Еліза
Офіс-менеджер, помічник юриста, адміністратор
- Вік:
- 25 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7898513
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 17.11.1998
м. Київ
Моб.телефон: [
E-mail: [
[
Мета: Отримання досвіду , використання знань в практиці.
Освіта:
З 2014 по 2018 роки навчалась в Коледжі морського і річкового флоту імені гетьмана Петра Конашевича – Сагайдачного за спеціальністю правознавство (бакалавр).
В 2021 році закінчила Державний університет інфраструктури та технологій за спеціальністю правознавство (магістр).
Досвід роботи:
Діловод:
З 2018 по 2019 рік Центральний ВДРШ ГТУЮ
- Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції
- реєстрація шлюбів
- розподіл кореспонденції по відділах
- ведення кадрового діловиробництва
- складання звітності
- виконання завдань керівника.
Менеджер по роботі з клієнтами
Жовтень - грудень 2019 р.
Освітній Хаб міста Києва
- Введення переговорів з клієнтами
- прийом телефонних дзвінків
- організація лекцій
- складання звітності
- виконання завдань керівника.
Діловод в юридичному відділені
ТОВ "РОЗЕТКА.УА"
Грудень 2021 р. - Січень 2023 р.
- прийом та реєстрація кореспонденції і відправлення її до структурних підрозділів підприємства
- передача документів на виконання юристам
- ведення картотеки обліку проходження документальних матеріалів, контроль їх виконання
- вхідна та вихідна документацію адресатам, облік отриманої і надісланої кореспонденції
- систематизація і збереження документів поточного архіву.
Офіс - менеджер
в ТОВ " Мережа права"
Жовтень 2022 р. - Грудень 2022 р.
- прийом телефонних дзвінків та консультація відвідувачів в офісі
- ведення документообігу
- робота з Goggle calendar, CRM системою та електронною поштою
- забезпечення життєдіяльності офісу
- виконання доручень керівника, організація заходів (вітання з днем народження).
Професійні навики:
- Впевнений користувач ПК: MS Office,Word, Exel, Інтернет, e-mail, oggle calendar, CRM система
- досвід з орг технікою
- досвід ведення документообігу
- навики роботи з клієнтами
- володіння мовами: українська вільно; англійська – базова .
Особисті якості:
- Активна життєва позиція, цілеспрямованість
- організаційні здібності, комунікабельність
- відповідальність, оперативність, оптимізм
- готовність до нових знань, швидке навчання
- без шкідливих звичок.
Інші резюме цього кандидата
15 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Офіс менеджер, ТОВ Мережа Права, 2 місяці
- Асистент керівника, N1buro, 2 роки 3 місяці
Схожі кандидати
Начальник юридичного відділу, юрист, помічник керівника, юриста, офіс-менеджер, адміністратор
9000 грн, Київ
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент, помічник
35000 грн, Київ, Львів
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник, асистент директора
12000 грн, Київ
Референт, секретар, офіс-менеджер, діловод, адміністратор, культуролог
Київ, Дистанційно
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Київ
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 грн, Київ, Васильків