Резюме від 10 квітня 2024 PRO

Андрей

Маркетолог, таргетолог, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
24 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Запоріжжя, Київ, Кривий Ріг, Львів, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Маркетолог

з 03.2022 по нині (2 роки 1 місяць)
iPapus Agency, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

Обов'язки:

- Пошук спеціалістів у команду
- Контроль роботи команди з Facebook, Google Ads та TikTok Ads
- Створення стратегій просування, розробка воронок
- Постановка KPI та контроль досягнення результатів
- Регулярний аудит рекламних кампаній
- Робота з командою дизайнерів
- Проведення конференцій з потенційними або діючими клієнтам
- Планування спільної роботи з Sales відділом в проектах
- При залученні нових клієнтів, оцінка потенціалу проекту та аудит минулих результатів
- Налаштування аналітики

Навички:

- Налаштування та вміння працювати з Google Analytics / Tag Manager / Clarity (Hotjar)
- Налаштування звітів та аналітики через Google Data Studio (для всіх каналів трафіку)
- Креативність у створенні рекламних банерів та моушн
- Вміння ефективно комунікувати з клієнтом, щоб розуміти його запит
- Ефективна комунікація з командою
- Вміння аналізувати та прогнозувати результати по проекту, знаходити точки росту

Таргетолог

з 03.2021 по нині (3 роки 1 місяць)
iPapus Agency, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

Працював з 50+ різними нішами. Серед проектів з якими працюю: Bizon Business Club, Магія Ранку, Visotsky Consulting Ukraine та інші

Обов'язки:

- Розробка стратегії просування з урахуванням поставлених KPI
- Розробка креативів або ТЗ для дизайнера
- Планування бюджету та прогнозування результату
- Налаштування Facebook Pixel та подій, робота з каталогом
- Запуск та оптимізація рекламних кампаній
- Створення звітності для аналітики ефективності реклами

Навички:

- Вміння працювати з Photoshop та Figma (для самостійного створення креативів / чек-листів / презентацій)
- Налаштування та вміння працювати з Google Analytics / Tag Manager / Clarity (Hotjar)
- Налаштування звіту та аналітики через Google Data Studio (не тільки для каналу трафіку Facebook Ads)
- Креативність у створенні рекламних банерів та моушн
- Вміння аналізувати результат для покращення показників
- Вміння ефективно комунікувати з клієнтом, щоб розуміти його запит

Освіта

Міжрегіональна академія управління персоналом

Маркетинг, Кривий Ріг
Незакінчена вища, з 2018 по 2022 (4 роки)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: