Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 19 березня 2024 PRO

Наталія

Табельник, інженер з нормування праці

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Одеса, Южне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офіс-менеджер

з 10.2018 по 03.2020 (1 рік 5 місяців)
ТОВ (неофіційне працевлаштування), Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Прийом та розподіл вхідних дзвінків, факсів. Робота с оргтехнікою. Обробка вхідної, вихідної кореспонденції. Формування рахунків, ттн. Зустріч та супровід відвідувачів та клієнтів. Забеспечення життєдіяльності офісу (заказ питної води, канцтоварів, хоз.товарів).

Інженер 1-ї категорії відділу праці та зарабітної плати

з 06.2013 по 01.2016 (2 роки 7 місяців)
УДППЗ "Укрпошта", Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

Розрахунок фонду зарабітної плати та чисельності робітників, складання штатного розпису, нарахування премій робітникам организації, нормування робочого часу рабітников организації, перевірка табелів рабочого часу, проведення хронометражних спостережень робочого дня.

Секретар директора

з 03.2012 по 09.2012 (6 місяців)
ЗАТ "Металопром", Одеса (Металургійна промисловість, металообробка)

Прийом, перерозподіл вхідних дзвінків. Робота з оргтехнікою. Обробка вхідної, вихідної кореспонденції. Підготовка звітів зборів акціонерів. Забеспечення життєдіяльності офісу.

Помічник юриста

з 01.2009 по 01.2012 (3 роки)
Військова частина, Одеса (Сили оборони)

Підготовка юридичної документації. Складання позовних заяв, скарг до суду.

Секретар

з 03.2008 по 06.2008 (3 місяці)
ВАТ "Раф-Плюс", Одеса (Послуги для населення та бізнесу)

Прийом та розподіл вхідних дзвінків, факсів. Робота с оргтехнікою. Обробка вхідної, вихідної кореспонденції. Зустріч та супровід відвідувачів та клієнтів. Забеспечення життєдіяльності офісу (заказ питної води, канцтоварів, хоз.товарів).

Секретар

з 12.2007 по 03.2008 (3 місяці)
ТОВ "АФ Легіон", Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Прийом та розподіл вхідних дзвінків, факсів. Робота с оргтехнікою. Обробка вхідної, вихідної кореспонденції. Зустріч та супровід відвідувачів та клієнтів. Забеспечення життєдіяльності офісу (заказ питної води, канцтоварів, хоз.товарів).

Освіта

Християнський Гуманітарно-Економічний Відкритий Університет

Юридичний, юрист цивільного права, Одеса
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Уміння користуватись оргтехнікою Adobe Photoshop Adobe Premiere Pro MS Office

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Честність, відповідальність, пунктуальність, вміння працювати в команді.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: