Юрій
Інтернет-маркетолог, керівник, 80 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 43 роки
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7894380
Досвід роботи
Керівник
з 09.2008 по 02.2022
(13 років 5 місяців)
Evolution, Запоріжжя (IT)
УВАГА! Я живу за кордоном. Постійний онлайн, немає проблем зі світлом або інтернетом.
Soft skills: Відповідалність, пунктуалність, систематичність, чесність, націленість на результат.
Hard skills: Великий бекграунд в інтернет маркетингу від класичних e-commerce проектів до YMYL.
Керування командами, робота з великими бюджетами.
За 14-річний досвід, володію великими знаннями і навичками роботи у всіх необхідних інструментах і системах:
Serpstat - ChatGPT 4 - Ahrefs - Key Collector - Screaming Frog - Opencart - PrestaShop - Wordpress - Joomla - GoGetLinks - Linkbuilder - PRposting - Miralinks - Google AdWords - Google Docs - Google Search Console - Google Tag Manager - Google Analytics - Microsoft Clarity - Asana - Google Looker Studio
SEO - просування вашого сайту в пошуку Google, залучення безкоштовного органічного трафіку.
SMM - таргетована реклама та створення облікового запису бренду в FB та Instagram.
PPC - реклама в GoogleAds та Google Merchant.
VideoProd – рекламні роліки для YouTube, обзори, інтерв’ю, 3D графіка.
Освіта
ЗДІА
Електроніки та інформаційних технологій, Системне програмування, Запоріжжя
Вища, з 2000 по 2006 (6 років)
Знання і навички
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — просунутий
- Російська — просунутий
Додаткова інформація
Стратегічне планування та впровадження комплексних маркетингових стратегій для різних онлайн-каналів.
1. Аналіз ринку
2. Визначення цільової аудиторії
3. Постановка цілей
4. Розробка стратегії
5. Виявлення УТП
6. Бюджетування
7. Технології, інструменти, канали просування
8. Етапи застосування
9. Підбір команди, робота з підрядниками
10. Розрахунок KPI та аналіз результатів
Схожі кандидати
Керівник інтернет-магазину, Head of Ecommerce (Internet Marketing, PPC, SMM)
Дистанційно, Вінниця
,
ще 8 міст
Маркетолог, аналітик з маркетингу, помічник маркетолога, PPC-спеціаліст, адміністратор сайту
Дистанційно
Digital-маркетолог, директор по маркетингу, CMO, Head of marketing
Дистанційно, Дніпро
,
ще 8 міст
Internet-marketer, маркетолог, Head of Marketing
Дистанційно
Маркетолог, директор з маркетингу, менеджер, керуючий
Дистанційно, Дніпро
,
ще 3 міста
Інтернет-маркетолог, Digital-manager, Web-аналітик
Дистанційно, Київ