Резюме від 26 вересня 2022 PRO

Володимир

Аналітик, економіст

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Аналітик

з 09.2021 по нині (1 рік 1 місяць)
ТОВ "РОЛЛОТЕКС", Київ (Виробництво, оптова торгівля)

- надання консолідованої звітності по ключовим показникам (об'єм продажу, дохід, залишки, рейтинг клієнтів та ін.);
- розрахунок вартості готових виробів та комплектуючих, аналіз цін конкурентів;
- створення/редагування прайс-листів та бланків замовлень на готові вироби, комплектуючі, послуги;
- контроль залишків товарів на складі;
- ведення реєстрів хронології цін по видам продукції, систематичне завантаження нових прайсів;
- участь у розробці брошур та техн. каталогів на продукцію.

Провідний економіст

з 04.2019 по 05.2021 (2 роки 1 місяць)
ДУ НІССХ ім. М.М. Амосова, Київ (Загальна медична практика)

- розрахунки вартості платних послуг, розробка прайс-листів;
- заключення договорів на платні послуги з юридичними особами, нерезидентами;
- ведення електронної книги реєстрації договорів (тендерні, господарські, фінансові): калькуляція, звірка та візування договорів, аналіз використання коштів, надання звітності;
- надання звітів про стан розроблення та реалізації державних інвестиційих проектів (будівництво);
- заявки на формування держ. замовлення для постачання енергоресурсів;
- звіт по актам наданих послуг (пілотний проект МОЗ);
- співпраця з банками: формування пакету документів, відкриття рахунків, контроль договорів.

Головний економіст

з 10.2014 по 04.2018 (3 роки 6 місяців)
ПАТ "Фінексбанк", Київ (Фінансові послуги)

- відкриття та обслуговування поточних рахунків, оформлення депозитів, видача кредитів;
- обслуговування індивідуальних банківських сейфів (укладання угод, розрахунково-касове обслуговування);
- формування документів дня, заявок інкасації, супровідних відомостей;
- купівля/продаж національної та іноземної валюти (формування та створення договорів, налагодження ділових стосунків з ін. банками, листування, ведення журналів, відправка реєстрів до НБУ);
- надання комплексних послуг для юридичних осіб: відкриття/закриття поточних, депозитних рахунків юридичних (фізичних) осіб; видача довідок про відкриття, рух грошових коштів, залишки на рахунках;
- формування юридичних справ; підготовка опису документів для відкриття/архіву; оформлення платіжних доручень; грошових чекових книжок; обслуговування по системі «Клієнт-Банк»;
- проведення ідентифікації та вивчення фінансової діяльності клієнта; здійснення фінансового моніторингу за операціями клієнтів.

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами

з 11.2012 по 08.2014 (1 рік 9 місяців)
ПАТ "Актабанк", Київ (Фінансові послуги)

- пошук та залучення нових клієнтів;
- документальний супровід клієнтів (поточні рахунки, зарплатні проекти, депозити, кредити);
- фіксація заставного майна.


Освіта

НАСОА

Бухгалтерський облік та аудит, Київ
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)


Додаткова освіта

  • Курс «Excel Pro» в НЦ «Данко» (2021, 2 місяці)
  • Курс «Бухгалтерський облік + BAS: 1С 8.3 + М.Е.DOC» (2021, 2 місяці)
  • Курс Microsoft Dynamics 365 в Olena's School (2022, 2 місяці)

Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Excel, Power BI(базові знання), 1С (7.7/8.3), Word, Power point, Парус, Cost, Б2, IS-Card, CRM, Бест Звіт, Megapolis.


Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Комунікабельний, відповідальний, пунктуальний, швидко засвоюю нову інформацію. Веду активний та здоровий спосіб життя. Шкідливих звичок не маю.
Інтереси: риболовля, зброя, бойові мистецтва.


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: