• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/7848023/

Адміністратор, 20 000 грн

Розглядає посади:
Адміністратор, Модератор, Секретар, Діловод, Архіваріус, Завідувач бібліотеки, Контролер ОТК, Логіст, Рієлтор, Методист
Вид зайнятості:
повна, неповна
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Бровари, Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Завідувач відділом комплектування, формування і перевірки БФ

з 06.2022 по 03.2025 (2 роки 9 місяців)
Сумська публічна бібліотека, Суми (Послуги для населення та бізнесу)

Керівництво відділом 8 працівників. Розробка регламентуючих матеріалів, положень, посадових інструкцій. Експерт з комплектування БФ ( 16 філій СПБ). Спеціаліст по роботі з рідкими книгами.
Адміністратор баз даних електронного каталогу.
Науково методична та науково дослідницька робота.

Финансовий консультант

з 05.2020 по нині (5 років 3 місяці)
Фінанси, банки, страхування

Проведення презентацій, лекцій, зв'язки з громадськістю та інше

Завідувач науково технічної бібліотеки

з 08.1987 по 02.2022 (34 роки 6 місяців)
АТ "Сумський завод насосного та енергетичного машинобудування", Суми (Машинобудування)

Здійснювала керівництво діяльності технічної бібліотеки. Забезпечувала розробку перспективних та поточних планів роботи ТБ та здійснювала контроль за своєчасним виконанням. Комплектувала БФ, укладала договори з видавництвами та книгарнями. Займалася адміністративно-господарською діяльністю; була у комісії з інвентаризації; проводила закупівлю витратних матеріалів, меблів та ін.
Брала участь у проведенні благодійних заходів.
Займалася організацією та проведенням презентацій, масових заходів на підприємстві, налагоджувала зв'язок із засобами масової інформації.
Забезпечувала ведення та зберігання документації: звітів, актів виконаних робіт, договорів, листів відповідно до "Наменклатури справ" "Інструкції з діловодства".
Вела проект "Відродження спадщини" ( реконструкція та оновлення музею підприємства).

Освіта

Харківська державна академія культури

Бібліограф, Харків
Вища, з 1997 по 2003 (6 років)

Маю червоний диплом

Додаткова освіта та сертифікати

Курсы, тренінги

Кожен рік

Київський інститут зцілення

2023 та 2025

Навчання страхова компанія TAS

2022, 3 місяця

Знання і навички

  • Пользователь ПК
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • Email
  • Работа с оргтехникой
  • Водительские права кат. B
  • Ведение отчетности
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Ведення CRM
  • Управління командою
  • Лідерство
  • Інвентаризація

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Німецька — початковий
  • Польська — середній
  • Англійська — вище середнього
  • Іспанська — середній

Додаткова інформація

Клиентоориентированность, умение работать с большими объёмами информации, работа в команде, опыт работы с персоналом, коммуникабельность, обучаемость.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: