Резюме від 18 травня 2023 PRO

Анна

Налоговый консультант, методолог, 60 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник начальника управління-начальник відділу методології податкового обліку

з 03.2008 по нині (16 років 3 місяці)
АТ "Ощадбанк", Киев (Фінанси, банки, страхування)

моніторинг змін у законодавстві, дія яких поширюється на Банк, здійснення оцінки впливу таких змін на процеси та діяльність Банку, забезпечення контролю за їх впровадженням у Банку; розробка та впровадження внутрішніх документів Банку з питань податкового обліку відповідно до вимог законодавства, в т.ч. з графічним описом процесів з використанням BPMN 2.0, SIPOC, паспортами процесів та картами ризиків до них; надання методологічної та практичної допомоги структурним підрозділам Банку з питань податкового обліку; розгляд та надання законодавчо обґрунтованих висновків щодо проектів документів (ВНД Банку, договорів, тарифів, матеріалів щодо списання безнадійної заборгованості, тощо), які надаються на розгляд структурними підрозділами Банку; супроводження перевірок контролюючих органів (написання пояснень під час перевірки, заперечень до акту перевірки, скарг на податкові повідомлення-рішення, тощо); ведення листування з відповідними контролюючими органами (в т.ч. підготовка запитів до ДПСУ про надання ІПК), установами та організаціями; базові знання оподаткування доходів нерезидентів, ТЦУ, КІК.

Головний державний податковий ревізор-інспектор

з 07.2007 по 03.2008 (8 місяців)
Спеціалізована ДПІ по роботі з великими платниками податків у м. Києві, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

•аналіз податкової та фінансової звітності підприємств;
•проведення роботи по роз’ясненню податкового законодавства серед платників податків;
•участь у документальних виїзних податкових перевірках платників податків (оформлення актів перевірок, надання відповідей на заперечення та скарги).

Головний державний податковий ревізор-інспектор

з 02.2002 по 07.2007 (5 років 5 місяців)
ДПІ у Шевченківському районі м. Києва, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

•аналіз податкової та фінансової звітності підприємств;
•виконання функцій податкового керуючого (роз’яснення відповідальності у разі виникнення податкового боргу, організація заходів погашення податкового боргу, документальні перевірки стану збереження активів боржників у податковій заставі, підготовка документів для подання позовних заяв до суду щодо стягнення заборгованості або банкрутства/ліквідації боржника);
•фінансово-економічний аналіз підприємств щодо доцільності надання розстрочення/відстрочення податкових зобов’язань.

Освіта

Інститут післядипломного навчання національного авіаційного університету

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, Киев
Вища, з 1998 по 2000 (2 роки)

Київський міжнародний університет цивільної авіації

Біотехнічні та медичні апарати і системи, Киев
Вища, з 1995 по 2001 (6 років)

Знання і навички

MS Excel Користувач ПК MS Office MS Outlook MS PowerPoint M.E.Doc MS Visio MS Word Законодавство України ЛІГА:ЗАКОН

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Рекомендації

Чорна Тетяна Володимирівна

Чорна Тетяна Володимирівна

Начальник управління податкового обліку, методології та звітності, АТ "Ощадбанк"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

•Багаторічний досвід роботи у сфері податкового обліку банків.
•Позитивний досвід проходження перевірок контролюючих органів.
•Досвід різнобічної спеціалізованої діяльності, в т.ч.:
•підготовка аналітичних та оглядових матеріалів щодо питань податкового обліку, проектів законодавчих та нормативних актів МФУ та ДПСУ;
•аналіз внутрішніх документів банку, ідентифікація проблемних ділянок, розробка рішень;
•підготовка широкого спектру документів (внутрішні положення, графічні описи процесів з використанням BPMN 2.0, SIPOC, паспорти процесів, карти ризиків, тощо).
•Досвідчений користувач ПК.
•Здатність швидко освоювати нові ділянки роботи та управлінські підходи, нові програмні продукти.
•Особисті якості: позитивна професійна репутація, системний підхід у вирішенні задач, врівноваженість, позитивне ставлення до життя та оточуючих.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: