Юлія

Адміністратор, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

⁕ Дод. інформація, професійні навички та ін.:
- 1С 7/8, УТП/УПП;
- Microsoft Office, MO Vision, Adobe Photoshop CS2;
- Me.DOC, Арт-Звіт, iFOBS и пр..
⁕ Знання мов:
Українська - вільна, англійська — upper Intermediate, російська - вільна.

⁕ Досвід роботи:
ТОВ Авіатек Інвестментс Юкрейн (2020р.):
Бухгалтер ЗЕД - ведення ТОВ, послуги, експорт, ПДВ;
ТОВ Енерго Трейд (2017-2019 рр.):
Помічник/заст. гол. бух. ЗЕД. - ведення ТОВ, виробництво, експорт, ПДВ;
ТОВ НВП Екозахист (2016-2017 рр.):
Пом. керівника/бухгалтер;
Мережа Люксоптика (2015 р.):
Бухгалтер - ведення ФОП (70 чол., роздріб);
ТОВ Укртехнопром, ТД-Атон (2014 р.):
Помічник керівника - прийом та розподіл вх./вих. кореспонденції між співроб. компанії, реєстрація в журналі обліку, організація поштових відправлень, зустріч гостей в офісі, вик. завдань керівництва, переклад з/на укр./рос./англ., створ. презентацій укр./рос./англ. мовами та ін.);
Компанія Depositphotos (2012-2014 рр.):
Бухгалтер ЗЕД - повне ведення ФОП (40 чол.);
Фотосалон «Фото» (2010-2011 рр.):
Продавець-дизайнер - робота з покупцями, прийом/продаж/зберігання товару, прийом, обробка, друк та видача фотографій на документи, продажу товару з магазину, проведення інвентаризації та переоцінка;
Спеціалізована школа №130 ім. Данте Аліг'єрі (2010 р.):
Секретар - первинна консультація, прийом, реєстрація та зберігання документів;
ПП/роздрібна торгівля (2009 – 2010 рр.):
Товарознавець, забезпечення ефективної та безперебійної роботи, вивчення купівельного попиту і розробка нових напрямків в асортименті товару, ціноутворення, замовленням та управління товарними запасами, ведення обліку реалізації та залишків товару, ведення первинної бухгалтерії, складання звітів;
ВАТ СК «Країна» (2008-2009 рр.):
Фахівець організації документообігу відділу організації документообігу бек-компанії - первинна консультація клієнтів, прийом та реєстрація заяв про настання страхової події, бронювання, зберігання та видача док. та ін..

Особисті якості:
Пунктуальність, відповідальність, висока працездатність, уважність, аналітичне мислення, грамотність, здатність швидко навчатися, прагнення до саморозвитку та самовдосконалення.
Хобі, захоплення - шахи, література, малювання, верхова їзда, плавання, теніс та ін ..
Мета - отримати постійну, перспективну, добре оплачувану роботу з подальшим кар'єрним ростом, в дружному колективі. Бажання реалізовувати свої навички і купувати нові.

Готовність до відряджень.


Будь-яка інша інформація, а також рекомендації з місця роботи будуть надані при необхідності.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: