щодо підключення обладнання до альтернативного джерела живлення під час відключень світла (PoE та оптичний перетворювач).
Консультація по тарифним планам та допомога в їх виборі.
Робота з юридичними особами:
Діагностика проблеми, перевірка доступності обладнання, перевірка та налаштування статичних налаштувань клієнта.
Робота з Mikrotik: перевірка стану порта, трафіку на порту, MAC-адреси на порту, логів, рівнів сигналу для клієнтів, підключених по радіо.
Використання Zabbix для перевірки доступності обладнання, діагностика проблем з обладнанням, співпраця з транспортним партнером для вирішення питань.
Додаткові обов'язки:
Робота з UserSite: створення ТТ, опис проблеми, діагностика та передача на відповідний відділ, моніторинг відпрацювання ТТ.
Реклама компанії в соціальних мережах (Telegram): розробка текстів, акційних пропозицій, комунікація з головами ОСББ щодо розміщення реклами в чатах будинків, на дошках оголошень, розміщення плакатів, обговорення умов партнерства.
Розробка SMS-оповіщень для абонентів з метою реклами компанії в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Telegram).
Освіта
Херсонский государственный аграрный университет
Экономический, Херсон
Вища, з 2011 по 2017 (6 років)
Схожі кандидати
-
Спеціаліст тех. підтримки
Київ -
Technical support specialist
Київ -
Customer support representative
40000 грн, Київ -
Спеціаліст help desk
Київ -
Customer support representative
Київ, Житомир -
Менеджер технічної підтримки
Київ