Резюме від 11 березня 2024 Файл

Анастасія

MICE-менеджер

Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Депутат Анастасія Валеріївна
Особиста інформація

Дата народження:
15.04.1993

Громадянство:
Україна

Діти:
донька

Адреса:
м. Київ, вул. Верховинна 5-Б,

Телефон моб. E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

​ Освіта
2019

2010-2015
1С: 8 версія (бухгалтерські курси)

Київский Національний Университет Культури і Мистецтв.
Факультет Менеджменту та економіки.
Спеціальність: Менеджер соціокультурної діяльності.
​ Досвід роботи
09.2019-по теперішній час

04.2019 – 08.2019

10.2018 – 04.2019

01.2016 –10.2018

08.2015- 01.2016

10.2013- 01.2016
Корпорація «Артеріум» фахівець з відряджень
Основні функціональні обов'язки:

Оформлення відряджень по Україні та закордоном:
- організація міжнародних та внутрішніх авіа та наземних бізнес подорожей для співробітників та груп
- резервування готелей, розрахунок витрат на відрядження та кошторисів
- підготовка внутрішніх документів, рахунків
- підтримка та супровід співробітників у відрядженнях.

Проведення тендерів на вибір постачальників послуг:
• представлення відповідних постачальників,
• - вибір пропозиції на основі найнижчої вартості та найкращої якості
• - підготовка та керування контрактами / угодами з постачальниками.

Заключення договорів, їх підготовка, погодження.
Документообіг (підготовка, підписання, відправка документів).
Введення і супровід документів в програму «1С: Підприємство-Документообіг», «1С: Бюджет», «1С: Платежі», «1С: Зарплата».

Допомога ведення кадрового обліку:
табелювання
Розробка та введення виробничих інструкцій

ТОВ «ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ Україна» Адміністратор.
Основні функціональні обов'язки:
Прийом вхідних телефонних дзвінків.
Прийом гостей компанії.
Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції.
Виконання інших обов'язків та доручень безпосереднього керівника в рамках своєї компетенції.
Оформлення відрядженнь.
Співпраця з підписними агентствами, кур’єрськими службами.
Реєстрування адміністративно-господарських наказів та наказів з організаційної діяльності.
Ведення реєстрів (архів).

ТОВ «ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ Україна» Асистент технічного департаменту.
Основні функціональні обов'язки:
Документообіг (підготовка, підписання, відправка документів водієм, кур’ером).
Введення і супровід документів в програму «1С: Підприємство-Документообіг».
Оформлення відряджень.
Координація графіків зустрічей і робочого часу керівника та керівників підрозділів департаменту.
Прийом, аналіз, розподіл документів і кореспонденції департаменту.

ТОВ «ФРОНТ СИНЕМА» Комірник.
Основні функціональні обов'язки:
Знання видів, розмірів, марок, сортність та інших якісних характеристик костюмів, артистичного реквізиту та аксесуарів.
Організація складування і зберігання костюма і реквізиту.
Організація і здійснення прийому, відпустки, зберігання і сортування, переміщення, переробки матеріальних цінностей.
Проведення інвентаризації.

ТОВ «ФРОНТ СИНЕМА» Костюмер.
Основні функціональні обов'язки:
Знання видів, розмірів, марок, сортність та інших якісних характеристик костюмів, артистичного реквізиту та аксесуарів.
Догляд за костюмом - прасування, чистка, дрібний ремонт.

• ФОП «Фудим. Г. Л.» Адміністратор-секретар.
Основні функціональні обов'язки:
• Прийом телефонних дзвінків, фіксування і передача інформації співробітникам організації, переадресація дзвінків, в залежності від запитів.
• Первинна консультація клієнтів.
Реєстрація та ведення обліку вхідної-вихідної документації, договорів, листів і т. д.
Набір тексту, комерційних пропозицій та іншої документації.
Проведення первинної співбесіди з претендентами на вакантну посаду.
Формування заявки на закупівлю канцтоварів та витратних матеріалів для оргтехніки підприємства.
Знання мов Комп’ютерні навички

​ Англійська – preintermediate
Французька – початковий (продовжую вивчення)

Вільно MS Word;
базовий рівень MS Excel (продовжую вивчення); MS Power Point.
1С: 8 версія (09.06.2019 закінчила бухгалтерські курси)
Особисті якості
Пунктуальність
Відповідальність, дисциплінованість
Комунікабельність
Багатозадачність
Бажання працювати і заробляти
Систематично працюю над поглибленням своїх знань.
Хоббі
Книги, в’язання.
Ціль
Застосування свого професійного досвіду, навичок і знань. Отримати постійну роботу в великій стабільній компанії з можливістю професійного і кар'єрного розвитку. Маю на меті знайти роботу, яка має не тільки фінансову привабливість, але і приносить моральне задоволення.
Готова до відряджень. Бажаний рівень зп – від 32 000 грн.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: