Резюме від 2 лютого 2024 PRO

Дарья

HR-менеджер, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
23 роки
Місто проживання:
Кривий Ріг
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Київ, Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR-менеджер

з 03.2023 по 12.2023 (9 місяців)
Оптима, агентство мерчандайзинга, Кривий Ріг (Маркетинг, реклама, PR)

Бухагалтер

з 06.2022 по 02.2023 (8 місяців)
Альфа-Груп, охранное агентство, Кривий Ріг (Охорона, безпека, оборона)

ведення касових операцій;
прийому, видачі готівкових грошових коштів;
розрахунку з підзвітними особами, видача грошових коштів під звіт;
роботи з первинною документацією;
Нарахування заробітної плати:

HR-керівник

з 06.2020 по 05.2022 (1 рік 11 місяців)
Гранд Гермес Волмор, Днепр (Роздрібна торгівля)

Увеличение штата с 100человек до 300». Разработка и внедрение кадровой политики.

Организация и контроль процессов управления кадровыми ресурсами и резервами.

Разработка корпоративного портрета сотрудника.
Подбор, прием, обучение, адаптация, введение в должность, карьерный рост персонала.

Навыки, знания и умения:
-Знание КЗоТ и др. нормативно-правовых документов.
-Разработка коллективного договора на предприятии.
-Ведение штатно-должностного и статистического учета кадрового состава.
-Разработка и усовершенствование программ в организационной структуре.
- Разработка действующих должностных инструкций.
-Укомплектование персонала на вакантные должности, проведение собеседований..
-Управление процессами приема , перемещения, замещения, перевода на другую работу и увольнения работников.
-Учет личного состава, ведение баз данных сотрудников.
-Оформление и хранение трудовых книжек.
-Составление графика отпусков работников.
-Ведение табеля учета рабочего времени.
-Оформление больничных листов.
-Ведение воинского учета.
-Подготовка и сдача отчетности.
-Организация корпоративных мероприятий.

Освіта

НАУ

Обслуживание авиационного транспорта, Киев
Вища, з 2017 по 2021 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

HR-курс «Управление персоналом»

3 месяца

Кадровый документооборот на предприятии

1,5

Фізіогноміка для успішного бізнесу

2023

Загальна психологія

2023

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Пользователь Internet MS PowerPoint MS Outlook Email Outlook Express MS Access Opera Mozilla Firefox Графические редакторы MS Paint WordPad Express Підбір керівного персоналу Пунктуальність Підбір виробничого персоналу Оцінка персоналу Ведення кадрового обліку Комунікабельність Толерантність

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вище середнього

Рекомендації

Шварьов Сергей

Шварьов Сергей

Директор, ФОП Шварьов

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

коммуникабельность;
стрессоустойчивость;
вежливость;
высокая работоспособность;
аналитическое мышление;
стремление к профессиональному росту

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: