Резюме від 26 липня 2023 PRO

Юрій

Маркетолог, 45 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дніпро, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Маркетолог

з 10.2022 по 07.2023 (9 місяців)
GREENODIN, Дніпро (Сільське господарство, агробізнес)

ТЗ: повна розробка з "0" маркетингового просування переміщенного з окупованної територіі виробника органічних добрив ТМ GREENODIN
ГЕО: Україна, Африка, Індія, Європа
Аудиторія:
1) Садівники та огородники
2) Ланшафтний дизайн
3) Аграрії
4) Аграрні холдинги
5) Теплічни хозяйства
Я виступав на умовах "Маркетингового агенства"
Стратегія була розроблена на 1,5 року. Але виконана за 8 місяців. Після завантаженя виробництва довгостроковими контрактами, було прохання зупинити массований пошук/залучення нових клієнтів до моменту збільшення виробницвта.
На сьогодні праціють тільки канали продажів для роздрібних покупців: аудиторія 1 та 2.

З самого початку співпраці було розроблено:
1) Розроблена стратегія для продажів B2C
2) Розроблена стратегія для підвищення середнього чеку у 10 разів
3) Зібрано симантичне ядро
4) Розроблена структура сайту
5) Розроблен Контент план для сайту
6) Одразу створюються сторінки сайту за умов вимог технічного SEO – важлива складова, щоб Замовнику не сплачувати вдруге
7) Розширеня асортименту до >90 товарів (розраховано на 1 рік додавання асортименту. Первинно у виробника було 9 найменнувань. Ця дія дозволила розширити сімантичне ядро та кількість пошукових запитів у рекламі до 1000 разів. Дозволила надавати кінцевому споживачу зрозумілий привабливий продукт)
8) Запущена пошукова реклама Google
9) За 2,5 місяця відкручено 7 347,62 $ та отримано 815 конверсій нижче запланованої ціни (не більше $10 на початку) при Коєфіциєнті конверсії 4%. Далі ціна буде знижена більш ніж у 2 рази. Така велика ціна запланована і обумовлена швидким запуском на велику кількість Груп ключей. Та оправдана завдяки підняттю чека у 10 разів.
10) Запущена Реклама Google Shopping, PMax, Discovery, YouTube

Все це зроблено за 8 міс. Подальші плани навіть не зроблені:

11) Після отримання статистики починається оптимізація: покрашення об’яв, додавання релевантних сторінок на сайт та планується доведення показників якості реклами до вищіх – для отримання самої низької ціни за клік.
12) Створення безкоштовного лід магніту, важливого для кожного потенційного покупця
13) Запуск YouTube реклами на Лід магніт. Збір зацікавленної аудиторії
14) Запуск продаючего відео у Facebook – потрібно протестити канал на прямі продажі, на лід магніт. Збір зацікавленної аудиторії
15) Тестування E-mail розсилки на отримавших Лід магніт
16) Запуск відео та банерної реклами у Google на схожі на зацікавлені аудиторії
17) Запуск відео та банерної реклами у Google на схожі аудиторії вже сконвертованих
18) На протестовані аудиторіі запуск реклами у Facebook
19) Після отримання статистики, запуски РК у Facebook на схожі аудиторії.
20) Окреме відео та банерна реклама на аудиторіі для B2B сектору (обираємо тих кто цікавиться оптовими закупками)
21) Окрема реклама у Пошуку Google на оптових покупців для B2B сектору

Менеджер з розвитку бізнесу

з 04.2022 по 03.2023 (11 місяців)
Ukrainian People's Control over Digitalization, Дніпро (Освіта, наука)

Розробка маркетингових стратегій розвитку компанії. Побудова воронок продажів.
Створення рекламних кампаній: пошук, банерна, YouTub, PMax. Навчання маркетологів веденню реклами у Google та Facebook (Meta).
Вибудування стретегій наповнення сайтів та контроль SEO оптимізації.
Контроль копірайтерів на відповідальность статей SEO та потребам запланованих маркетингових стратегій. Видача ТЗ копірайтерам та підбор ключових запитів.
Організація і подальший контроль в Trello за окремими командами та їх проєктами компанії по створенню сайтів та моб. застосунків (для кожного з них вибудовування стратегіі та донесення смислів, юзабіліті).
Створення системи онбордінгу (за рік через компанію проходило не меньш 2000 осіб)

Директор

з 10.2017 по 02.2022 (4 роки 4 місяці)
ФОП Федоров Ю.С., Маріуполь (Будівельна промисловість, деревообробка)

Запуск та повне маркетингове просування під особистим брендом SmartWorld магазину дзеркал з LED підсвіткою. Виробництво на аутсорсінгу, а закупівлі, технології, конструкторська документація, введення нового асортименту та продажі були моєю роботою.
Організовані продажі:
а) 90% - через свій інтернет магазин
б) 5% - через маркетплейси (Розетка, Епіцентр, Hubber)
в) 5% - дизайнері інтерьерів
Досягнення:
За 2 роки був зроблений сайт з конверсією 2,5% при середньому чеку 3500грн повністю з унікальним контентом. А ціна кліку зменшена у 2 рази.
За 2,4 останніх роки витрачено на Google рекламу 852000,00грн.
Фейсбук рекламу навіть не було можливості залучити у зв’язку з тим, що виробництво не справлялося з замовленнями. ФБ реклама була запущена особисто мною та принесла за 1 добу замовлень на 2 тижні
Загружено 2 виробництва (на аутсорсінгу) на 100% на протязі 4-х років.
На них було збільшено виробництво у 5 разів при збільшені персоналу у 2,2 рази. Підвищена ЗП у 1,5 рази.
Автоматизовані процеси прийому замовлень та видача повного пакету у виробництво так, що це займало у звичайного менеджера зі знанням компьютера 10-15 хвилин. При умові, що кожне дзеркало вироблялось по своім розмірам, зі своєю комплектацією, та розміщенням корного компаненту (блютуз, світло, годинник, музика, сенсори т.і.)

Освіта

Приазовський Державний Технічний Універсітет

Економічний, "Менеджмент та маркетинг організацій", Маріуполь
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Дипломна робота: "Зовнішньо економічна діяльність підприємства"

Додаткова освіта та сертифікати

Курс Facebook реклами Тараса Левчика

2017, 3 міс

Курс Google реклами Тараса Левчика

2017, 2 міс

Мастер-класс "Анализ юзабилити сайта" Igor Ivitskiy

2020, 1 міс

Курс "Бесплатные клиенты из My Business"

2020, 0,5 міс

Курс "Как избежать бана в Google Ads" Igor Ivitskiy

2019, 0,5міс

Курс "Психология продающих объявлений" Ігоря Івіцкого

2019, 1,5міс

Мастер-класс "Продающий сайт под рекламу" Igor Ivitskiy

2019, 1,5міс

Курс "Магия Google 2.0" Ігоря Івіцкого

2020, 4 міс

Курс "Магия Google 2.7" Ігоря Івіцкого

2021, 3,5 міс

Курс "Магия Google 4.0" Ігоря Івіцкого

2023, 2 міс

Курс "SEO для предпринимателя" Игорь Шулежко

2022, 1,5 міс

Курс: "Google Shopping. Товарная реклама для интернет-магазинов" Александр Вайнраух

2022, 1 міс

Курс "Бесплатные клиенты из Google Maps" Андрій Онопко

2022, 0,5 міс

Курс "Максимизаторы прибыли бизнеса" Михаїл Кузнецов

2021, 1 міс

Знання і навички

Digital-маркетинг Google Ads Google Analytics Креативність Комунікабельність Розробка маркетингової стратегії Самостійне прийняття рішень Запуск нових брендів Facebook Ads Manager Управління персоналом

Додаткова інформація

Обожнюю працювати з рекламою на великих бюджетах. Гарно розуміюсь на алгоритмах Google та Meta.
Постійно вдосконалюю свої навички та проходжу платні курси.
Чітко витримую рекламні бюджети і плани.
Чітко розумію як рекламу робити прибутковою: стратегії, аудиторії, воронки залучення, оптимізація.
Тестую аудиторії та грамотно масштабую РК.
З легкістю управляю командою та кількома проєктами.
Можу створити міцний та замотивований на успіх компанії колектив.
Добре чую і не потребую дворазового повторення.
Всі плани виконую вчасно.
Мій недолік: не можу виконувати роботу на 11 по 12-ти бальний шкалі!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: