Резюме від 27 квітня 2024 Файл

Яна

Адміністратор, керуючий

Вік:
34 роки
Місто:
Кременчук

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Васильєва Яна Вікторівна

Дата нарождения : 06.12. 1989 р.

Контакти : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Громадянство :Україна
Адреса проживанання: м. Кременчук

Освіта: Вища
Навчальний заклад : КИДУЭП ім. А. Нобеля
Факультет : Фінансово-економичний
Спеціальність: Економіка підприємства

Досвід роботи

Період роботи: 2009-2013гг
Компанія :ФОП "Батракових"
Посада :Бармен-Адміністратор
Посадові обов'язки :
-відкриття/закриття закладу;
-підготовка ресторану до роботи;
-консультування та прийом замовлень на урочистості;
-вирішення конфліктних ситуацій у закладі;
-організація ефективної та безперебійної роботи закладу;
-забезпечення умов для якісного обслуговування гостей ресторану;
-контроль дотримання дисципліни та виконання роботи персоналу;
-виконання окремих службових завдань безпосереднього керівника;
-вирішення адміністративно-господарських питань;
-дотримання чистоти протягом зміни (зал ресторану, посуд, зовнішній вигляд - офіціанта/кухаря/водія, чистота робочих місць);
-взаємодія з постачальниками, планування замовлення;
-прийом замовлень у телефонному режимі, складання маршруту доставки замовлень;
-складання графіка роботи персоналу;
-робота з касовим апаратом, ведення журналу операціоніста;
-підбір, мотивація персоналу ;
-проведення інвентаризації.
Період роботи: 2013-2014рр.
Компанія :ФОП "Домненко С. Г" (Перше Кредитне Бюро)
Посада: Кредитний брокер
Посадові обов'язки :
-оцінка кредитоспроможності клієнта;
-формування кредитного досьє;
-збір необхідних документів;
-підбір кредитної програми;
-перевірка даних клієнта;
-оформлення кредиту;
-розподіл роботи персоналу;
-звітність згідно зі стандартами компанії.

Період роботи: 2015-2017рр.
Компанія :ФОП "Шликов В. Г"
Посада :Продавець-консультант
Посадові обов'язки :
-приймання товару, розміщення в торговому залі;
-оформлення цінників, вітрин;
-консультування покупців, допомога у виборі товару;
-оформлення картки постійного клієнта;
-проведення розрахунків з покупцями;
-робота з персоналом;
-підготовка звітів з продажу, касових звітів;
-проведення інвентаризації.

Період роботи: 2017-2019рр.
Компанія : ТОВ "Олімп"
Посада: Диспетчер таксі, старший зміни.
Посадові обов'язки :
-прийом, обробка (комп'ютерна) та розподіл замовлень;
- робота з водіями та клієнтами;
-координація водіїв, контроль маршруту;
-розрахунок часу подачі автомобіля;
-ведення звітності, рівномірний розподіл замовлень з автопарку;
-складання графіків роботи диспетчерів та водіїв;
-ведення та контроль документації автомобілів таксопарку, контроль документів водіїв;
-вирішення конфліктних ситуацій.

Період роботи: листопад 2019-вересень 2020
Компанія :ПТ "Дон кредит" Ломбард "Благо"
Посада :Менеджер з кредитування (оцінювач)
Посадові обов'язки :
-оцінка виробів із золота, срібла, а також будь-який вид техніки;
-укладання договорів застави;
-видача фінансових кредитів;
-проведення касових операцій; ведення всієї звітної документації у т.ч. касові книги, журнал РРО;
-забезпечення безпеки коштів і предметів застави;
-проведення інвентаризацій, проведення інкасацій, здійснення контролю роботи довіреного ломбардного відділення.

Період роботи :вересень 2020 по теперішній час
Компанія: магазин «Конфіскат»
Посада: Керуючий магазином
Посадові обов'язки: контроль та організація роботи персоналу та магазину в цілому;
-виконання функціональних обов'язків касира;
-складання графіків та табелювання персоналу;
-контроль наявності асортименту, якості товару;
-контроль оформлення акцій, участь в інвентаризаціях;
-підбір, навчання, адаптація та мотивація персоналу;
-забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей магазину.

З 2023 року директор філії (регіональний директор)
Посадові обов'язки:
-планування, організація розвитку відділень у регіонах освоюваного району
-оперативне відкриття/закриття нових представництв. Тут же – координація робіт з підготовки до відкриття\закриття.
-підбір приміщень, персоналу, підрядників для ведення господарської діяльності регіональних відділень.
-аналіз діяльності ланок мережного ланцюга.
-щільне співробітництво з керівниками та вищим начальством компанії.
-звітність роботи мережі довіреного регіону.
-аналіз тенденцій, моніторинг умов розширення.
-здійснення комерційної діяльності від імені компанії (планування, розподіл коштів).
-візування/завірення документів у межах обумовлених лімітів відповідальності.
-складання посадових інструкцій співробітників, інструкцій по роботі з програмами компанії.

Навички:
-володіння ПК, робота з касовим апаратом, 1С;
-вміння знаходити підхід до людей;
-вміння аналізувати документи;
-вміння планування роботи та організації процесу праці;
-вміння швидко приймати рішення.
-водійске посвідчення категорія В.

Особисті якості: стресостійкість, ввічливість, пунктуальність, справедливість, уміння працювати в команді, толерантність, прагматичність.
Додаткова інформація: незаміжня, дітей немає, захоплення - алмазна вишивка, вишивка хрестиком та бісером, виготовлення топіаріїв.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: