Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Наталія

Менеджер з документообігу, діловод, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Хмельницький
Готовий працювати:
Івано-Франківськ, Київ, Нетішин, Теофіполь, Тернопіль, Ужгород, Хмельницький, Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу ведення Державного реєстру виборців

з 03.2016 по 02.2021 (4 роки 11 місяців)
Білогірська районна державна адміністрація Хмельницької області, Білогір'я (Державні організації)

здійснення керівництва діяльністю відділу і персональна відповідальність за виконання покладених на відділ завдань;

розподіл обов'язків між працівниками відділу;

планування роботи відділу, контроль вчасного і якісного виконання передбачених планами роботи заходів;

вивчення, аналіз стану справ, результатів роботи відділу, вжиття заходів щодо підвищення її ефективності;

організація ведення діловодства у відділі, порядку проходження і виконання документів;

в установленому законом порядку розгляд звернень громадян з питань, пов'язаних з діяльністю;

забезпечення в межах своїх повноважень зберігання інформації з обмеженим доступом відповідно до законодавства.

у 2019 році отримала подяку Центральної виборчої комісії

Провідний спеціаліст служби у справах дітей

з 09.2007 по 02.2016 (8 років 5 місяців)
Білогірська районна державна адміністрація Хмельницької області, Білогір'я (Державні організації)

Освіта

Національний університет "Острозька академія"

Документознавство та інформаційна діяльність, Острог
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

ВНЗ "МАУП" підвищення кваліфікації за програмою "Кадри та управління персоналом"

2023

Знання і навички

Організація та ведення діловодства Робота із зверненнями та запитами громадян, установ, організацій Розробка положень про структурний підрозділ, номенклатури справ Розробка посадових інструкцій працівників Підготовка розпоряджень та наказів Оформлення протоколів, організація нарад, засідань комісій тощо Онбординг та навчання нового персоналу Профілювання посади, підготовка заявок на пошук персоналу Підготовка програм підвищення рівня професійної компетентності Оцінювання результатів службової діяльності працівника Керівництво, розподіл обов’язків та організація роботи відділу Ведення особових справ Ділове спілкування та ефективні переговори Підбір та навчання нового персоналу Вміння працювати з великим масивом інформації Грамотна усна та письмова мова Впевнений користувач ПК Робота з автоматизованими базами даних

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий
  • Російська — просунутий

Додаткова інформація

володію навичками: організація та ведення роботи з документами, організація заходів, нарад, семінарів, досвід роботи з персоналом понад 4 роки, організація роботи відділу, робота в автоматизованих інформаційно-телекомунікаційних системах та базах даних

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: