- PRO
Олег
Офісний працівник
- Розглядає посади:
- Офісний працівник, Фахівець з документообігу, Соціальний педагог, Адміністратор, Медичний реєстратор
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 38 років
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7925781/
Досвід роботи
Директор
з 03.2016 по 02.2023
(6 років 11 місяців)
Комунальний заклад "Центр соціальних служб", Одеська область (Державні організації)
Обов'язки:
організовувати роботу Центру, персонально відповідати за виконання центром визначених для нього завдань;
здійснювати контроль за повнотою та якістю надання соціальних послуг особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, відповідно до державних стандартів;
забезпечувати своєчасне подання звітів про роботу Центру;
затверджувати посадові інструкції працівників Центру;
призначати в установленому порядку на посаду та звільняти з посади працівників Центру;
затверджувати правила внутрішнього розпорядку Центру та контролювати їх виконання;
видавати відповідно до компетенції накази, організовувати та контролювати їх виконання;
розпоряджатися коштами Центру в межах затвердженого кошторису;
вживати заходів до поліпшення умов праці, дотримання правил охорони праці, внутрішнього трудового розпорядку, санітарної та пожежної безпеки;
забезпечувати фінансово - господарську діяльність Центру, створення та розвиток матеріально - технічної бази для проведення комплексу заходів надання соціальних послуг особам, які перебувають у складних життєвих обставинах;
Досягнення :
Маю не великий, але досвід працювати з людьми різного складу характеру та вмію бути стриманим.
Працюючи у сфері надання соціальних послуг - набув досягнення розуміння характеру людей, їх стану душі. Це надало мені змогу розуміти ставлення людей один до одного. Завдячуючи частому спілкуванню з людьми здобув для себе витривалість, вміння знаходити компроміс, вміння вислухати.
Головний спеціаліст
з 06.2013 по 04.2015
(1 рік 10 місяців)
Служба у справах дітей, Одеська область (Державні організації)
Обов'язки:
забезпечення додержання вимог законодавства щодо встановлення опіки та піклування над дітьми, їх усиновлення, влаштування в дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім'ї;
здійснення контролю за умовами утримання і виховання дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, спеціальних установ і закладах соціального захисту для дітей усіх форм власності;
ведення державної статистики щодо дітей;
ведення обліку дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, усиновлених, влаштованих до прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу.
Технік 1 категорії ( по договорам та актам)
з 01.2010 по 06.2010
(5 місяців)
Районні електричні мережі, Одеська область (Сільське господарство, агробізнес)
Обов'язки:
укладання договору з фізичними особами на постачання/приєдняння до електричної мережі;
виявлення порушення фізичними особами у користуванні електричною мережею;
складання акту порушень на фізичних осіб, які порушили договір на користування електричною мережею;
збір документів та актів для судового позову на фізичних осіб, які порушили договір на користування електричною мережею.
Освіта
Одеський національний політехнічний університет
Комп'ютеризовані системи управління та автоматика
Вища, з 2014 по 2015 (1 рік)
Додаткова освіта та сертифікати
Курси цільового призначення " Підвищення кваліфікації спеціалістів центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді щодо вста
29.07.2019 - 02.08.2019 р.
Навчальний тренінг " Впровадження національного механізму взаємодії суб'єктів, які здійснюють заходи в сфері протидії торгівлі л
09.02.2017 - 10.02.2017 р.
Короткотерміновий семінар з підвищення кваліфікації з " Реалізація державної політики щодо соціального захисту дітей"
03.11.2014 - 05.11.2014 р.
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- MS PowerPoint
- Windows
- Google Chrome
- Робота зі сканером
- Gmail
- MS Office Picture Manager
- Zoom
- WinRAR
- UKR.NET
- Антивірусний захист
- WinZip
- Avast
- CCleaner
- AVG
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — просунутий
Додаткова інформація
Особисті якості: Комунікабельність, відповідальність, працьовитість, активність, організованість, чесність.
Схожі кандидати
-
Помічник керівника
Одеса -
Хостес
Одеса -
Помощник директора, бизнес-ассистент
25000 грн, Одеса, Дніпро , ще 3 міста -
Помічник керівника
15000 грн, Одеса -
Офіс-менеджер
Одеса -
Офис-менеджер, диспетчер, оператор, администратор, тренер
Одеса