Резюме від 25 травня 2023 PRO

Валерія

Бухгалтер, асистент керівника, адміністратор, управлінець, 17 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто:
Горішні Плавні

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Асистент керівника

з 08.2022 по нині (1 рік 10 місяців)
Ferrexpo, Горішні Плавні (Металургійна промисловість, металообробка)

• тайм-менеджмент керівника;
• планування ділових зустрічей та поїздок керівника;
• ведення документації;
• ведення листування та телефонних переговорів із бізнес-партнерами ;
• виконання доручень керівника.

Економіст , бухгалтер

з 04.2022 по 08.2022 (4 місяці)
ТОВ «Колтекс», Горішні Плавні (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• ведення первинної документації;
• робота з покупцями (реалізація товарів та послуг);
• складання калькуляції;
• участь в організації виробництва готової продукції; (придбання сировини, робота з підрядними організаціями);
• контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
• складання квартальної та річної звітності;

Бухгалтер

з 12.2019 по 04.2022 (2 роки 4 місяці)
"Магнитторг" ТОВ, Кременчук (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• ведення первинної документації;
• робота з покупцями (реалізація товарів та послуг);
• облік ПММ;
• облік ТМЦ;
• робота з кадрами;
• складання квартальної та річної звітності;
• облік ПДВ.

Бухгалтер, адміністратор, керуючий

з 08.2017 по 12.2019 (2 роки 4 місяці)
Заклад громадського харчування (ФОП Сорока И.А.), Горішні Плавні (Готельно-ресторанний бізнес)

• нарахування заробітної плати;
• робота з постачальниками;
• управління персоналом, контроль якості роботи;
• підбір персоналу, складання кадрової документації;
• закупівля товарів;
• робота з первинною документацією;

Помічник бухгалтера

з 08.2016 по 08.2017 (1 рік)
ТОВ «Авангард» (СТО), Горішні Плавні (Автобізнес та автосервіс)

• оформлення первинних документів;
• робота з договорами від постачальника;
• систематизація рахунків на оплату, контроль за термінами оплати постачальникам, звірка з постачальниками;
• складання звітності із зарплати;
• надходження, списання та контроль залишків;
• внесення даних до 1С.

Освіта

КрНУ ім. М.О. Остроградського

Факультет економіка та управління. Спеціальність : «облік, аналіз та аудит», Кременчук
Незакінчена вища, з 2013 по 2017 (4 роки)

Знання і навички

• Робота з програмами : 1С BAS M.E.DOC FREDO звіт Комунікабельність 1С:Бухгалтерія MS Excel CRM Користувач ERP-системи Ведення бухгалтерського обліку Ведення кадрового обліку Підбір персоналу Нарахування зарплати Облік ПДВ

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: