Резюме від 6 грудня 2021 Файл

Наталья

Помощник руководителя, менеджер по работе с клиентами, администратор

Вік:
47 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Першина Наталія Анатоліївна
М.Харків
Резюме

Дата народження: 27.09.1976р.

Тел./телеграм/вайбер [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

На посаду: Асистент директора, Менеджер по роботі з клієнтами, менеджер з продажу, менеджер інтернет-магазину, адміністратор.

Досвід роботи:
Квітень 1995 рік — Серпень 2001 рік
Менеджер проекту, референт директора
ЗАТ «Ольвія» - ГО «Оргкомітет Фестивалю журналістики»
Обов 'язки:
-Організація заходів Фестивалю журналістики ( концерти, конкурси, вікторини)
проведення переговорів з орендаторами, підрядниками, рекламодавцями
договірна діяльність,
телефонні переговори, співбесіди з співробітниками, організація роботи Call-центру;
організація прес-конференцій, рекламних акцій;
розробка рекламної концепції підприємства (рекламні листівки, буклети, фірмовий стиль: Photoshop, Corel, PageMaker);
ведення ділової документації та кореспонденції – (Word, Excel, PowerPoint);
ведення кадрової документації (накази, особисті справи).
Проведено 8 фестивалів в різних містах України.

Серпень 2002 рік— Березень 2015 рік
Референт, менеджер з забезпечення та кадрової діяльності
ЧП «ДТ «Сервіс» - ТОВ «Дім торгівлі «Центральний»
Обов 'язки:
переговори з орендаторами, рекламодавцями, підрядниками,
проведення співбесід з обслуговуючим персоналом,
телекомунікаційні зв’язки підприємства, організація роботи Call-центру на більш ніж 50 абонентів;
розробка фірмового стилю підприємства – (Word, Excel, PowerPoint);
ведення ділової документації та кореспонденції
договірна діяльність (аренда)
веденні кадрової документації (накази, співбесіди з претендентами на посаду);
допомога в підготовці та веденні звітів акціонерам підприємства;
контроль життєдіяльності офісу.

Вересень 2012 – теперішній час (фріланс)
Випускаючий редактор розважальних новин
підбір новин, світлин певної тематики та розміщення на інтернет - рядку.
Ретушер, дизайнер
обробка фотографій для фотоальбомів, фотокниг;
розробка дизайну фотокниг різної тематики;
розробка різних плакатів та декорацій для фотозон, дитячих заходів;
посилання на зразки робіт: https://drive.google.com/drive/folders/1mcZ8SKB9jbuBeePbW2n3YiyeEwHQN8NO?usp=sharing

Квітень 2015 – теперішній час
Менеджер по роботі з клієнтами, робота в офісі та дистанційна з дому
Харків - Рекрутинг, м. Харків, підбор персоналу
Обов 'язки:
-«холодні» та «теплі» дзвінки – до 50 дзвінків на день,
- формування портфелю заказів агенції,
- договірна діяльність,
- рекламна діяльність,
- проведення первинних співбесід з кандидатами в телефонному, он-лайн та очному режимі .

Знання та вміння: MS Office - Word, Excel, PowerPoint, Photoshop, Corel, PageMaker, офісна техніка.

Освіта: ХВПУ, червоний диплом кваліфікованого робітника «Секретар-референт» (вища ознака за знання стенографії).

Особисті якості
Відповідальність, активність, вміння налагоджувати співбесіду на доброзичливий лад, комунікабельність, висока працездатність, добре почуття гумору.

Маю дома: постійний доступ до високошвидкісного інтернету, стаціонарний ПК, ноутбук, кольоровий принтер, сканер, можливість працювати в режимі он-лайн 24/7.

Рекомендації надаю на замовлення.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: