Резюме від 16 жовтня 2023 PRO

Віталій

Фахівець з безпеки

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу груп мобільного реагування та постів фізичної охорони

з 09.2022 по нині (1 рік 8 місяців)
ТОВ СО «БЕЗПЕКА і ЗАХИСТ» - м. Миколаїв та область, Миколаїв (Охорона, безпека, оборона)

перевірка роботи охоронців на місцях, проведення інструктажів охоронців; участь у охороні об’єктів, перевірка роботи охоронців під час охорони об’єктів (щоденно, вибірково, оперативні перевірки); перевірка працездатності встановлених систем охорони на об’єктах; робота з системами відео нагляду (у т.ч. їх працездатності); дотримання пропускного режиму осіб на об’єкт; моніторинг використання службового автотранспорту (згідно встановлених систем GPS-навігації); проведення службових перевірок; організація інкасації грошових коштів замовника; організація супроводжень товарно-матеріальних цінностей; складання графіків чергувань – табелів обліку робочого часу; ведення іншої необхідної документації.
Контроль за роботою підлеглих 24/7, виїзд на місця подій (проникнення на об’єкти; виникнення НП; ДТП; непорозуміння з НПУ, тощо).

Керівник пульту централізованого спостереження

з 01.2022 по 09.2022 (8 місяців)
ТОВ СО «БЕЗПЕКА і ЗАХИСТ» - м. Миколаїв та область, Миколаїв (Охорона, безпека, оборона)

організація роботи операторів пульту централізованого спостереження та оперативних чергових; розробка (удосконалення) функціональних обов’язків працівників відділу; розробка алгоритму роботи операторів при надходженні сигналів «тривога» та надходженні інших сповіщень з об’єктів охорони; перевірка якості роботи операторів при відпрацюванні отриманих сповіщень з об’єктів охорони, дотримання операторами розроблених алгоритмів дій в певних випадках; спілкування з клієнтами – вирішення конфліктних ситуацій (претензій клієнтів); контроль роботи оперативного чергового – спостереження оперативним черговим за роботою систем відеоспостереження (Smart PSS), встановлених на об’єктах охорони, виявлення порушень у роботі охоронців; складення оперативним черговим щоденних звітів – перевірка достовірності внесених даних; проведення навчання підлеглого персоналу; стан організації оперативним черговим проведення перевірок охоронців на фізпостах (якість проведення перевірок); ведення необхідної документації відділу (її систематизація, удосконалення); робота з охоронним програмним забезпеченням; ведення електронної бази даних клієнтів/об’єктів, своєчасність та достовірність внесення змін до неї; проведення службових перевірок, внесення пропозицій щодо матеріального заохочення чи застосування заходів дисциплінарного впливу до підлеглих працівників; розроблення заходів щодо усунення виявлених порушень у роботі відділу та безпосередньо операторів; підбір та проведення співбесід з кандидатами на вакантні посади; складання графіків роботи операторів/оперативних чергових; складання табелів обліку робочого часу та передача бухгалтерії для нарахування заробітної плати; співпраця з бухгалтерією з фінансових питань, а також з іншими відділами, згідно їх повноважень; складання звітів щодо результатів роботи відділу; виконання доручень керівництва.

Начальник підрозділу груп швидкого реагування

з 08.2020 по 12.2021 (1 рік 4 місяці)
ОФ ТОВ "ВЕНБЕСТ", Одеса (Охорона, безпека, оборона)

Організація роботи груп мобільного реагування (фізохорони), а саме :
-проведення перевірок екіпажів груп швидкого реагування (фізохорони) щодо несення служби (своєчасність прибуття на об'єкт охорони, повнота проведення заходів щодо відпрацювання об'єкта охорони);
-контроль за своєчасним прийняттям екіпажем ГШР нових об’єктів під охорону;
-вирішення конфліктних ситуацій з представниками замовника,
-проведення перемовин з боржниками щодо сплати заборгованості, тощо;
-проведення щоденних інструктажів особового складу;
-перевірка знань алгоритму дій при проникненні на об'єкти, що охороняються; виконання інших функціональних обов'язків підлеглими;
-організація та проведення службових розслідувань;
-робота із правоохоронними органами;
-організація супроводу товарно-матеріальних цінностей/інкасація (безпосередня участь).
Перевірка використання службового транспорту за даними GPS-трекера, правильність списання ПММ відповідно до дорожніх листів/пройденого кілометражу; проведення перевірок щодо фактичних ремонтів автотранспортних засобів та заміни відповідних запчастин.
Проведення співбесід перед працевлаштуванням, перевірка кандидатів. Збір необхідного пакету документів для працевлаштування та подальшої передачі до кадрової служби для оформлення.
Складання графіків роботи підлеглих та іншої звітності (табелі обліку робочого часу), ведення іншої необхідної документації та звітності.
Контроль за роботою підлеглих 24/7, виїзд на місця подій (проникнення на об’єкти; виникнення НП; ДТП; непорозуміння з НПУ, тощо).

Приватна юридична практика

з 05.2019 по 08.2020 (1 рік 3 місяці)
приватна юридична практика, Одеса, Херсон (Юриспруденція)

Юридичний супровід господарської діяльності (ТОВ «Одеський ГМЗ», СОК «СЕЛЕНА») - систематизація наявних договорів; контроль за виконанням умов укладених договорів (своєчасність проведення оплати за договорами постачання); вирішення питань щодо застосування трудового законодавства; підготовка відповідей на запити; консультування керівництва з юридичних питань; та інше.
Надання консультацій з питань організації існуючих заходів безпеки на підприємстві, необхідності вжиття додаткових заходів безпеки щодо персоналу, попередження вчинення крадіжок ТМЦ, економічної безпеки підприємства.

Прокурор відділу організації і процесуального керівництва роботи ТУ ДБР

з 11.2018 по 05.2019 (6 місяців)
Прокуратура Херсонської області, Херсон (Державні організації)

розгляд звернень громадян, поданих заяв, внесення відомостей до ЄРДР (порушення кримінальних справ), процесуальне керівництво у кримінальних провадженнях, підтримання державного обвинувачення в суді, оскарження незаконних рішень судів.

Старший слідчий слідчого відділу

з 11.2012 по 11.2018 (6 років)
Прокуратура Херсонської області, Херсон (Державні організації)

Розслідування кримінальних проваджень різного ступеню складності (у т.ч. розслідування кримінальних проваджень економічної спрямованості – шахрайств, привласнення коштів у великих чи особливо великих розмірах, та інше); організація та проведення слідчих/розшукових дій (оперативних заходів), підготовка та подача до суду клопотань про проведення обшуків, вилучення документів, арешт майна, тощо; проведення численних обшуків.
У період 2016-2018рр. відряджений до Головного слідчого управління Генеральної прокуратури України (перебування у відрядженні в м. Києві) для участі у розслідуванні кримінальних проваджень у складі слідчих Генеральної прокуратури України – розслідування кримінальних проваджень різного ступеню складності, у т.ч. щодо привласнення/розкрадання коштів/матеріальних цінностей у великих розмірах; проведення слідчих/розшукових дій за вказівкою керівництва в інших областях України.

Помічник прокурора району

з 08.2005 по 11.2012 (7 років 3 місяці)
Прокуратура Херсонської області, Херсон (Державні організації)

проведення перевірок щодо дотримання підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності (державні чи комунальні установи, а також приватної форми власності) чинного законодавства згідно їх напрямку діяльності, виявлення порушень – вжиття заходів прокурорського реагування (подання, приписи, протести, порушення кримінальних справ, складання протоколів про адміністративні (корупційні) правопорушення); підготовка та подача позовних заяв до судів щодо захисту інтересів держави та громадян України, участь у розгляді позовних заяв, оскарження незаконних рішень судів; підтримання державного обвинувачення під час розгляду кримінальних справ; проведення перевірок законності вчинення виконавчих дій органами Державної виконавчої служби, розгляд та вирішення звернень громадян; розгляд запитів щодо доступу до публічної інформації; та інше.
Нагляд за районним УМВС – стан розслідування кримінальних справ різного ступеню складності; законність притягнення громадян до кримінальної чи адміністративної відповідальності, вжиття заходів прокурорського реагування щодо виявлених порушень чинного законодавства; спільно з підрозділом БЕП виявлення фактів кримінально-караних дій під час використання бюджетних коштів.
Складення протоколів про адміністративні (корупційні) правопорушення; участь у розгляді судами цих справ; у разі незаконності постановлених рішень/вироків – їх оскарження; підготовка та подача позовних заяв, участь у їх розгляді, у разі винесення незаконного рішення – його оскарження, нагляд за органами ДВС щодо повного виконання рішення суду.

Консультант голови суду

з 03.2003 по 06.2005 (2 роки 3 місяці)
Районний суд, Херсон (Державні організації)

участь у судових засіданнях, підготовка проектів судових рішень (ухвали, постанови, рішення) по розглянутим справам, виконання доручень судді.

Освіта

Одеський національний університет ім.. І.І. Мечникова

Економіко-правовой факультет, Одеса
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Знання і навички

Користувач ПК

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Професійні навички (досвід роботи) :

•Організація роботи охоронців (екіпажів груп швидкого реагування (ГШР), охоронців на об’єктах охорони - фізпости). Проведення перевірок щодо роботи охоронців, зовнішнього вигляду охоронців (дотримання встановленого форменого одягу), перевірка наявності засобів зв’язку, спецзасобів та їх справність.
•Розробка порядку контрольно-пропускного режиму на об’єкт, проведення перевірок щодо дотримання встановленого пропускного режиму. Проведення інструктажів охоронців.
•Розроблення графіку періодичності огляду охоронцями територій, об’єктів.
•Складення графіків чергувань охоронців та іншої звітності.
•Проведення перевірок технічного стану (справності) пожежної та охоронної систем безпеки підприємства; організація встановлення та експлуатація систем відеоспостереження, систем автономної сигналізації, систем контролю доступу.
•Комунікація з охоронними фірмами щодо реагування ГШР при виявленні протиправних дій.
•Контроль за виконанням охоронними фірмами умов укладених договорів щодо охорони об’єктів (своєчасність прибуття на об’єкт охорони, повнота (якість) відпрацювання об’єкта охорони в разі проникнення та затримання осіб, тощо).
•Виявлення (вжиття заходів на попередження) фактів привласнення, крадіжок та інших правопорушень, скоєних відносно власності підприємства.
•Проведення (участь) в інвентаризації наявності ТМЦ, встановлення осіб причетних до завдання матеріальних збитків підприємству. Знання основ бухгалтерського обліку.
• Перевірка використання службового транспорту за даними GPS-трекера, правильність списання ПММ відповідно до дорожніх листів/пройденого кілометражу; проведення перевірок щодо фактичних ремонтів автотранспортних засобів та заміни відповідних запчастин.
•Перевірка осіб (кандидатів) перед їх призначенням на вакантні посади (відкриті реєстри, соціальні мережі, тощо).
•Розроблення заходів, спрямованих на підвищення ефективності систем безпеки кожного напрямку діяльності підприємства.
•Організація та безпосередня участь у проведені службових перевірок, у т.ч. щодо попередження, виявлення та припинення зловживань та шахрайських дій чи інших злочинних дій, скоєних відносно працівників/майна чи інтересів підприємства;
•Представлення інтересів підприємства (в межах своїх повноважень) перед органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, судовими органами та правоохоронними органами.
•Подача до територіальних органів Національної поліції України заяв про вчиненні кримінальні правопорушення відносно майна та інтересів компанії, подальше супроводження поданої заяви, участь на стадії досудового та судового розгляду кримінальних проваджень.
•Участь у проведенні правоохоронними органами слідчих діях, оскарження їх незаконних дій чи прийнятих рішень.
•Робота з великим обсягом інформації (документів); вміння і навички роботи з відкритими реєстрами - базами даних.
•Знання основ складського та бухгалтерського обліку.
•Перевірка правильності складення табелю обліку робочого часу з даними щодо фактично відпрацьованого часу. Нарахування та виплата зарплати охоронцям за фактично відпрацьований час.
•Проведення службових розслідувань, підготовка висновків щодо результатів службових розслідувань. Розроблення заходів дисциплінарного впливу чи заходів заохочення.
•Ведення іншої необхідної документації, складення статистичних звітів, оновлення необхідної документації (договори матеріальної відповідальності, інструкції, тощо).
•Знання норм чинного законодавства, у т.ч. цивільного, господарського, земельного, природоохоронного, адміністративного, трудового, кримінального та відповідних процесів.
•Розробка посадових (функціональних) обов’язків працівників, їх матеріальної відповідальності.


Особисті якості: комунікабельність; впевненість в собі; дисциплінованість; системність в роботі для досягнення кінцевих цілей; взаємодія з іншими співробітниками для досягнення цілей команди; аналітичні здібності, здатність систематизувати і узагальнювати наявну інформацію; здатність самостійного прийняття рішення в умовах обмеженого часу; вміння аргументовано висловлювати свою думку; вміння планувати робочий час, а також самоконтроль запланованих завдань.

Наявність власного автомобіля.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Водитель кат. B, C, D, охранник
18000 грн, Одеса

Охоронець
13000 грн, Одеса

Охранник
15000 грн, Одеса

Спеціаліст служби безпеки
Одеса, Вінниця , ще 8 міст

Охоронець
Одеса

Охоронець
Одеса

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: