Резюме від 23 березня 2024 PRO

Тетяна

Менеджер з персоналу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто проживання:
Дружківка
Готовий працювати:
Дружківка, Костянтинівка (Донецька обл.), Краматорськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу

з 08.2016 по нині (7 років 8 місяців)
ТОВ " Кондитерська Фабрика "Дружківська", Дружківка (Харчова промисловість)

Прийом, розміщення новоприйнятих співробітників. Спільно з керівниками підрозділів організую та контролюю проведення їх стажування та роботи з адаптації.
Кадровий облік на підприємстві, а саме: прийом - звільнення працівників відповідно до законодавства України, своєчасне оформлення та реєстрацію наказів з особового складу відповідно до трудового законодавства (прийом, звільнення, переведення), розрахунок стажу та заповнення лікарняних листів, формування особових справ працівників підприємства, вношу зміни пов'язані з трудовою діяльністю працівника, здійснюю видачу довідок про трудову діяльність працівників підприємства, своєчасне оформлення наказів з відпусток відповідно до трудового законодавства, а також із відображенням в особовій справі та у відповідних журналах.
консультація працівників фабрики з питань трудового законодавства.
Робота у програмі 1-С «Зарплата та кадри» з усіх питань кадрового обліку.
Методичне керівництво та координацію діяльності керівників підрозділів підприємств з кадрового діловодства, контролює виконання керівниками підрозділів трудового законодавства, наказів та розпоряджень керівника підприємства з питань кадрової політики та роботи з персоналом.
Підготовка звітів та інших матеріалів для вищого керівництва, а також для контролюючих органів з обліку особового складу та роботи з кадрами.
Організація та повне ведення військового обліку на підприємстві.
здійснення вирішення конфліктних ситуацій на підприємстві.
Участь в організації та проведенні корпоративних заходів.
Спільно з начальником відділу персоналу здійснюю пошук та підбір персоналу на поточні вакансії, проведення структурованих інтерв'ю на вакантні посади підприємства, розміщення вакансій у засобах масової інформації та на сайтах вакансій тощо, здійснюємо проведення моніторингу умов роботи та рівня заробітної плати за професіями. Складання штатного розкладу підприємства.

Менеджер з персоналу

з 05.2008 по 07.2012 (4 роки 2 місяці)
ПАО "СК АСКО-Донбас Північний", Дружківка (Фінанси, банки, страхування)

документообіг, прийом вхідних дзвінків. Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією, відправлення, прийом електронної пошти, прийом відвідувачів, набір тексту (тобто виконання обов'язків секретаря під час його відсутності).
- ведення кадрового діловодства центрального офісу з 75 осіб, а саме: прийом на роботу, звільнення працівників, оформлення трудових книжок, табелювання робочого часу, оформлення кадрових наказів, оформлення відпусток, довідок, пенсій, лікарняних листів працівників, підготовка та складання статистичної звітності з кадрів (звіт за прийнятими та звільненими, інвалідами та пенсіонерами), складання графіка роботи сторожів.
подготовка штатного расписания.
підготовка штатного розкладу.
розробка та впровадження посадових інструкцій, пошук та відбір персоналу.
Підготовка різних наказів.
підготовка документів до наради, що у нарадах.
ведення Архіву компанії.
Організація нарад, корпоративів та їх проведення.
робота з розселення готелі

Освіта

Донбаська Державна Машинобудівна Академія

Фінанси та кредит, Фінанси, Краматорськ
Вища, з 1995 по 2000 (5 років)

спеціальність «Фінанси», кваліфікація «Економіст» (денна форма навчання, повна вища)

Додаткова освіта та сертифікати

«Практика впровадження Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів. Одержаних злочинним шляхом»

2009 рік

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Робота з оргтехнікою 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Машинопис

Знання мов

Українська — просунутий

Додаткова інформація

Комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, оперативність, старанність, високий рівень навчання, організованість, аналітичний склад розуму, уважність, логічне мислення, здатність до обґрунтованого ризику, виваженість у прийнятті рішень, чуйність.

Схожі кандидати

Менеджер по работе с персоналом
10000 грн, Харків, Костянтинівка (Донецька обл.), Краматорськ

Менеджер по персоналу
Київ, Костянтинівка (Донецька обл.), Дистанційно

Інспектор відділу кадрів
20000 грн, Краматорськ

Офіс-менеджер, логіст, спеціаліст, інспектор з кадрів
20000 грн, Дружківка, Дистанційно

HR-керівник, HR-менеджер
30000 грн, Краматорськ

Менеджер по подбору персонала
Краматорськ

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: