Резюме від 12 вересня 2023 PRO

Сергій

Спеціаліст з навчання та розвитку персоналу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст з навчання та розвитку персоналу

з 06.2021 по 11.2021 (5 місяців)
ООО "Тріовіст", Мінськ (Транспорт, логістика)

Проведення тренінгів, навчання нових та чинних співробітників – кур'єрів. Створення матеріалів для тренінгів, підготовка атестацій, проведення атестацій. Розробка нових матеріалів, презентацій, опитувань.
Контроль та ведення статистики штрафів працівників. Пошук проблемних місць у навчанні та їх усунення. Редагування навчального матеріалу відповідно до нових стандартів та інструкцій компанії.
Навчання роботі з документами, з касою, а також з клієнтами.
Створення атестацій (питання до атестацій для новачків, організація атестації та контроль її проходження).
Створення сценаріїв для навчальних відео, опрацювання різних матеріалів для його створення.

Спеціаліст з навчання та розвитку персоналу

з 06.2019 по 03.2021 (1 рік 9 місяців)
"Нова Пошта", Запоріжжя (Транспорт, логістика)

проведення первинного навчання, оцінка новачків, надання зворотного зв'язку керівникам відділень, надання особистих рекомендацій, контроль проходження атестації; управління класом навчання, контроль ТМЦ та заявки на їх заповнення, ліквідацію, ремонт, редакція інструкцій та відстеження змін щодо нових наказів, розпоряджень. Контроль проходження другого етапу навчання. Заповнення листів спостереження.
Контроль навчання та проходження атестацій новачків терміналу, а також менеджерів терміналу.
Навчання новачків під час загальнодержавного карантину у програмі ZOOM, складання груп, сповіщення новачків, створення та моніторинг груп у месенджері (Viber).
---
З третього тижня своєї роботи успішно було вивчено всі інструкції на робоче місце (Приймальник, Оператор, Водій-кур'єр) і мною самостійно було проведено навчання з великими групами, в кількості близько 20 осіб (середня група по країні – 7) – оператори, приймачі, водії-кур'єри. З цих груп всі здали на максимальний прохідний бал, що є абсолютним рекордом кількість/якість, що здають атестацію під керівництвом нового інструктора.
• Участь у розробці та редакції інструкцій.
• Навчання нових інструкторів виробничого навчання, а також тих, хто повернувся з декрету

На час загально державного карантину допомагав Начальнику обліку трудових ресурсів, фінансовій дирекції (Сіренко Олена Генадіївна). Моя робота полягала у аналізі таблиць продуктивності та формування книги нарядів за терміналами. Працював у період з березня – червень 2020 року. Розробив та сформував нову форму книги нарядів, яка була більш зрозуміла та зручна для користування, змін та внесення/демонстрації показників, стала дійсною на той час. Усі розробки відбувалися у Microsoft Excel.

Освіта

ВНЗ «КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Вадима Гетьмана»

Економіки та управління, економіка підприємства, Київ
Вища, з 2013 по 2019 (6 років)

Спеціальності за дипломами, кваліфікації:
Бакалавр економіки підприємства, Магістр підприємництва
Спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
Спеціалізація «Підприємницька діяльність»

Додаткова освіта та сертифікати

курс навчально-психологічного менеджменту «Психологія діяльності та навчальний менеджмент», - Викладач економіки

2014-2016

Знання і навички

Адаптивність Проведення презентацій Проведення тренінгів Робота в команді Уміння аналізувати Розуміння бізнес-процесів Організація системи навчання Мотивація персоналу Оцінка персоналу

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Професійні та особистісні компетенції

1. Підвищення професійного та особистісного розвитку:

•Проходження тренінгів;
•Вебінари
•аналіз статей та публікацій
•читання книжок.
2. Додаткове навчання за період роботи:

Тренінги за темами «Делегування», «Тайм-менеджмент», "Клієнтський сервіс", "Спілкування з клієнтом", "Робота з запереченнями"

3. Мої сильні риси, які, на мою думку, допоможуть мені у роботі на новій роботі:

Високий рівень адаптації
Комунікабельність
креативність, але в той же час усебічний та багатосторонній аналіз.

4. Мої захоплення та хобі:

•Баскетбол;
•читання книжок, статей і таке інше;
•власний розвиток ораторського мистецтва та комунікабельних навичок.



5. Рівень володіння ПК:

•MS Office;
•Office 365; навички оперативного пошуку інформації в мережі;
•побудова бізнес-моделей;
•створення презентацій.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: