Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/7986351

Операційний директор, керівник з транспорту

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Київ, Харків

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник комерційного директора з транспорту

з 12.2016 по нині (7 років 5 місяців)
Будівельна промисловість, деревообробка

–Оперативне управління транспортним господарством підприємства, стратегічне планування, закупівля транспортних засобів, обладнання, запчастин, забезпечення підприємства паливно-мастильними матеріалами, планування витрат та контроль за використанням ресурсів;
–Організація, координація та управління логістичними процесами на підприємстві, контроль за виконанням перевезень, оптимізація процесів вивантаженні сировини, забезпечення своєчасного відвантаження готової продукції, впровадження заходів по зниженню простоїв вагонів, робота з ДП «Укрзалізниця», транспортно-експедеційними компаніями, власниками рухомого складу;
–Безпосередньо по дільниці залізничного транспорту: організація руху на власній під'їзній колії, контроль виконання договорів на подачу та забирання вагонів, поточне утримання, проведення капітального ремонту під'їзних шляхів, організація проектних робіт по модернізації транспортного господарства підприємства;
–Контроль технічного стану транспорту: організація та проведення планово-попереджувальних, регламентних та капітальних ремонтів обладнання, всіх транспортних засобів підприємства (локомотиви, залізничні крани, спецтехніка, екскаватори, навантажувальна техніка, автотранспорт) та вагонного парку;
–Організація та управління персоналом: оптимізація штатного розкладу, побудова системи мотивації, чітка постановка функціоналу, створення виробничих регламентів, контроль дотримання внутрішніх правил з безпеки руху, охорони праці, трудової дисципліни, формування ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів, цехів та виробничих одиниць.

Фінансовий директор

з 08.2010 по 12.2016 (6 років 4 місяці)
ТОВ "Зната", Харків (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Реконструкція та будівництво цивільних та промислових об'єктів
–Операційне керування фінансовою службою компанії, поточне планування фінансової діяльності, бюджетування затверджених проектів, управління грошовими потоками, контроль кредиторської та робота з дебіторською заборгованістю;
–Забезпечення дотримання складених виробничих планів і графіків виконання робіт в рамках затвердженого бюджету;
–Проведення фінансового контролю, включаючи управління витратами та оптимізацію виробничих процесів, моніторинг ринку будівельних матеріалів та послуг, затвердження постачальників з найбільш вигідними умовами співпраці, узгодження всіх договорів на підприємстві;
–Оцінка економічної доцільності інвестиційних проектів, участь у підготовці тендерної документації та проведенні тендерів;
–Залучення зовнішнього фінансування: комунікація з банками, взаємодія та супровід, підготовка документів для отримання фінансування на найвигідніших умовах;
–Аналіз фінансових результатів та надання рекомендацій по покращенню фінансових показників керівникам бізнес-напрямків.

Фінансовий директор

з 10.2006 по 08.2010 (3 роки 10 місяців)
ВАТ "Бліц", ВАТ "Алком", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Оптова торгівля ломом чорних та кольорових металів
–Підготовка та участь у тендерах на постачання відповідної кількості необхідної сировини, укладання контрактів з металургійними підприємствами, забезпечення 100% виконання взятих на себе зобов'язань, оперативне рішення проблемних ситуацій;
–Управління закупівлями, фінансове планування та оперативне управління рухом грошових потоків підприємства;
–Проведення фінансового контролю, включаючи управління витратами та оптимізацію фінансових процесів, погодження всіх платежів на щоденній основі;
–Оцінка ринку, планування товарообігу, бюджетування, контроль кредиторської/дебіторської заборгованості, забезпечення платоспроможності підприємства;
–Робота з державними дозвільними та контролюючими організаціями.

Заступник директора, заступник Голови правління

з 08.2004 по 10.2006 (2 роки 2 місяці)
ПТ "Ломбард Адріатика", ПТ "Ломбард"Інтегралфінанс та К", Кредитна спілка "Фінансова підтримка", Харків (Фінанси, банки, страхування)

Реєстрація та організація роботи фінансових установ з «нуля»:
–Реєстрація, підготовка пакетів документів для включення компаній до Державного реєстру фінансових установ, погодження керівного складу, отримання ліцензій;
–Розробка та запровадження внутрішніх документів (інструкцій, положень та методик) що прописують процедуру надання фінансових послуг;
–Підбір, навчання та адаптація персоналу;
–Організація надання фінансових послуг клієнтам, укладання договорів, подальший супровід, контроль порядку погашення заборгованості та достатності застави, робота з простроченою заборгованістю;
–Контроль за виявленням операцій, що підлягають фінансовому моніторингу (сертифікат про проходження навчання, посада відповідального працівника за проведення фінансового моніторингу);
–Координація роботи та ефективна взаємодія з іншими структурними підрозділами холдингу (банк, страхова компанія, послуги реєстратора, оцінка майна, нотаріус, інкасація) для забезпечення надання повного спектра услуг клієнту.

Економіст відділу банківського нагляду

з 08.2000 по 09.2004 (4 роки 1 місяць)
Управління Національного банку України в Харківській області, Харків (Фінанси, банки, страхування)

–Участь у виїзних планових/позапланових інспекційних перевірках банків з питань виконання встановлених пруденційних вимог, у тому числі з питань фінансового моніторингу;
–Оформлення результатів таких перевірок та підготовка пропозицій щодо застосування/незастосування заходів впливу за їх результатами;
–Комплексний аналіз фінансового стану банківських установ та ефективності управління ризиками за системою CAMELS.

Освіта

Харківський державний економічний університет

"Фінанси", економіст, Харків
Вища, з 2000 по 2002 (2 роки)

Друга вища освіта

Харківський державний технічний університет будівництва та архітектури

"Менеджмент організацій", менеджер-економіст, Харків
Вища, з 1995 по 2000 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

«Діагностика технічного стану автотранспортних засобів» Харківський національний автомобільно-дорожній університет

2020, 3 місяці

«Організація та безпека дорожнього руху на підприємстві» Харківський національний автомобільно-дорожній університет

2021, 3 місяці

Харківський національний автомобільно-дорожній університет, аспірантура

2023, по нині

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Досвід роботи на керівних посадах виробничих підприємств, компаній будівельної галузі, у сфері оптових продаж промислової групи товарів, фінансових установах.
Оперативне управління, організація та оптимізації бізнес-процесів. Розробка стратегії розвитку підприємств, складання бізнес-планів, їх фінансове обґрунтування та реалізація. Фінансове планування, бюджетування затверджених проектів, управління грошовими потоками, проведення фінансового контролю.
Досвід реєстрації та організація роботи підприємств з «нуля», підбір, навчання та адаптація персоналу, організація структурної взаємодії служб і підрозділів.

Аналітичні навички, системний підхід, висока організованість.
Здатність самостійно приймати рішення та нести відповідальність.
Високі комунікативні навички, вміння переконувати, вирішувати конфліктні суперечки і питання за короткий час, досвід ділового спілкування в усній і письмовій формі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: