Резюме від 3 листопада 2022 PRO

Микола

Директор філії, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор філії

з 07.2018 по 03.2022 (3 роки 8 місяців)
ТОВ "Комп'ютерна Академія ШАГ", Ужгород (Надання освітніх ІТ послуг)

Повний цикл відкриття, розвитку та управління філією.
Налагодження роботи структурних підрозділів згідно встановлених правил та бізнес процесів організації:
Маркетинг:
- узгодження та запуск продуктів Академії
- запуск рекламних кампаній на затверджені продукти
- проведення внутрішніх та зовнішніх івентів
- аналітика РК, оптимізація бізнес процесів в маркетингу
- система тижневої, місячної та річної звітності
Фінанси:
- розробка та погодження річного бюджету організації
- затвердження та контроль за дотриманням цінової політики
- контроль відділу стосовно роботи з заборгованістю
- налагодження системи звітності та аудиту
- нарахування та виплата ЗП персоналу
Продажі:
- дотримання корпоративної політики обслуговування
- виконання поставлених планів набору
- налагодження системи звітності відділу
Навчальна частина:
- забезпечення Академії необхідними викладачами
- дотримання правил та бізнес процесів в роботі з студентами та замовниками навчання
- мінімізація плинності студентів
- забезпечення максимально якісного рівня надання послуг

Підбір, навчання, підвищення кваліфікації адміністративного персоналу та викладацького складу!
Управління штатом організації більше 60 працівників адміністративного та викладацького персоналу!
Забезпечення Академії матеріальною та технічною базою, а також збереження ТМЦ компанії.
Підписання меморандумів по співпраці з ІТ компаніями, ВНЗ, великим та середнім бізнесом!
Налагодження співпраці з органами місцевої та обласної влади!

Операційний менеджмент

з 07.2016 по 03.2018 (1 рік 8 місяців)
Консалтинг, Ужгород (Готельно-ресторанний бізнес)

Робота по запуску готельно - ресторанного комплексу "Синевирський Перевал"
Функціональні обов'язки:

Організація запуску роботи кухні:
- закупівля обладнання
- розробка сезонних меню та барної карти
- розробка та впровадження технологічних карт та системи контролю за дотриманням
- налагодження процесу постачання сировинної бази
- підбір та навчання персоналу кухні та залу
- проведення інвентаризацій
Організація запуску готелю:
- завершення ремонтних робіт
- укомплектування номерного фонду
- підбір та навчання персоналу готелю
Організація запуску винного погребу:
- робота з постачальниками локального вина - Чизай
- робота з постачальниками сувенірної продукції
- запуск дегустаційної програми

Робота по безпосередньому запуску комплексу, зустріч та поселення гостей, запуск кухні, організація дозвілля відпочиваючих тощо. Після запуску комплексу всі справи були передані згідно попередньої домовленості власникам комплексу.

Директор магазину

з 03.2012 по 11.2014 (2 роки 8 місяців)
Retail - Мережа магазинів цифрової техніки MOYO, Ужгород (Роздрібна торгівля цифровою та комп'ютерною технікою)

Функціональні обов'язки:
Забезпечення функціонування та розвитку ТТ
Підбір та навчання персоналу
Забезпечення якісного обслуговування клієнтів
Виконання планових показників по продажах
Забезпечення наповнюваності складу, організація доставки товарів тощо.

Менеджер по навчанню та розвитку. Директор магазину

з 11.2007 по 02.2009 (1 рік 3 місяці)
ТОВ Компютерний всесвіт, Львів (Роздрібна торгівля цифровою та комп'ютерною технікою)

Основний функціонал пошук директора та персоналу, пошук приміщення, завезення та встановлення обладнання та товару.
Підбір та навчання персоналу.
Відкриття торгових точок. Передача ТТ під керівництво нового директора.

За цей період відкрив три торгові точки КВ Київ, КВ Одеса, КВ Надвірна

Освіта

Національний університет "Львівська політехніка"

Менеджмент. Менеджмент антимонопольної діяльності, Львів
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Знання і навички

CRM Сильні керівні навики, формування команди працівників. Широкі знання в різних сферах бізнесу Широке коло знайомств в органах місцевої влади

Додаткова інформація

Хобі - подорожі, активний відпочинок.
Водійські права кат. А В С
Наявність автомобіля
Одружений, є дитина.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: