Резюме від 11 лютого 2022 Файл

Юлія

Тестувальник ПО, QA Engineer

Вік:
40 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ПОЦУЛАН ЮЛІЯ ІГОРІВНА

Дата народження – 23 січня 1984р.
Місце народження та проживання: м.Черкаси
Моб.тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: знайти роботу в дружньому колективі в IT-сфері (в ідеалі тестувальником ), є велике бажання пройти навчання (готова оплачувати) і отримати роботу.

Досвід роботи:

червень 2020р.–вересень 2021р. - ТОВ «ТД Агрохімтрейд» (продаж мінеральних добрив)
посада – заступник директора;
обов'язки: відкриття ТОВ, ведення діловодства, вирішення організаційних питань, укладання договорів, підготовка необхідної інформації і документів для керівника, контроль ведення бухгалтерії, підбір співробітників, контроль роботи офісу та ін.;

травень 2012р.–січень 2018р. - ТОВ «Інтернет комунікації» (інтернет-провайдер)
посада – офіс-менеджер;
обов'язки: організація та координація роботи в офісі, ведення системи білінгу, укладання договорів, прийом оплати, вирішення конфліктних ситуацій з користувачами, участь у створенні нового сайту, контроль за виконанням заявок на ремонт і підключення, пошук і навчання співробітників навичкам роботи, пошук нових клієнтів і відновлення неактивних;
серпень 2010р. – лютий 2012р. – ТОВ «Ареал ЮС»
посада – офіс-менеджер, помічник директора;
обов'язки: ведення проектів, виконання доручень і планування робочого дня керівника, організація і координація зустрічей, ведення діловодства, вирішення організаційних питань, укладання договорів, супровід у відрядженнях і на переговорах, підготовка необхідної інформації і документів для керівника, підбір співробітників, контроль роботи офісу та ін.;
січень 2010р. – липень 2010р. - ПрАТ "Альфа-страхування","PZU-Україна"
посада – консультант зі страхування;
обов'язки: пошук клієнтів, проведення попередніх і супроводжуючих консультацій, пошук і навчання співробітників;
грудень 2008р. – грудень 2009р.- ресторан "Фігаро"
посада – адміністратор;
обов'язки: ведення переговорів, складання замовлень, проведення культурно - масових заходів та бізнес - зустрічей, робота над скаргами та пропозиціями клієнтів, підготовка та впровадження технологічних процесів обслуговування клієнтів, навчання персоналу;
березень 2008р. – грудень 2008р. – ВАТ «Фінансовий інформаційний центр» - (портал фінансової інформації)
посада - фінансовий аналітик (в області страхування і пенсійного забезпечення);
обов'язки: пошук, наповнення, доповнення та оновлення інформації фінансового порталу, створення таблиць, розміщення готових статей і написання авторських, створення рейтингів, аналіз інформації про фінансову діяльність страхових компаній і недержавних пенсійних фондів, вивчення інформації про ціни на страхові і пенсійні послуги;
серпень 2007р. - січень 2008р. - ЗАТ"Американська Компанія Страхування життя АІГ Життя"(Alico AIG Life)
посада - консультант зі страхування життя;
обов'язки: проведення попередніх і супроводжуючих консультацій, супровід клієнта до придбання страхового поліса і подальше ведення клієнтів;

січень 2007р. – березень 2008р. – ТОВ «Титр» - реалізація лабораторного обладнання для ПЛР-досліджень та витратних матеріалів
посада- логіст;
обов'язки: контроль процесів доставки, зберігання і відвантаження товару, термінів придатності, термінів готовності замовлень, облік руху товарів, управління складом, прийом замовлень на відвантаження, аналіз товарних запасів, врегулювання питань недопоставки продукції;

червень 2004р. - березень 2005р. - відкрила ФОП Поцулан Ю.І. (ведення діяльності по реалізації непродовольчих товарів)
обов'язки: відкриття, ведення та закриття ФОП: ведення бухгалтерського та податкового обліку, складання бухгалтерських звітів, підготовка рахунків і контроль їх оплати, ведення угод, звірка взаєморозрахунків покупців-постачальників, введення банківських виписок, виписка довіреностей, підготовка і здача всієї необхідної звітності.

Освіта:
1. 2003-2006рр. – Черкаський політехнічний технікум, спеціальність - економіст;
2. 2006-2008рр. - Черкаський державний технологічний Університет, спеціальність - економіст.

Додаткова освіта та тренінги:
2011р. - курси англійської мови (New York Language School,м.Київ);
2006 - 2007р. - семінари зі страхування (спілкування з клієнтами, техніка продажів, робота з запереченнями та ін.);
2006р. - тренінг особистісного росту - «Рішення і перспективи» - Baltic Training Group (робота в команді, побудова стратегічних рішень, компетенції керівника та ін.)

Додаткові відомості :
- знання комп'ютера на рівні користувача: MS Word, MS Excel, Internet,
1С Підприємство;
- вільно володію українською та російською мовами, базовою англійською, італійською та німецькою (вивчаю в даний час);
- у 2018 р. отримала водійські права категорії В.

Особисті якості:
Ініціативність, готовність брати на себе відповідальність, цілеспрямованість, чесність і порядність, комунікабельність, тактовність, висока працездатність, бажання працювати, розвиватися і досягати результатів.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

QA-інженер
Черкаси, Дистанційно

QA engineer
Черкаси, Дистанційно

QA engineer
20000 грн, Черкаси, Дистанційно

Junior QA Engineer
Черкаси, Дистанційно

QA engineer
Черкаси

QA-інженер
Черкаси

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: