Резюме від 2 травня 2024 PRO

Олена

CEO, Business development manager, Sales Director, Consultant

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Буча, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з продажу

з 12.2020 по 12.2021 (1 рік)
FELDER, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Оптимізація процесів та створення необхідних процедур для відділу продажу
•Керування командою з 11 менеджерів:
-підбір персоналу;
-розробка мотиваційних інструментів та адаптація нових співробітників у команді;
-постановка цілей та моніторинг за їх виконанням
•Аналіз звітності та фідбек по показникам ефективності роботи відділу
•Кредитний менеджмент;
•Організація і контроль по проведенню виставок;
•Розвиток та продаж супутніх товарів;
•Підготовка звітів і статистики відповідно до вимог внутрішньої звітності.

Директор філії

з 08.2017 по 01.2020 (2 роки 5 місяців)
Спец-автотехніка-М, Київ (Автобізнес та автосервіс)

•Відкриття філії «з нуля» (м. Київ)
•Командоутворення, постановка завдань, навчання, розробка систем стимулювання і оцінки, контроль
•Організація логістики на ввіреній території
•Планування і контроль обсягів продажів
•Бюджетування, контроль за виконанням бюджетів
•Оптимізація продуктового портфеля компанії
•Адміністрування бізнес процесів на філії
•Прийняття участі у конференціях Європейського закупівельного союзу (“Nexus International”)
•Розробка і просування програм мотивації персоналу
•Довгострокове та короткострокове планування продажів/закупівлі
•Ведення переговорів з ключовими партнерами та клієнтами компанії
•Моніторинг та аналіз ринку, системний Competitive analyses

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

з 10.2010 по 01.2017 (6 років 3 місяці)
Роберт Бош Лтд, Київ (Автобізнес та автосервіс)

•Розвиток та координація збутової політики відділу акумуляторних батарей.
• Пошук партнерів у визначеному регіоні та подальша координація всіх процесів між заводом і компаніями-партнерами
•Управління всіма операціями (комерційними, фінансовими, логістичними, маркетинговими і т.д.), пов'язаними з продажним та післяпродажним обслуговуванням (Україна, Молдова)
•Планування і контроль обсягів продажів компаній дилерів
•Дослідження та аналіз ринкової інфраструктури. Конкурентний аналіз. Ціноутворення
•Проведення національних рекламних кампаній, спрямованих на просування бренду і збільшення продажів (B2B/B2C).
•Організація конференцій для дилерів
•Виведення на український ринок нових продуктових лінійок
•Підготовка та реалізація рекламних кампаній (B2B/B2C), спрямованих на збільшення продажів (національні/локальні рекламні кампанії, участь у виставках)
•Проведення навчання по продукції
•Підготовка звітів і статистики відповідно до вимог внутрішньої звітності компанії ТОВ «Роберт Бош»

Економіст

з 11.2007 по 10.2010 (2 роки 11 місяців)
ТОВ Роберт Бош, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Підготовка договорів поставки запчастин та гаражного обладнання (додаткових угод тощо);
•Облік платежів та виконання зобов’язань за діючими договорами
•Обробка вхідних замовлень та запитів від клієнтів
•Координація проекту по поставці програмного забезпечення

Спеціаліст фінансового відділу

з 11.2002 по 11.2007 (5 років)
ТОВ Роберт Бош, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Освіта

КНЕУ

Маркетинг, Київ
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint CRM САПР Парус

Знання мов

  • Італійська — середній
  • Англійська — вище середнього

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: