Євген
Експерт з оренди та продажу нерухомості, 45 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 34 роки
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8063119
Досвід роботи
Експерт з продажу та оренди нерухомості
з 02.2020 по 12.2021
(1 рік 10 місяців)
АН THE CAPITAL, Київ (Нерухомість)
Обовязки:
- робота з власникам нерухомості по здачі чи продажу їх нерухомості (аналіз ринкової ціни обьєкта, побудова стратегії продажу чи здачі в оренду обьєкта в залежності від задач клієнта-власника);
- консультація клієнтів компанії, підбір варіантів під клієнта та повний комплекс заходів для забезпечення безпечної та комфортної угоди, без зайвого стрессу.
Менеджер зі збуту
з 03.2016 по 12.2018
(2 роки 9 місяців)
ТОВ "Енергетична Паливна Компанія", Київ (Сільське господарство, агробізнес)
• Розвиток ринку збуту;
• Пошук потенційних клієнтів;
• Проведення документообігу;
• Укладання договорів;
• Виконання плану закупівель;
• Моніторинг цін;
• Аналіз ринку збуту;
• Підготовка звітів.
Менеджер з продажу
з 07.2014 по 02.2016
(1 рік 7 місяців)
ТОВ "Небесна Криниця", Київ (Продаж води і супутніх товарів (В2В))
• Виконання плану продаж;
• Активний пошук клієнтів (здійснення холодних дзвінків, з початковою підготовкою до них; розширення клієнтської бази);
• Проведення зустрічей, укладання угод. Упорядкування комерційних пропозицій;
• Робота з запереченнями.
Менеджер з продажу
з 02.2011 по 07.2014
(3 роки 5 місяців)
ТОВ "СІТІ-груп", Київ (Тюнінг авто)
• Розвиток дилерської мережі;
• Пошук потенційних клієнтів;
• Організація переддоговірної роботи (розробка переддоговірної документації, узгодження розбіжностей, аналіз документації покупців тощо);
• Укладання договорів (купівлі-продажу, постачання);
• Створення та забезпечення постійного оновлення інформаційних баз про покупців та постачальників;
• Аналіз обсягу продажу та підготовка звітів;
• Виконання плану продаж;
• Підтримка та розвиток відносин з існуючими клієнтами;
• Подання організації на виставках, конференціях та інших демонстраційних заходах;
• Контроль та облік залишків товару на складі;
• Формування замовлень;
• Контроль якості та термінів постачання товару клієнтам;
• Робота із гарантійними випадками (ведення бази, контроль виконання робіт).
Як додаткові функції: контроль за своєчасністю проходження ТО службових автомобілів, їхнє страхування.
Освіта
Національний університет харчових технологій
Облік, фінанси і підприємницька діяльність, Київ
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Європейська бізнес ассоціація
2014, 2 дні
Наталья Адаменко "Бізнес Етикет"
2014, 1 день
Ольга Журба , тренінг "Команда"
2021, 4 дні
Олександр Мухін ПроSales тренінг "Продажі"
2020, 2 дні
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Схожі кандидати
Юрист, помічник нотаріуса, рієлтор (оренда, продаж нерухомості)
30000 грн, Ужгород, Дистанційно
Агент з продажу нерухомості, рієлтор
Дистанційно
Керівник з розвитку, керуючий об'єктами (оренда, продаж нерухомості)
Київ
Адміністратор, ріелтор, менеджер з продажу нерухомості
Київ
Риелтор, менеджер по продажам недвижимости (ст. м. Льва Толстого, Дворец Спорта)
Київ
Специалист по аренде, продажам, управлению недвижимостью
20000 грн, Київ, Дистанційно