Резюме від 6 січня 2022 Файл

Тетяна

Юрист

Вік:
35 років
Місто:
Коростень

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Корженівська Тетяна Миколаївна
Начальник відділу кадрів, секретар, юрист, офіс-менеджер, аккаунт-менеджер;
Дата народження: 25 квітня 1989 р. (Повних 32 роки);
Сімейний стан: незаміжня
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);

Освіта
Навчальний заклад: Міжнародний Соломонів Університет (2006 - 2011);
Факультет: Юридичний;
Спецальність: Спеціаліст з правознавства, юрист

Досвід роботи
ТОВ Деломіс трейдінг (19.10.2011 – 31.07.2012)
Посада: Продавець консультант

Відділкова лікарня ст.Коростень (17.09.2012 – 09.11.2012)
Посада: Юрист-консультант
Посадові обов’язки: Надання юридичних консультацій, заключення договорів, ведення тендерної документації та участь у тендерах.

ТОВ А.С.П. (15.11.2012 – 30.02.2013) Позаштатний працівник
Посада: Офіс-менеджер, HR-рекрутер
Посадові обов’язки: Організація роботи офісу компанії, рекрутинг кандидатів, проведення онлайн співбесід.

АТ «Коростенський кар’єр» (22.03.2013 – по сьогоднішній день)
Посада: Начальник відділу кадрів, секретар-референт, казначей профспілки
Посадові обов’язки: Організація діяльності HR-відділу, робота з документацією та звітністю, організація культурно-массового дозвілля, аудит та ведення фінансової діяльності профспілки.

Mediaone, web & business solutions (04.05.2014 – по сьогоднішній день) Фріланс
Посада: Аккаунт-менеджер, юрист-консультант, копірайтер, HR-рекрутер
Посадові обов’язки: Ведення переговорів, підписання договорів, рекрутинг кандидатів, написання спеціалізованих текстів, надання юридичних консультацій.
Професійні навички:
Навички міжособистісного ділового спілкування
Вміння організовувати роботу, планувати, приймати рішення
Вміння працювати з клієнтами
Вести переговори
Проводити співбесіди
Навички ділового листування
Впевнене користування ПК, знання програм MS Office
Робота з документацією
Ведення ділової документації
Робота з фінансовими операціями
Особисті якості:
Комунікабельність
Порядність
Вихованість
Високий рівень самоорганізації
Самонавчання
Самодисципліна
Вміння працювати в колективі
Стресостійкість
Знання мов:
Українська (Розмовна, документація)
Російська (Розмовна)
Англійська (Базовий рівень)
Знання комп’ютерних технологій:
MS Office
Adobe Photoshop
Adobe Illustrator
HTML
1C
M.E.doc

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: