Резюме від 6 травня 2022 Файл

Богдана

Керуючий проекту, закладу, комплексу, дитячого центру

Вік:
45 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Буковель, Вишгород, Вишневе (Київська обл.), Житомир, Київ, Коломия, Львів, Попільня, Рівне, Яремче

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 3 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

‍‍Богдана Бовсунівська (07.04.1979)
м. Київ – проживання на даний час. Готова до зміни місця проживання по території України, а також до відряджень)
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел.пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Розлучена, син повнолітній, проживає окремо
Бажаний рівень оплати праці - ставка+%від чистого прибутку
Мотивація
Стабільність
Соціальна захищеність
Відкритість та чесність
Умови оплати праці
Мета
Заміщення вакантної посади керівника/аналітика/директора
Вагомий особистий внесок у роботу компанії
Стовідсоткова відданість улюбленій справі
Освіта
Спеціаліст | вересень 1996- червень 2001 | академія праці і соціальних відносин федераціїї профспілок україни
Основна спеціальність: Економіст
Додаткова спеціалізація: Економіка і підприємництво
Тема дипломної роботи: Місцеві бюджети як фінансова основа місцевого самоврядування
Навики та вміння
Керування
Вагомий досвід в роботі з персоналом. Ті працівники, з якими я працюю, як правило, не потребують використання радикальних важелів впливу для виконання ними своїх обов’язків на високому рівні.
Досвід керування: до 100 працівників
Досвід роботи з VIР клієнтами
Досвід роботи у державній службі на керівних посадах
Досвід роботи з тендерною документацією; наказами, розпорядженнями, положеннями, інструкціями тощо
Пряма робота з міськими/районними/обласними адміністраціями, міністерствами, державними службами, приватними організаціями
Розробка та контроль виконання стандартів, інструкцій, функціоналу, методичних посібників
Досвід роботи з програмним забезпеченням 1С, BITRIX 24, TRIO, R-KEEPER, АБОНЕМЕНТ, B-52, SERVIO
Участь у відкритті закладів з «0», супроводження закриття закладу
Українська та російська мова бездоганно, італійська – початковий рівень (розумію і частково спілкуюсь)
Комунікативні навички
Приємна і гармонійна взаємодія з оточуючими людьми
Розуміння своїх емоцій
Лідерські якості
Цілеспрямована, чесна, справедлива
Відкрита. Умію слухати інших.
Вирішую конфліктні ситуацій, уникаючи агресії, шляхом переконань та вагомих аргументів,
Вільна від упереджень
Досвід роботи

КЕРУЮЧА |Парк відпочинку WOODHILLS (ГІРКИ ТЮБІНГ,, ЗОНА ВІДПОЧИНКУ, ФУД КОРТ| ЛИСТОПАД 2021-ДОТЕПЕР (ПРИЧИНА ПОШУКУ – воєнний стан)
Обов’язки описано нижче, так як і локації подібні по функціоналу та вимогам. Стандартний функціонал управлінця

ДИРЕКТОР | АКВАПАРК В ОЧАКОВІ (ГІРКИ, БАСЕЙНИ, ЗОНА ВІДПОЧИНКУ, ІГРОВА ЗОНА, РЕСТОРАН)|ТРАВЕНЬ 2021-ЖОВТЕНЬ 2021 (ПРИЧИНА ПОШУКУ – сезонна робота до консервації об’єкту )
захист ділової репутації, фінансових та матеріальних інтересів компанії.
керування фінансовою діяльністю локацій.
контроль раціонального товаропостачання шляхом аналізу і вибору форм господарських та комерційнх зв’язків з партнерами
збір, обробка і аналіз інформації про ціни і цінову стратегію конкурентів.
встановлення конкурентноспроможних цін, системи знижок
контроль надходження грошових надходжень і рівня продажів.
робота в R-Keeper, Абонемент(Аквапарк); SERVIO (WoodHills)
нарахування заробітної плати, % і контроль виплати.
керування персоналом комплеку (набір, адаптація, атестація, організація проживання та ін..)
участь у перевірці технічного стану устаткування, якості ремонтних робіт.
аналіз причин поломок, вживання заходів для мінімізування цих показників.
участь у розробці маркетингових заходів (організація заходів, заявки на друковану продукцію, стенди, банери, оголошення та ін.)
контроль наявності на сайті актуальної інформації та її оновлення
контроль проведення переобліків та інвентаризацій
організація підготовки до початку сезону (штат, підрядники, ремонтні роботи, визначення потреби у запасних частинах, матеріалах, інвентарю, інструменту та інших складових для забезпечення проведення підготовки)
організація підготовки об’єктів до консервації на наступний рік з усіма супроводжуючими діями щодо закриття.

Керуюча | РОЗВАЖАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «ПАПАШОН» (ДИТЯЧЕ МІСТЕЧКО, БОУЛІНГ, БІЛЬЯРД, РЕСТОРАН)|ЛИСТОПАД 2019-СІЧЕНЬ2021 (ПРИЧИНА звільнення – ЗАКРИТТЯ ОДНОГО ОБ’ЄКТів мережі У ЗВ’ЯЗКУ З ОПТИМІЗАЦІЄЮ БІЗНЕСУ)
забезпечення ефективної роботи шляхом виконання планових показників
складання та захист бюджету, контроль виконання, внесення коректив
керування персоналом комплексу
нарахування ЗП
складання звітності та аналіз показників
контроль експлуатації обладнання усіх локацій комплексу
участь у формуванні акційних пропозицій та активностей
робота з відгуками гостей
контроль за роботою підрядників, постачальників
контроль проведення переобліків і інвентаризацій
тісна співпраця з фінансовим, юридичним, виробничим, технічним, маркетинговим, HR, ІТ підрозділами; бренд шефом, бренд барменом, шеф кондитером мережі
організація командної роботи співробітників кожної локацій комплексу для досягнення загальних планових показників
участь у формуванні корпоративної культури, захист ділової репутації компанії
робота в 1С, Bitrix 24 , R-Keeper, Абонемент
підготовка об’єкту до закриття, контроль усіх супутніх процесів
та інше…
Керуюча | ДИТЯЧе автомІстечко «turbo pixel city», дитячий клуб «turbo baby», роллердром «TURBO»|вересень 2018 – листопад 2019 (ПРИЧИНА звільнення-ЗАПРОШЕННЯ до м.одеса НА РОБОТУ ДО ВІДОМОЇ МЕРЕЖІ РОЗВАЖАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ)
участь у створенні перелічених проектів,
відкриття локацій з «0»,
контроль за роботою підрядників,
замовлення обладнання, костюмів, реквізиту та ін.,
написання стандартів роботи компанії та персоналу,
набір персоналу, навчання та контроль за виконанням ними своїх обов’язків,
нарахування та видача зарплатні,
створення системи мотивації,
складання звітності встановленої форми,
заключення договорів з постачальниками,
контроль розрахунків за першою та другою формою оплати,
контроль за веденням каси ,
контроль за своєчасними замовленнями,
контроль за раціональним використанням готівки,
аналіз, планування та прогнозування діяльності,
створення та наповнення ігрових зон,
участь у продажу послуг локацій та контроль за її здійсненням,
контроль організації роботи ресторану під бенкетні замовлення,
встановлення цін на послуги локацій,
створення системи лояльності для відвідувачів,
адміністрування роботи ігрових зон тощо,
робота в програмі TRIO,
створення позитивної атмосфери в колективі
КЕРУЮЧА| ЗАКЛАД ШВИДКОГО ХАРЧУВАННЯ «ПАСТА КЕБАБ» | СІЧЕНЬ 2018 – вересень 2018 (ПРИЧИНА звільнення-продаж бізнесу в трц лавіна у зв’яку з роширенням іншої гілки сімейного бізнесу)
забезпечення оптимального використання трудових, матеріальних і фінансових ресурсів
підбір, мотивація, координація, контроль персоналу
забезпечення виконання працівниками затверджених правил, стандартів, інструкцій
складання звітності для засновників(щоденна, місячна, на вимогу)
контроль food-cost та labor cost
нарахування та виплата заробітної платні персоналу
касова дисципліна
контроль проведення переобліку та інвентаризації
контроль та організація закупок продуктів, інвентарю
аналіз діяльності, прогнозування, планування, бюджетування
розуміння створення технологічних карток та калькуляцій, контроль собівартості
робота в програмі TRIO
КЕРУЮЧА| L’KAFA café КНЯЖИЙ ЗАТОН | ВЕРЕСЕНЬ 2017 – СІЧЕНЬ 2018 (причина звільнення не повідомлена. зВІЛЬНЕНА після вдалого стажування та РЕЗУЛЬТАТИВНОЇ роботи на дорученому ОБ‘ЄКТІ…)
керування персоналом (контроль виконання посадових інструкцій і корпоративних правил, контроль проведення навчань персоналу, контроль кадрових перестановок)
керування фінансовою діяльністю закладу (контроль нарахування зарплатні, контроль витрат та розподілення виручки ресторану, контроль за веденням каси, контроль складання звітності, переоблік та інвентаризація)
організація роботи та здійснення контролю над роботою кухні, бара, працівників залу ресторану, касирів, охорони, працівників технічної служби
аналіз діяльності закладу, прогнозування та бюджетування
робота в програмі R-keeper
ДИРЕКТОР | ДИТЯЧИЙ РОЗВАЖАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС "ФЛАЙ ПАРК" | грудень 2016 – вересень 2017
набір персоналу та контроль за виконанням ними своїх обов’язків,
нарахування зарплатні,
корегування та затвердження графіків виходу на роботу,
складання звітності встановленої форми,
заключення та супроводження договорів з постачальниками,
контроль розрахунків,
контроль за веденням каси ,
контроль за своєчасними замовленнями,
контроль за раціональним використанням готівки,
аналіз, планування та прогнозування діяльності,
переоблік та інвентаризація,
керування роботою кухні, бару, залу, ігрових зон тощо
керування колективом до 100 осіб.
стартапер-Керуюча | ресторан "домъ грибоедова" | травень 2016 – грудень 2016
відкриття ресторану з «0»,
набір персоналу,
нарахування зарплатні,
складання графіків виходу на роботу,
заключення договорів з постачальниками,
реклама закладу,
контроль за веденням каси ,
контроль за своєчасними замовленнями та платежами;
робота в програмі В-52
адміністрування роботи ресторану тощо
Інші посади в | ДПІ, ПФ, ФССНВ | БЕРЕЗЕНЬ 2006 – 2015
СТАРШИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕВІЗОР ІНСПЕКТОР,
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ ОБЛІКУ НАДХОДЖЕНЬ ,
НАЧАЛЬНИК АНАЛІТИЧНОГО ВІДДІЛУ,
ЗАВІДУВАЧ СЕКТОРУ РЕЄСТРАЦІЇ ТА ЗБОРУ ВНЕСКІВ

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати