Резюме від 10 жовтня 2022 Файл

Інна

Менеджер із закупівель

Вік:
47 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Чумак Інна Олександрівна

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
м Вінниця
вул Павла Тичини

Мета: здобуття посади менеджера закупівлі
Зайнятість: повний робочий день
Бажаний рівень зарплати: 12000-15000 грн
Ключові навички: Впевнений користувач ПК, Word, Exell, Бухгалтерія 1С 7,7; 8.2; 8.3
Сертифікат цифрової грамотності от Дія
https://osvita.diia.gov.ua/uploads/certificate/20210623/flqwiyxEA_JkNsBk36du8xgpmjfU2_7V-1624432650.pdf
Google digital workshop, Основи цифрового маркетингу,

Досвід роботи:
Листопад 2012 - Березень 2021 (8 років 5 міс) Керівник магазину, ТОВ БРІЗ-Т
Сфера діяльності: Роздрібна торгівля

Аналіз продажів магазину за основними показниками, контроль товарообігу магазину;
Ведення обліку магазину в програмі 1С Підприємство 8.3 : прихід, повернення, витрати; взаєморозрахунки готівкові та банківські; звірки з постачальниками.
Взаємодія з контролюючими органами та адміністративними органами, ведення щомісячної звітності з бізнес-процесів магазину;
Робота з товаром: мерчандайзинг, проведення переобліків, замовлення та прийом товару;
Управління персоналом, облік кадрів, мотивація персоналу, проведення зборів;
Підбір персоналу, адаптація, навчання;
Моніторинг ситуації конкурентів;
Організація та участь у виставках Торгово-промислової палати, та виїзних ярмарок.
Організація роботи магазину, в тому числі встановлення графіку, складання та нормування робочого розпорядку;
Дотримання законодавчих вимог до функціонування магазину. Подача документів, оформлення і отримання всієї необхідної дозвільної документації згідно з чинним законодавством (ліцензії, висновки, сертифікати тощо).
Взаємодія з контролюючими органами: СЕС, Пожежна безпека, Охорона праці, Охоронна фірма.
Забезпечення наявності і функціонування всього необхідного торгового обладнання, засобів вимірювання, касових апаратів, терміналів тощо, а також контроль їх своєчасного технічного обслуговування, метрологічної перевірки, а також при необхідності реєстрації в державних органах та інстанціях.
Забезпечення працівників усім необхідним для виконання ними своїх посадових інструкцій, а також контроль раціонального використання витратних матеріалів, фінансових і матеріальних ресурсів.
Ведення переговорів з постачальниками та клієнтами, організація та проведення ділових зустрічей, презентацій.
Укладання договорів купівлі-продажу, комісії, оренди.
Переобліки та інвентаризація.
Організація та участь у виставках Торгово-промислової палати, та виїзних ярмарок,

Жовтень 2007 - Травень 2008 (8 міс) Регіональний менеджер, ПП "ОЛЕВЕР"
Сфера діяльності: Торгівля гуртова / Дистрибуція

Травень 2002 - Серпень 2007 (5 років 4 міс) Старший менеджер (супервайзер),
ТОВ " АВН-Інтер"
Сфера діяльності: Торгівля гуртова / Дистрибуція /

Освіта:
Вінницький торгово - економічний університет
Рік закінчення 2013
Факультет Маркетингу, Диплом Спеціаліста
Рік закінчення 2012
Факультет Економіки підприємства, Диплом Бакалавра

Особисті якості:
Маю відмінні комунікативні навички, легко знаходжу спільну мову з людьми і без проблем працюю у стресових ситуаціях для досягнення цілей. Легко навчаюсь, та відповідально ставлюсь до виконання обов’язків.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: