Резюме від 13 травня 2024 Файл

Олександр

Заступник директора

Вік:
52 роки
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дніпро, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

КАМИШНИКОВ ОЛЕКСАНДР
м. Дніпро|[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)|[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Фахівець з великим досвідом роботи у сфері дозвільної документації, отримання необхідних ліцензії та сертифікатів для всіх напрямків діяльності підприємств, отримання технічних умов та укладання договорів на постачання енергоносіїв, маю навички правильного читання електронних та електричних схем, викопіювань з кадастрових карт та генплану, роботи з державними органами та органами місцевого самоврядування. Протягом багатьох років здійснював бізнес-планування та маю успішний досвід прямих переговорів, повного юридичного супроводу діяльності підприємств, підготовки нормативно-технічної документації, маю досвід реєстрації підприємств, організації виробництва, пошук приміщень комерційного призначення, ведення переговорів з орендодавцями стосовно відкриття/закриття магазинів роздрібної торгівлі, співпраця з відповідними службами для підготовки всієї необхідної дозвільної документації відповідно до вимог щодо пожежної безпеки, охорони праці та санітарних норм.
Шукаю роботу, де стали би у нагоді всі наявні у мене знання та здобутий досвід.

ДОСВІД РОБОТИ

Юрисконсульт. Комунальне підприємство «КОМЗЕМ» ДМР (діяльність у сфері геодезії, гідрографії та гідрометеорології). Березень 2022 – Серпень 2022.
• Підготовка необхідної документації для участі в тендерах.
• Договірна робота (складання, перевірка, укладання договорів).
• Робота з банком землі.
• Юридичний супровід діяльності підприємства.
• Ведення баз даних.

Юрисконсульт. ТОВ «КОМПАНІЯ «САДОВОЄ КОЛЬЦО» (сільськогосподарське виробництво).
Червень 2021 – Вересень 2021.
• Забезпечення захисту інтересів підприємства при проведенні перевірок контролюючими органами.
• Договірна робота (складання, перевірка, укладання та супровід договорів).
• Робота з банком землі підприємства.
• Юридичний супровід діяльності підприємства.
• Ведення баз даних.
• Надання консультацій керівництву та співробітникам компанії щодо застосування чинного законодавства України у питаннях діяльності компанії.

Заступник генерального директора. ТОВ «НПП ЄКО КУЛЬТУРА» (виробництво засобів біологічного захисту рослин). Листопад 2017 – Березень 2018.
• Робота зі статутними документами.
• Ведення переговорів з партнерами та клієнтами.
• Складання та підписання міжнародних контрактів.
• Організація та запуск виробництва.
• Розробка та узгодження технічних умов.
• Підготовка первинної документації для здійснення ЗЕД операцій з імпорту продукції.
• Робота з контролюючими органами.
• Оформлення дозвільних документів.
• Повний супровід господарської діяльності підприємства.
• Розробка, аналіз, перевірка внутрішньої правової документації, локальних нормативних актів.
• Ведення договірної роботи компанії, у тому числі робота з зовнішньо -економічними контрактами.

Заступник директора. ТОВ «РАЙЗИН РЕЗАЛТС» (виробництво засобів біологічного захисту рослин).
Червень 2013 – Вересень 2017.
• Бізнес-планування.
• Проведення прямих переговорів.
• Підготовка та супровід процедур реєстрації, ліквідації підприємств, реєстрації змін у статутних документах, змін видів діяльності.
• Консалтинговий та технічний супровід сільськогосподарських підприємств у країнах СНД.
• Підготовка нормативно-технічної документації.
• Розробка та узгодження технічних умов.
• Юридичний супровід роботи підприємств.
• Введення в експлуатацію лабораторії підприємства.
• Організація та контроль роботи підлеглих та мотивація співробітників на досягнення результату.
• Аналіз ринку та розробка заходів щодо використання потенційних можливостей для розвитку та просування продуктів компанії.
• Безперервне підвищення ефективності та якості бізнес-процесів довіреного напряму.
• Підготовка та подання заявок на реєстрацію об'єктів інтелектуальної власності.
• Підготовка та супровід ЗЕД щодо імпорту та експорту товарів.
• Надання правових консультацій.
• Визначення процесів у компанії, в яких необхідна участь юриста з метою їх удосконалення та мінімізації ризиків.
• Договірна робота (правовий аналіз взаємовідносин із контрагентами, визначення ризиків, розробка концепцій договорів, складання договорів, перевірка ризиковості контрагента, аналіз договорів отриманих від контрагентів, супровід договорів, підготовка змін/доповнень до договорів).
• Складання внутрішньокорпоративних документів, таких як положення, порядки, накази на підприємстві тощо.
• Ведення комунікаційного листування з державними органами, клієнтами, контрагентами.
• Оцінка та аналіз фінансових ризиків підприємства.
• Розробка та реалізація комерційної стратегії розвитку компанії.
• Підтримка контактів з ключовими клієнтами/партнерами.
• Побудова і керування відділами продажів та маркетингу компанії.

Заступник директора. ТОВ «ПРОФІЛЬ УКРАЇНИ» (виробництво профіля та комплектуючих для гіпсокартоних систем, квіткова продукція-тепличний комплекс). Червень 1999 – Червень 2013.
• Робота щодо відведення земельних ділянок та подальший супровід договірних відносин.
• Розробка положень, інструкцій у відповідності із діючим законодавством України.
• Договірна робота (складання, перевірка, укладання та супровід договорів).
• Внесення змін до установчих документів та в ЄДР.
• Правовий супровід перевірок органами місцевого самоврядування, контролюючими та правоохоронними органами.
• Отримання сертифікатів відповідності.
• Юридичний супровід підприємства.
• Здійснення контролю за відповідністю вимогам законодавства проектів, наказів, інструкцій, положень та інших актів правового характеру, які готуються на підприємстві, у разі потреби здійснював розробку вказаних документів.
• Отримання дозволів, необхідних для роботи тепличного комплексу та заводу по виробництву профілю і комплектуючих для гипсокартонних систем.
• Введення в експлуатацію тепличного комплексу та заводу по виробництву профілю і комплектуючих для гипсокартонних систем..
• Організація проведення навчання інженерно-технічного персоналу, поточних медичних обстежень.
• Підготовка необхідних правовстановлюючих документів, для отримання банківських кредитів по всім напрямкам діяльності підприємства.

Провідний спеціаліст управління безпеки. АКБ «ПРЕМ’ЄРБАНК» (фінансово-банківські послуги). Жовтень 1995 – Червень 1999.
• Пошук та залучення на кредитування клієнтів малого та середнього бізнесу.
• Збір пакету документів та проведення первинного фінансово-економічного аналізу платоспроможності клієнта банку для подальшого кредитування.
• Перевірка усіх необхідних документів для отримання кредиту.
• Перевірка наявності залогового майна.
• Допомога клієнтам банку в отриманні необхідних документів для кредитування.
• Надалі супровід і контроль клієнтів банку згідно з кредитною програмою.

ОСВІТА

1987-1991 Дніпропетровський машинобудівний технікум, спеціальність «Налагодження і експлуатація електронних пристроїв програмного управління устаткувань автоматизованого виробництва». Здобута кваліфікація – «Технік-електромеханік».
2002-2006 Харківський соціально-економічний інститут, спеціальність «Економіка та підприємництво/економіка підприємства». Здобута кваліфікація – «Економіст».
2007-2010 Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, спеціальність «Правознавство», здобута кваліфікація – «Юрист».

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Маю військовий квиток з ВІН-кодом, не підлягаю мобілізації.
Вільно володію українською мовою.
Впевнений користувач пакету MS Office: Word, Excel.
Маю водійське посвідчення категорії В, власне авто яке можу використовувати в роботі.
Готовність до відряджень та ненормованого робочого дня.
Розвинуті навички пошуку потрібної інформації та аналізу отриманої інформації, висока працездатність, уважність, відповідальність, організованість, комунікабельність, пунктуальність.
Досвід роботи в управлінні командою (постановка завдань, контроль їх виконання, аналіз результатів, розробка мотиваційної системи), фінансова грамотність та сильні аналітичні здібності.
Дипломатично вирішую будь-які питання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати