Резюме від 6 лютого 2023 PRO

Наталія

Адміністративний менеджер, документознавець, фахівець з кадрів, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу організаційного забезпечення

з 03.2015 по 12.2021 (6 років 9 місяців)
Державна архітектурно-будівельна інспекція України, Київ (Державні організації)

стратегічне планування діяльності та моніторинг виконання планів роботи;
адміністрування робочих процесів та взаємодія з органами державної влади;
взаємодія з інститутами громадянського суспільства та бізнесспільнотою;
організація офіційних заходів; створення презентацій ; проведення переговорів і ділового листування;
впевнений користувач ПК, глибокі знання та практичні навички роботи з пакетом Microsoft Office (Excel, Word), Outlook, 1 С;
організація роботи Колегіі та Громадської ради;
організація роботи «гарячої» телефонної лінії;
адміністрування офіційного вебсайту та офіційних сторінок у соцмережах;
знання державної системи діловодства, електронного документообігу, порядку складання номенклатури справ;
кадрове діловодство відповідно до КЗпП України

Головний спеціаліст відділу моніторингу

з 02.2014 по 03.2015 (1 рік 1 місяць)
Державна інспекція України з контролю за цінами, Київ (Державні організації)

проведення моніторингу цін і тарифів на ринку товарів та послуг; перевірки підприємств; складання звітності

Начальник відділу обліку надходження платежів

з 08.2010 по 10.2013 (3 роки 2 місяці)
Пенсійний фонд України, Київ (Державні організації)

призначення пенсій; контроль за надходженням платежів, робота з боржниками; адміністрування єдиного соціального внеску

Заступник директора

з 03.2003 по 05.2010 (7 років 2 місяці)
Агенство по діловим і культурним зв'язкам з країнами Далекосхідного-тихоокеанського регіону «Дальпас», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

управління та контроль окремих напрямів діяльності підприємства, визначених директором; підготовка проектів профільних наказів; підготовка звітів щодо діяльності підприємства; контроль за додержанням дисципліни праці; виконання інших службових доручень

Освіта

Київський національний торговельно-економічний університет

Публічне управління та адміністрування, Київ
Вища, з 2017 по 2019 (2 роки)

Диплом з ВІДЗНАКОЮ

Київський Університет туризму, економіки і права «Облік і аудит»

«Облік і аудит», Київ
Вища, з 2000 по 2003 (3 роки)

Економічна освіта

Додаткова освіта та сертифікати

Цифрова грамотність державних службовців

2020, 1 місяць

Взаємодія органів державної влади з громадськістю

2019, 3 місяці

Ділова українська мова

2017, 1 місяць

Знання і навички

Граматично правильне мовлення Google Кадровий облік Ведення звітності Створення презентацій Стратегічне планування діяльності та моніторинг виконання планів Адміністрування та взаємодія з контролюючими органами Організація офіційних заходів

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Уміння вирішувати нестандартні завдання. Знання основ менеджменту та маркетингу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: