• Файл

Марина

Менеджер по роботі з клієнтами

Розглядає посади:
Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажу, Менеджер з бронювання, Візовий менеджер, Менеджер роботи з клієнтами, Контент-менеджер, Рекрутер, Менеджер з продажу нерухомості, Адміністратор салону краси, Диспетчер
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Інформація для контактів Телефон моб: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Проценко Марина Сергіївна
Освіта 2008-2010 рр.: « Національна Академія Статистики Обліку та Аудиту
Держкомстату України».Спеціальність «Облік і аудит». Друга вища
освіта.
2001-2007 рр.: Міжрегіональна Академія управління персоналом. Отримала
повну вищу освіту за спеціальністю «Вчитель англійської мови» - та
здобула кваліфікацію спеціаліст..
1997-2001 рр.: Бердичівське педагогічне училище. Отримала не повну вищу
освіту за спеціальністю Соціальна педагогіка. та здобула кваліфікацію
соціальний педагог та організатор соціально – педагогічної діяльності в
соціумі з відзнакою.
Досвід роботи З 2016р - вчитель англ мова pinewood
19.10.2011 р. -2016 рр головний економіст АТ «Райффайзен Банк Аваль»
м.Київ,(відділ супроводження карткових операцій Управління підтримки
карткового бізнесу).

01.06.2011-19.10.2011 рр.: провідний економіст АТ «Райффайзен Банк
Аваль» м.Київ,(відділ супроводження карткових операцій Управління
підтримки карткового бізнесу).

відкриття та супроводження рахунків;
супроводження карткових рахунків фізичних осіб;
надання консультацій щодо банківських продуктів представникам
Компаній;
проведення проводок по зарахуванню/виправленю та списанню
коштів
по карткових рахунках клієнтів;
контроль та звірка залишків по рахунках фізичних осіб та
суб`єктів
господарської діяльност;
відкриття/закриття рахунків та ведення відповідної звітності по
них;
зарахування коштів на платіжні картки клієнтів, які
обслуговуються
в рамках зарплатних проектів (надання консультацій);
бухгалтерські операції за платіжними картками.

17.11.2010 -01.06.2011рр.: провідний економіст ВАТ Райффайзен Банк
Аваль м.Київ,(відділ обліку карткових операцій Управління підтримки
карткового бізнесу).

відкриття та супроводження транзитних рахунків юридичних
осіб;
супроводження карткових рахунків фізичних осіб;
надання консультацій щодо банківських продуктів представникам
Компаній;
проведення проводок по зарахуванню та списанню коштів по
карткових рахунках клієнтів;
контроль та звірка залишків по рахунках фізичних осіб та
суб`єктів
господарської діяльності;
відкриття/закриття рахунків та ведення відповідної звітності по
них;
зарахування коштів на платіжні картки клієнтів, які
обслуговуються
в рамках зарплатних проектів (надання консультацій);
бухгалтерські операції за платіжними картками.

15.09.2010 -28.10.2010 рр.: бухгалтер ПП «Технотон Енерго».

01.07.2010 -14.09.2010 рр.: помічник бухгалтера ТОВ «ЕК Технотон».

формування статистичних, аналітичних звітів компанії;
робота з документацією Компанії;
безпосередня робота з клієнтською базою Компанії;
проведення переговорів з уповноваженими представниками
Компаній
мобільного зв’язку, укладання договорів про співпрацю;
інформування клієнтів Компанії (щодо акцій, знижок, тощо);
забезпечення виконання планових показників Компанії.

20.06.2009 – 02.04.2010 рр.: Спеціаліст відділу проблемної заборгованості
ТОВ “ Банк ренесанс капітал”.

робота з проблемною заборгованістю по кредитам фізичних осіб;
робота з базою даних клієнтів та надання різноманітного роду
консультацій щодо кредитування фізичних осіб та похідних питань;
вирішення спірних питань фізичних осіб.

16.02.2009 – 29.05.2009 рр.: Економіст (робота з проблемною
заборгованістю) ТОВ “ Ді Сі Ей“.
формування статистичних, аналітичних звітів Компанії;
робота з документацією Компанії;
Володіння ПК Впевнений користувач ПК: знання Windows (2000,XP,Vista), 1 С, MS Office
97-2010, Mozilla, Internet, Клієнт-Банк, робота з оргтехнікою.

Данні про себе Дата і місце народження: 09 червня 1982 року.

Національність: Українка.

Сімейний стан: Одружена.

Діти: донька.

Знання мов Українська, російська – вільне володіння. Англійська – intermediate.

Професійні та Вмію працювати у команді, комунікабельна, ввічлива, відповідальна, швидко
вчусь та реагую на обставини, вмію знаходити спільну мову у колективі.
особисті якості
Ціль Отримати перспективну, цікаву, стабільну роботу в Компанії, яка
динамічно та стрімко розвивається з можливістю отримання
професійного росту та реалізації особистих навиків, постійне
удосконалення, бажання працювати та навчатися.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: