Резюме від 31 січня 2023

Оксана

Помічник керівника, секретар, асистент

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Красноград
Готовий працювати:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника

з 04.2021 по 09.2021 (5 місяців)
ТОВ «УА-СИСТЕМИ», Харків (інжинірингова багатопрофільна компанія з розробки, виробництва та монтажу систем сповіщення про техногенні, надзвичайні та пожежні небезпеки (https://geonorma.com.ua/))

Виконувані обов'язки:

- документування нарад (письмовий супровід, оформлення та розсилання учасникам);
- видача перепусток, контроль трудової дисципліни та облік робочого часу (ведення табеля) за допомогою роботи із системою контролю та управління доступом «Бар'єр». Робота з програмними програмами МооnReport (проходи співробітників у підконтрольних зонах) та МооnSysEdt (програмування перепусток);
- ведення зрізу (фотографії) робочого дня працівників відділів;
- аналіз, контроль та вирішення питань своєчасного надання послуг корпоративного зв'язку підприємству (своєчасна оплата, перевитрати, зміна мобільних пакетів);
- бронювання готелів та квитків (для відряджень)

Помічник керівника

з 02.2016 по 02.2020 (4 роки)
Адвокатське об'єднання "ЛЄДАПРАВО", Харків (надання правової допомоги (http://ledapravo.com.ua))

Виконувані обов'язки:

- пошук та аналіз інформації за завданням керівника (телефон, Інтернет);
- ведення електронних баз даних об'єднання (клієнтів, справ, інш.);
- подання документів та здача різної звітності (до податкових, пенсійних фондів, судів, інш.);
- супровід клієнтів об'єднання в державні інстанції (банки, ПФУ, ЦНАП, фонди соц. страхування м. Харкова та інш.);
- складання простих документів (різних заяв, запитів тощо);
- реєстрація кореспонденції та робота з поштою («Укрпошта», «Нова Пошта»);
- розміщення публікацій та новин на офіційному сайті АО «Лєдаправо»;
- виконання кур'єрських функцій з доставки та передачі різноманітної документації;
- досвід роботи в системі електронного документообігу за допомогою програми "ДокПроф" та великим обсягом вхідної кореспонденції

Секретар-диспетчер

з 06.2011 по 01.2016 (4 роки 7 місяців)
ТОВ компанія "Фінпром.Інвест", Харків (здача в оренду своїх бізнес-приміщень)

Виконувані обов'язки:

- координація роботи офісу;
- ділове листування, комп'ютерний набір документів для директорського складу (договори, службові записки, заяви);
- облік та реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, контроль термінів відповідей та реагування підрозділів на вхідні документи;
- прийом та розподіл телефонних дзвінків (міні-АТС);
- ведення бази даних (сall-центр заявок);
- координація та контроль роботи бригади оперативного реагування на заявки орендарів;
- реклама об'єктів компанії (Internet, ЗМІ);
- пошук та збір різноманітної бізнес-інформації (аналіз ринку, послуг, цін, моніторинг діяльності конкурентів та інш.);
- робота з офісною технікою (копіювання, сканування документів)

Освіта

Харківський національний університет радіоелектроніки

Диплом інженера-електроніка за спеціальністю “Біотехнічні та медичні апарати та системи", Харків
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet Email CorelDRAW Документообіг Робота з принтером Робота зі сканером Візуалізація Міні-АТС

Знання мов

Українська — вільно

Рекомендації

Шпіньова Олена Михайлівна

Шпіньова Олена Михайлівна

Адвокат, АО "Лєдаправо"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Досвід роботи секретарем/помічником керівника - з 2007 року.

Великий досвід роботи з міні-АТС (внутрішній зв'язок) та МФУ різних моделей (принтер, копіювальний апарат, сканер).
Без шкідливих звичок.
Водій категорії «В» (2019 рік)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: