Резюме від 17 січня 2011 PRO

Елена

Помічник керівника (директора), асистент, 3 200 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний адмiнiстратор філії

з 03.2007 по 12.2007 (9 місяців)
Ужгородська фiлiя ТОВ «Престиж-центр ЛТД» м. Київ (Організація урочистостей)

Обов'язки:
•Проведення організаційної діяльності(пошук і підбір персоналу, забезпечення безперешкодного функціонування офісу тощо)
• Ведення реєстру обліку та розподілення робочого часу працівників
•Загальний контроль та координація роботи офісу
•Повне ведення статистики та обліку заказів клієнтів
•Налагодження механізму взаємодії з партнерами
•Нарахування заробітної плати працівникам
•Організація виконання плану продаж
•Складання фінансового плану
•Розподілення загальних витрат
•Складання повної звітності роботи офісу
•Розвиток нових прибуткових напрямків одночасно з розширенням даного бізнесу

Особисті досягнення: Стримкий розвиток бізнесу, значне розширення клієнтської бази, створення відповідних умов для роботи працівників офісу, покращення показника прибутку на 70%

Освіта

Ужгородський Національний Університет

Математик - спеціаліст, Ужгород
Вища, з 1995 по 2001 (5 років 10 місяців)

1995р. Закiнчила Виноградiвське ВПУ№34 по професiї
«бухгалтер сільськогосподарського виробництва» - диплом з відзнакою

Додаткова освіта та сертифікати

«Основи підприємницької діяльності» м. Ужгород

2007

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Outlook Express Adobe Acrobat Reader Express

Знання мов

Англійська — початковий

Рекомендації

Тріпольська Валентина Миколаївна

Тріпольська Валентина Миколаївна

Директор, ТОВ " Престиж центр ЛТД" м.Київ

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

ICQ: 394-190-811
Контактнi тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Skype: soficonfeti
Сiмейний стан:неодружена
Дiти: Токарчик Софiя

Досвiд роботи:

03.2007-12.2007
Ужгородська фiлiя ТОВ «Престиж-центр ЛТД» м. Київ
Напрямок діяльності:Організація урочистостей
Посада:головний адмiнiстратор філії
Обов'язки:Проведення організаційної діяльності (пошук і підбір персоналу, забезпечення безперешкодного функціонування офісу тощо)
• Ведення реєстру обліку та розподілення робочого часу працівників
•Загальний контроль та координація роботи офісу
•Повне ведення статистики та обліку заказів клієнтів
•Налагодження механізму взаємодії з партнерами
•Нарахування заробітної плати працівникам
•Організація виконання плану продаж
•Складання фінансового плану
•Розподілення загальних витрат
•Складання повної звітності роботи офісу
•Розвиток нових прибуткових напрямків одночасно з розширенням даного бізнесу

Особисті досягнення: Стримкий розвиток бізнесу, значне розширення клієнтської бази, створення відповідних умов для роботи працівників офісу, покращення показника прибутку на 70%

10.2006-02.2007
ПП Ковач, пекарня
Напрямок діяльності:виробництво хлiбобулочних виробiв
Посада:Менеджер з виробництва
Обов'язки:
•Контроль та регулювання процесів використання сировини
•Розрахунок та формування заказів
•завідувач складу
•Поетапний контроль та корекція процесів виготовлення виробів
•Планування та організація доставки продукції на торгові точки
•Ведення статистичної звітності за повним перебігом виробничого циклу


08.2006-09.2006
ПП Кополовець, мала торгiвельна фірма
Напрямок діяльності:Роздрібна торгівля комп'ютерної та оргтехніки
Посада:Старший менеджер
Обов'язки:
•Розширення клієнтської бази
•Покращення структури взаємовідносин з партнерами
•Вивчення ситуації на локальному, регіональному ринках постачання-збуту комп'ютерної та оргтехніки
•Побудова системи конкурентноспроможності

01.2002-07.2006
Мукачівський Районний Центр Зайнятості
Напрямок діяльності:Державна служба зайнятості
Посада:провiдний спеціалiст вiддiлу сприяння працевлаштуванню
Обов'язки:
•Пошук і підбір персоналу з урахуванням потреб роботодавців
•Побудова та розширення зв'язків з роботодавцями
•Пошук і підбір вакансій для подальшого працевлаштування різних категорій громадян,які звернулись до ЦЗ в пошуках роботи
•Формування та ведення персональних справ зареєстрованих безробітних(документообіг)
•Моніторинг і аналіз ринку праці

Рівень володіння мовами:

Українська - вільно
Російська - вільно
Англійська - базовий

Маю водійське посвідчення категорії «В»
Готовність до відряджень: Так
Готовність працювати понаднормово: Так
Ділові та особистісні якості:
Цілеспрямованість, комунiкабельнiсть, врiвноваженiсть, вiдповiдальнiсть, працелюбнiсть, наполегливість, аналітичні здібності, при необхiдностi швидко та старанно навчаюсь. Орiєнтацiя на якiсний результат є невiд'ємною складовою моєї роботи. Гарантую чеснiсть i поряднiсть.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: