Резюме від 28 березня 2024 Файл

Денис

Unity 3D програміст

Вік:
21 рік
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Денис Петренко
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Email : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Telgram: @DenisPitt, мій профіль в LinkedIn
Unity 3D Developer
Знання та навички
Великий досвід роботи в Unity 3D та з усіма його компонентами.
Впевнене знання С# та .NET;
Вміння писати чистий та охайний код;
Знання ООП та принципів SOLID;
Вміння використовувати паттерни проектування;
Досвід роботи з UnityNetcode;
Досвід роботи з клієнт-серверними додатками;
Досвід оптимізації ігор під мобільні пристрої;
Використання Zenject та Vcontainer;
Досвід роботи git та submodules в git;
Партікли , Animator, Navmesh, UGUI та NGUI;
Досвід створення веб-застосунків на ASP.NET MVC;
Базові знання інших мов: С++, PHP, Python ;
Англійська – достатній для розуміння технічної документації;

Досвід роботи


З 3 квітня 2022 року – 1 березня 2024 року 4Ejoy Studio, на посаді Junior Unity Developer. Займався розробкою казуальних ігор під Android та IOS. За цей час займався підтримкою вже виданих проектів та розробкою нових з нуля.

В мої обов’язки входило:
• Розробка нових фітч і нового контенту;
• Фікси багів і рефакторінг старого коду;
• Верста UI (UGUI, а також NGUI);
• Використання Spine анімації та інтеграцією її в Unity;
• Інтеграції і реалізація рекламних SDK та SDK аналітики.
• Робота в 3D графікою, шейдерами та матеріалами;
• Робота з Navmesh;
• Побудова локацій в ізометрії.

Під час роботи в компанії брав участь в розробці таких ігор як:
Ті що є в Google Play: Merge Villa, Makeover Merge, Puzzle Sticker: Travel, Blast Arena: Brawl Clash Fight, Merge Spa Honeymoon
Ті що не були видані:Garage Tycoon у жарні Idle

Окрім цього, я сам створив 2 ігрових додатки під Android і видав їх в Google Play у період з 2016 по 2018 рік.
Я також брав участь у кількох гейм-джемах. Крім того, я зробив кілька демонстраційних проектів, які не були опубліковані.
Посилання на репозиторій мого останнього пет-проекту
EndWys/Multiplayer-Tetris (github.com)

Освіта

ДВНЗ Приазовський Технічний Університет (Україна)
Факультет Інформаційних Технологій, спеціальність: Комп'ютерні науки
Курси, тренінги

Курси С# розробника Академія ШАГ;

Додаткова інформація

Особисті якості
- гнучке аналітичне мислення;
- легко та швидко навчаюсь;
- бажання постійно професійно розвиватись;
- продуктивний;
- творчий;
- вміння працювати у команді;

Захоплення:
- Розробка ігрових додатків під Android на С # / Unity;
- Займався розробкою модів для Minecraft на Fabric;

Схожі кандидати

Unity 3D Game Developer, розробник ігор
Дистанційно, Черкаси

Unity 3D-програміст, С# developer
Дистанційно, Київ , ще 2 міста

Unity 3D-программист
Дистанційно

Unity 3D розробник
Дистанційно

3D artist, 3D animator, 3D Generalist
Дистанційно, Київ

Unity 3D developer
Дистанційно, Київ , ще 2 міста

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: