Резюме від 19 квітня 2023 Файл

Ірина

Фінансовий менеджер, адміністратор торговельного залу

Вік:
40 років
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Степанюк Ірина Іванівна

м.Луцьк, вул..Чорновола 2,кв.14.

Конт.тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Сім стан: одружена, є дитина.
01.11.1983р.н.

E-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Навички
Організація
Комунікабельність
Управління
Швидкість орієнтування у нових умовах
Здатність легко навчатися
Інтереси
Подорожі
Готування
Психологія
Читання

Освіта:
КНТЕУ
«Київський національний торговельно-економічний університет».
Факультет менеджменту, економіки та права,спеціалізація -«Економіка підприємства», Спеціальність економіст.
2001-2006р.р

Відповідальна, добросовісна, соціальна, управлінська, потрібна у Вашому колективі людина. Здатна допомогти Вашій організаціі здобути поставлених завдань та намічених цілей.

Професійний досвід та трудова діяльність:

з 2008р ТОВ «Меріда-Інвест»,фінансовий менеджер - фінансовий директор.
Основні обов’язки:
управління фінансовими ресурсами підприємства (в сфері отримання доходу від здачі об’єктів в оренду, будівництва нових та введення їх в експлуатацію),
контроль за рухом активів підприємства та фінансування їх на технічний розвиток (поточний та капітальний ремонт об’єктів, їх модернізація), маневрування тимчасово вільними коштами;
аналіз ринку нерухомості в межах України,
контроль за своєчасною оплатою комунальним службам за використанні та надані послуги, погашенням кредиту, виплатою заробітної плати та заборгованістю;
оформлення договорів з клієнтами, комунальними службами, підрядчиками, забудовниками та подальше їх ведення;
виставлення усіх необхідних рахунків клієнтам, дотримання їх оплати;
організація роботи відділу та контроль за виконанням поставлених задач.
Штат компанії – більше 100 працівників. В підпорядкуванні – 25 працівників.

Результати: виконання умов договору як постачальників, так і споживачів; відсутність дебіторської заборгованості перед підприємством.
Надання рекомендацій: надається за вимогою потенційного роботодавця як від власника, так і від клієнтів.

2006-2007рр.: ТОВ «Гамма-Косметік», офіс-менеджер, логіст.
Основні обов’язки:
закупівля продукції на основі аналізу продажів,
прогнозування оптимальних закупок,
контроль за продукцією, що знаходиться на складі, така організація діяльності, яка дасть змогу уникнути утворення надлишку або дефіциту товару,
складання маршруту за місцем доставки в межах країни та супроводження необхідною документацією транспорту з товаром;
здобуття всіх необхідних сертифікатів, ліцензій, складання договорів тощо;
участь в організації безперебійності і продуктивності щоденної роботи відділу, забезпечення життєдіяльності офісу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: