Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Наталія

Менеджер з продажу, 10 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з продажу

з 06.2019 по нині (4 роки 11 місяців)
ПП "НВФ Прінтек", Київ (Виробництво паперової продукції)

* Робота з існуючими клієнтами (прийом вхідних дзвінків, online замовлень, що надійшли на “Prom.ua”, “Rozetka” та на сайті компанії, консультація клієнтів щодо товару, тощо)
* Пошук нових клієнтів (розсилка КП: месенджери, e-mail; теплі/холодні дзвінки)
* Готівковий розрахунок клієнтів в офісі (заповнення касової книги та товарного чека)
* Робота в 1С:8 (виписка рахунків/робота з первинними документами, заповнення бази номенклатурою, цінами, контрагентами, списання, переміщення та ін.)
* Формування відвантаження замовлень та документів кур'єрською службою доставки «Нова пошта» (формування декларацій, відстеження доставки через сайт «Нова пошта»)
* Складання комерційних пропозицій, укладання договорів
* Робота з боржниками (клієнтами)
* Складання та розсилка листів клієнтам
* Робота з тендерними майданчиками (участь у тендерах)
* Заповнення сайтів компанії асортиментом продукції та інформаційними статтями.
* Контроль роботи складу-виробництва (інформування співробітників по кількісті продукції до виробництва, контроль своєчасного виконання замовлень, відвантаження/видачі замовлень, заповнення складу продукцією.).

Помічник директора

з 09.2018 по 06.2019 (9 місяців)
КП «Керуюча компания по обслуживанию ЖФ Соломенского района г.Киева», Киев, Киев (Послуги для населення та бізнесу)

Підбір персоналу, основні обов'язки офіс-менеджера (прийом та розподіл дзвінків, прийом відвідувачів, робота з міні АТС, документообіг та ін.), прийом заявок від жителів Солом'янського району, підготовка приміщень до нарад, ведення табелю робочого часу та ін.

Продавець-бариста

з 09.2016 по 08.2018 (1 рік 11 місяців)
ФОП Святнюк (кофейня “Coffee Garmony”), Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Приготування чаю, кавових напоїв, продаж супутніх товарів, розрахунок клієнтів, робота з касовою книгою, оформлення звітів та ін.

Адміністратор

з 03.2016 по 09.2016 (6 місяців)
Школа англійської мови "Target Language Academy", Киев (Освіта, наука)

Зустріч відвідувачів, консультація з програм школи, ведення соц.сторінок школи, забезпечення життєдіяльності школи (замовлення води, канцтоварів, оплата за рахунками), контроль проплат студентів, робота з дизайнерами та промоутерами.

Молодший продавець не продовольчих товарів.

з 11.2014 по 01.2015 (2 місяці)
ТОВ «Гараж Мобайл Груп», Киев (Непродовольчі товари)

Передпродажна підготовка робочого місця, консультація клієнтів, безпосередній продаж товару, виконання послуг з прайсу, підготовка щоденних та щомісячних звітів, проведення касових операцій.

Менеджер з персоналу та організатор діловодства (за сумісництвом).

з 03.2014 по 10.2014 (7 місяців)
ДП «ДПІ «Діпроверфь», Киев (Суднобудування)

Підбір персоналу, проведення співбесід, ведення особових справ та трудових книжок працівників, ведення табеля робочого часу, робота зі штатним розкладом та посадовими інструкціями; вхідні/вихідні дзвінки, документообіг, робота з електронною поштою, робота з офісною оргтехнікою, відправка/отримання кореспонденції, виконання доручень керівника, прийом відвідувачів, замовлення авіа квитків та ін.

Продавець-касир у кафе

з 05.2012 по 04.2013 (11 місяців)
ТМ «Мілль-Вілль» (сеть пекарен), Киев (Мережа пекарень)

Консультування клієнтів, продаж вибраних страв, викладання товару на вітрину, підтримання вітрини та робочого місця в чистоті, приготування кавових напоїв, робота з кухнею (повернення/прийом страв), робота з касовим апаратом, відкриття/закриття кафе (прибирання, заповнення книги звітності).

Менеджер з адміністративної роботи

з 10.2006 по 02.2011 (4 роки 4 місяці)
ТОВ «Эридан», Киев (Виробництво корпусних меблів та торгового обладнання)

Підбір персоналу, основні обов'язки офіс-менеджера (прийом та розподіл дзвінків, чай-кава, прийом відвідувачів, робота з міні АТС, документообіг та ін.), ведення табеля робочого часу. Не офіційно виконувала обов'язки менеджера з продажу: прийом та оформлення замовлень. Також до обов'язків входило заповнення сайту компанії асортиментом продукції.

Офіс-менеджер

з 10.2006 по 11.2006 (1 місяць)
ДП «Жди Пі Лізинг», Киев (Пошук персоналу, HR)

Прийом та розподіл дзвінків, чай-кава, підготовка приміщення до конференції та наради, прийом відвідувачів, підготовка до заходів (знаходження установ для заходу), прийняття/надсилання факсів, відправлення пошти та ін.

Офіс-менеджер

з 10.2002 по 10.2006 (4 роки)
ТОВ «ТойДіКо Україна», Киев (Представництво компанії Mattel в Україні)

Робота з клієнтами: прийом та складання замовлень; складання специфікацій на товар; складання супровідних митних документів; переклад каталогів, опис для товару, складання та ведення баз даних, розсилання кореспонденції, а також безпосередні обов'язки офіс-менеджера (прийом та розподіл дзвінків, прийом відвідувачів, чай-кава та ін.). Безпосередня робота з митними брокерами.

Освіта

Івановський Професійний Технічний ліцей №1

Працівник соціальної охорони здоров'я 4-го розряду, Гувернантка, Іваново
Середня спеціальна, з 1997 по 2001 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

«Інститут з підготовки кадрів промисловості», Спеціальність: Офіс-менеджер, спеціаліст кадрової служби

2007, 4 місяця

Знання і навички

Користувач ПК MS Office Користувач Internet Adobe Photoshop Email 1С:Підприємство Робота зі сканером Робота з ксероксом Робота з принтером Міні-АТС АТС

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — середній
  • Російська — просунутий

Рекомендації

Харченко Наталія Миколаївна

Харченко Наталія Миколаївна

Менеджер з персоналу, ПП "НВФ Прінтек"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Особисті якості:
Відповідальна, абміційна, пунктуальна, комунікабельна, порядна, цілеспрямована, учня, вмію працювати в команді, позитивна, оптимістична.

ВАЖЛИВО:
Роботу шукаю у Солом'янському районі, територіально недалеко від Севастопольської площі. Або ж віддалено.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Менеджер з продажу
Дистанційно

Менеджер з продажу
Дистанційно, Бровари

Менеджер з продажу
Дистанційно

Менеджер отдела продаж, помощник руководителя
30000 грн, Дистанційно, Київ

Менеджер з продажу
Дистанційно

Менеджер з продажу
Дистанційно

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: