Резюме від 13 квітня 2022 Файл

Чеслав

Менеджер проєктів

Вік:
29 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Швець Чеслав Станіславович
Дата народження: 21.10.1994
Місто: Черкаси
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: отримання роботи менеджера.

Освіта: 2012-2016 рр., Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут", факультет літакобудування, диплом бакалавра.
2016-2018 рр., Національний авіаційний університет, факультет кібербезпеки, комп’ютерної та програмної інженерії, диплом спеціаліста.
Досвід роботи:
Червень 2018 року — травень 2021 — менеджер із закупівель, ТОВ «Національна горілчана компанія», сфера діяльності: виробництво алкогольної продукції.
Травень 2021 року — січень 2022 — менеджер із закупівель, ТОВ «Агрофірма «Поле», сфера діяльності: виробництво харчової продукції.
Функціональні обов'язки:
•аналіз ринку постачальників продукції;
•аудити підприемств постачальників продукції;
•контроль цін постачальників на закуповувану продукцію;
•пошук нових постачальників продукції;
•виконання холодних дзвінків до постачальників;
•аналіз залишків відповідних комплектуючих та їх замовлення, для безперебійної роботи підприємства;
•укладення та супроводження договорів поставки;
•проведення тендерів згідно замовлень структурних підрозділів;
•обробка замовлень механічної служби на підприємстві (обладнання та запчастини для виробничих ліній);
•контроль процесу постачання продукції на підприємство;
•претензійна робота з постачальниками;
•контроль взаєморозрахунків.
Професійні навички:
•Навички аналітичної роботи.
•Навички розрахунку оптимального замовлення.
•Робота з системою 1С (управлінський облік).
•Впевнений користувач офісних програм (офісний пакет Microsoft Office, Outlook Express, Adobe Acrobat, Google Chrome).
•Знання програм: Adobe Photoshop, SolidWorks, AutoCAD.
•Знання оргтехніки — принтер, ксерокс, сканер.
•Навички проведення переговорів з постачальниками.
•Володіння мовами: українська та російська мова вільно; англійська - базова (розмовна).
•Вміння обробляти великі обсяги інформації.
•Навик ефективного планування діяльності та розстановки пріоритетів.
•Володіння основами роботи в корпоративних інформаційних системах.
•Навички пошуку нових надійних постачальників.
•Навички оформлення договорів поставки / про надання послуг.
•Вміння роботи з кресленнями.
•Вміння працювати в команді.
•Вміння планувати і організовувати свій робочий день.
Особисті якості:
Відповідальність, націленість на результат, наполегливість, цілеспрямованість, комунікабельність, аналітичний склад розуму, готовність брати відповідальність, бажання працювати і заробляти, енергійність, вміння працювати в команді, здатність швидко навчатися, самоорганізованість.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: