- PRO
Олена
Директорка відділу прoдажу, KAM, менеджер з розвитку бізнесу
- Розглядає посади:
- Директорка відділу прoдажу, KAM, менеджер з розвитку бізнесу, Керівник відділу продажу
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 45 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Буча, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7830764/
Досвід роботи
Business Development Manager
з 06.2024 по нині
(1 рік 2 місяці)
НІК ТОВ, Київ (Машинобудування)
•Проведення аналізу зарубіжних ринків, конкурентів та потенційних можливостей для розвитку бізнесу
•Ідентифікація потенційних клієнтів, проведення переговорів і укладання договорів.
•Розробка комерційних пропозицій, участь у тендерах та підготовка договірної документації.
•Робота з командою з розробки продуктів, маркетингом і технічними відділами
•Підготовка та підписання угод про партнерство
•Координація роботи команд, які залучені до проектів розвитку бізнесу
•Підготовка регулярних звітів про виконання цілей
Директор з продажу
з 12.2020 по 12.2021
(1 рік)
FELDER, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Оптимізація процесів та створення необхідних процедур для відділу продажу
•Керування командою з 11 менеджерів:
-підбір персоналу;
-розробка мотиваційних інструментів та адаптація нових співробітників у команді;
-постановка цілей та моніторинг за їх виконанням
•Аналіз звітності та фідбек по показникам ефективності роботи відділу
•Кредитний менеджмент;
•Організація і контроль по проведенню виставок;
•Розвиток та продаж супутніх товарів;
•Підготовка звітів і статистики відповідно до вимог внутрішньої звітності.
Директор філії
з 08.2017 по 01.2020
(2 роки 5 місяців)
Спец-автотехніка-М, Київ (Автобізнес та автосервіс)
•Відкриття філії «з нуля» (м. Київ)
•Командоутворення, постановка завдань, навчання, розробка систем стимулювання і оцінки, контроль
•Організація логістики на ввіреній території
•Планування і контроль обсягів продажів
•Бюджетування, контроль за виконанням бюджетів
•Оптимізація продуктового портфеля компанії
•Адміністрування бізнес процесів на філії
•Прийняття участі у конференціях Європейського закупівельного союзу (“Nexus International”)
•Розробка і просування програм мотивації персоналу
•Довгострокове та короткострокове планування продажів/закупівлі
•Ведення переговорів з ключовими партнерами та клієнтами компанії
•Моніторинг та аналіз ринку, системний Competitive analyses
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
з 10.2010 по 01.2017
(6 років 3 місяці)
Роберт Бош Лтд, Київ (Автобізнес та автосервіс)
•Розвиток та координація збутової політики відділу акумуляторних батарей.
• Пошук партнерів у визначеному регіоні та подальша координація всіх процесів між заводом і компаніями-партнерами
•Управління всіма операціями (комерційними, фінансовими, логістичними, маркетинговими і т.д.), пов'язаними з продажним та післяпродажним обслуговуванням (Україна, Молдова)
•Планування і контроль обсягів продажів компаній дилерів
•Дослідження та аналіз ринкової інфраструктури. Конкурентний аналіз. Ціноутворення
•Проведення національних рекламних кампаній, спрямованих на просування бренду і збільшення продажів (B2B/B2C).
•Організація конференцій для дилерів
•Виведення на український ринок нових продуктових лінійок
•Підготовка та реалізація рекламних кампаній (B2B/B2C), спрямованих на збільшення продажів (національні/локальні рекламні кампанії, участь у виставках)
•Проведення навчання по продукції
•Підготовка звітів і статистики відповідно до вимог внутрішньої звітності компанії ТОВ «Роберт Бош»
Економіст
з 11.2007 по 10.2010
(2 роки 11 місяців)
ТОВ Роберт Бош, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Підготовка договорів поставки запчастин та гаражного обладнання (додаткових угод тощо);
•Облік платежів та виконання зобов’язань за діючими договорами
•Обробка вхідних замовлень та запитів від клієнтів
•Координація проекту по поставці програмного забезпечення
Спеціаліст фінансового відділу
з 11.2002 по 11.2007
(5 років)
ТОВ Роберт Бош, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Освіта
КНЕУ
Маркетинг, Київ
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- 1С
- MS PowerPoint
- CRM
- САПР
- Парус
Знання мов
- Італійська — середній
- Англійська — вище середнього
Схожі кандидати
-
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Київ -
Менеджер роботи з клієнтами
Київ, Вінниця , ще 8 міст -
Менеджер роботи з клієнтами
80000 грн, Київ -
Менеджер по роботі з клієнтами
Київ, Вінниця , ще 8 міст -
Керівник відділу
Київ -
Менеджер з розвитку
40000 грн, Київ